]Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave mig en profil

Vil lige vise jer mit lille væg akvarie ..
Er det her kalk alger ?
ordy skrev:Er der forresten nogen som ved hvad det røde tæppe agtige som gror på min ls er ? + de grønne blade - billede 13
Og tak for de pæne ord
Det grønne ligner meget Bryopsis, mener jeg de hedderordy skrev:Er der forresten nogen som ved hvad det røde tæppe agtige som gror på min ls er ? + de grønne blade - billede 13
8 watt er nok lige lidt nok, du skal helst op på ca. 50% i forhold til vand mængden, altså ca. 20 - 25 watt, og da dit akvarie er lidt højt gerne lidt mere.ordy skrev:Taak![]()
Har et lille 8w lysstofrør over ..
Og ja det er en skummer jeg har oppe i hjørnet , er mit første akvarie og ved ik så meget om det endnu og da den fulgte med satte jeg den tilGenere mig enlig heller ikk den er der..
er det ikk sikre at havde den rørende ?
Vil det sige at 150 w hqi og 2x24w er fint til et 250 - 300 liters akvarie?8 watt er nok lige lidt nok, du skal helst op på ca. 50% i forhold til vand mængden, altså ca. 20 - 25 watt, og da dit akvarie er lidt højt gerne lidt mere.
Ja så kan du holde rigtigt mange forskellige koraller også sps 'er, selvf. ikke hvis dit akv. er 3 meter langtdekoin skrev:Vil det sige at 150 w hqi og 2x24w er fint til et 250 - 300 liters akvarie?8 watt er nok lige lidt nok, du skal helst op på ca. 50% i forhold til vand mængden, altså ca. 20 - 25 watt, og da dit akvarie er lidt højt gerne lidt mere.