Kan kun give Steen ret, den er mega hurtig så den skal ikke tabes på gulvet da man ikke skal regne med at få den fanget igen. Men et fantastisk dyr at se på.
Ulempen ved den er at den vokser ret hurtig, min er næsten 3 gange større end da jeg fik den for 1/2 år siden. Gad vide hvor stor den kan blive??
hov.. kan se paa dine billeder at I ogsaa har bonsai.. den kombination har jeg ogsaa.. saltvand og bonsai!
Tror ikke der er mange der har begge dele... hahahaha!
Flotte fisk, din hvidbrystede ser sund ud og det samme gælder for dine anthias.
Kan desuden godt lide dit mix af koraller - ser naturligt ud !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Så er det blevet tid til en lille opdate i tråden.
Nu hvor jeg har fået akvarie har fruen i huset endlig fået nyt køkken og da jeg selv har sat køkknet op blev det også tid til at få bygget vægen ind til akvarie rumet.
Jeg er desvære ikke blevet helt færdig endnu nu som det ses på billederne.
Det er da godt nok et imponerende setup. Hvem der bare havde så meget plads, og råd til en stor elregning.
Forøvrigt er det da nok også et pænt køkken, men det har jeg ikke så meget forstand på.
Elforbruget skulle meget gerne være noget ligene det samme som på mit gamle 400L. Da jeg har gået efter hvad det brugte af strøm og mon ikke der snart kommer noget LED der virkker og ikke bruger så meget strøm.
Køkknet er et Kvik køkken købt i mens der var rabat hvor man fik for 15000 kr hårde hvidevarer. Det gamle køkken kunne heller ikke rat meget mere og var fra 1968.
Så gik min strømforsyning død til min nye Tunze 6205. Jeg kørte ud til Chlidecenteret hvor jeg har købt mine pumper. Han tog tlf og ringede til Tunze og der var ingen problemmer og jeg fik en ny strømforsyning med hjem med det samme fra en anden pumpe han havde på hylden. Kanon services.
Jeg fik også lige købt mig en atemenia klægger og har fået sat det første kuld over så nu bliver det spændene hvor langt tid der går før jeg kan levere levene foder til baljen.