Kik heller efter små gobier, http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
Regler og Retningslinjer Læs her
Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
- joekill
- Rev haj

- Reactions: 0
- Indlæg: 1165
- Tilmeldt: fre 10. mar 2006 12:52
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1994
- Geografisk sted: 4600
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
Pindsvinefisken kan du godt glemme. Den er selv som lille, al for stor 
Kik heller efter små gobier, http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
Kik heller efter små gobier, http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
-
martinknorr
- Rev haj

- Reactions: 3
- Indlæg: 1097
- Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
- 18
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hadbjerg
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
Inden for den kategori ville jeg så gå udenom Amblygobius rainfordi/hectori samt Valenciennea wardi/strigata. De to første lever kun af hvad de kan finde i akvariet af levende og de 2 andre mener jeg er sandspisere.joekill skrev:Pindsvinefisken kan du godt glemme. Den er selv som lille, al for stor
Kik heller efter små gobier, http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
Skal siges at jeg selv har et 58 L boyu og har prøvet med både Amblygobius rainfordi/hectori uden held.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
- MAKRRO
- Kejser fisk

- Reactions: 0
- Indlæg: 517
- Tilmeldt: man 3. aug 2009 07:39
- 16
- Postnummer: 2770 Kastrup
- Saltvand siden?: 2009
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
Som Joekill skriver - En gobi men ellers nævner du egentlig selv dine valgmuligheder... Et par klovnefisk og eventuelt den gobi er det eneste jeg ville smide i 58 liter...
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
-
ole kekkonen
- Rev haj

- Reactions: 2
- Indlæg: 8818
- Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
- 20
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
hejsa,jeg ville kun vælge nogle svampe ikke så meget andet..
