"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Forum for generel snak omkring saltvand.
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

Ja som i kan se skal man passe meget på med at bestille på http://www.akvarieudstyr.dk´s hjemme side.

For det gjorder jeg og er det sværd.
ringede der ind og snakket med en, kan desværre ikke huske hans navn. Men det er ham den højde der står derinde.
og så sagde jeg til ham jeg savnede en en skraber med barberblad på for havde hørt man kunne få det.
og det kan han skaffe super tænkt jeg :y og spurgt om det var kraftigt nok til 15mm glas og det var den.
og han ville ligge den op på ders hjemme side så jeg kunne bestille den der og den ville blive lagt under navnet mega mag og der var kun den ene slags samt extra blade til den.

Gik og glædet mig til den kom men der kom en mini mag med plastic blade til og den var bare ikke til noget så ringet derind og fik at vide jeg bare måtte sende den retur så det gjorde jeg. og ja det kan jo smutte at man får noget forkert :y

Så sender den anden retur mandag så han burt have den tirsdag. og går og venter og stadig ikke fået den torsdag så ringer igen for at høre hvad der sker, hvor han siger den nok er kommet de har bare ikke åbnet den :( men han ville få sendt den rigtige og den modtager jeg så i dag fredag. og jeg får åbnet den og bliver rigtigt skuffet igen da den jo ikke er komplet så kan ikke bruge den til noget da der ingen magnet er til den der er kun barberblad holder. så jeg ringer igen derind og får at vide at det følger ikke med til af ham der ejer butikken. og siger at hans mand sagde til mig den var komplet men det var han ligeglad med sagde han for det var hans butik så han bestemte. og siger der osse står på siden den er uden magnet. og jeg går ind og kikker og det gør der og kan se den er lavet om siden jeg bestilt den og manden er stadige ligeglad og siger bare at siden bliver opdateret men man kan da ikke sælge en vare og så efter følgene lave den om og sige sådan er det bare. og det ville jeg nu heller ikke kalde en opdatering men men fusk over for køber.
så vi blev rigtig godt uvenner i tlf :devilish: i ved jo der hurtigt kan komme noget grimt ud når man bliver sur og ja det får man ikke noget ud af at blive sur.

men han siger så jeg bare kan sende det tilbage men det får jeg jo ikke den vare jeg har bestilt eller betalt for og gået og ventet på i 3uger plus jeg har brugt flere penge på at send den anden retur godt nok kun 75kr.

da jeg bestilt den stod der kun (Mega Mag magnetskraber m. blad) og ikke noget ud for foto som der står nu (Uden selve magneten, men en holder der passer derpå) det er sku svinsk systes jeg.

link til vare vi snakker om
http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/sho ... ?pid=50367

sage osse til ham jeg vil ligge det op og det er så her med gjort

lidt info til jeg der overvejer at bestille noget på siden så ville jeg anbefalde jer at køre der ind og købe det så i kan se hvad i før
Senest rettet af katrine20 fre 6. nov 2009 23:09, rettet i alt 1 gang.
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

har lige lagt en kopi op af min fakture osse hvor man osse kan se at der ikke står noget om den er uden magnet








Akvarieudstyr.dk, Laplandsgade 11, 2300 København S Tlf.35362332 Virksomhedsnr. 30152972



Fakturanr:71340
Dato: 08-10-2009


Antal: Vare: Pr. stk. u. moms: Moms: Total m. moms:
1 Mega Mag magnetskraber m. blad 144,00 DKK 36,00 DKK 180,00 DKK
1 AquaMedic ekstra blade til Justérbar Akvarieskraber. 55,60 DKK 13,90 DKK 69,50 DKK
1 Barbérblade til Mega Mag magnetskraber 52,80 DKK 13,20 DKK 66,00 DKK
Varekøb ialt incl. moms: 315,50 DKK
Fragt 60,00 DKK
Adm gebyr 7,00 DKK
Kortgebyr dankort 1,75 DKK
Ialt til betaling incl. moms: 384,25 DKK






Vi har idag sendt din pakke med pakkenr. 07282438105dk

Du kan følge den på postdanmarks hjemmeside:
Klik her for at følge din pakke på postdanmarks hjemmeside.




Med venlig hilsen
Akvarieudstyr.dk

Butiksåbent: Tirsdag til Fredag 14-18 samt Lørdag 10-15

Akvarieudstyr.dk, Laplandsgade 11, 2300 København S, kontakt os på salg@akvarieudstyr.dk
troels
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 441
Tilmeldt: lør 4. dec 2004 23:11
19
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Roskilde

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af troels »

Nu er der jo altid to sider af en sag og vi har kun hørt din version, men alligevel:

"siger bare at siden bliver opdateret men man kan da ikke sælge en vare og så efter følgene lave den om og sige sådan er det bare. og det ville jeg nu heller ikke kalde en opdatering men men fusk over for køber."

Altså alle kan (og vil have) fejl på sin hjemmeside med så mange varer - hvis der er en der har glemt at skrive at magneten ikke medfølger skal det da netop rettes ?? det er forkert at kalde det fusk det skal da selvfølgelig opdateres. De ville tværtimod mere være fusk hvis de UNDLOD at rette teksten efter de var blevet opmærksom på fejlen. Derudover kan de jo ikke pludselig trylle en magnet frem i din pakke så jo, "sådan er det jo bare" ! de tilbyder endvidere at du kan returnere den. Selvfølgelig er det besvær for dig, men det er nu engang den slags fejl der kan ske når man handler via nettet.
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

siger heller ikke det skal rettes. men jeg systes bare jeg har krav på den være jeg bestilt at de så laver om på den vare efter jeg har købt er jo ikke mit problem. sådan er det jo osse med vare der var på tilbud dagen før kan man jo heller ikke få den på tilbud dagen efter så ku man bare ha været noget hurtigere. men her var jeg hurtig kan man sige inden den blev lavet om.

og ja der ville altid være to sider af en sag det her var bare min og ber ikke nogen om at hold med mig men bare lidt info til folk så er det jo så op til en selv om man kan bruge den eller ikke. det er jo heldig vis et frit land vi lever i :)
spdiving
Reactions:

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af spdiving »

Nu er akvarieudstyr nok heller ikke lige den butik hvor alle ansatte ved noget om akvarier da de jo også sælger kryb.
Og skal man handle hos dem er det helt klart at fortrække at køre der ind.
Ser man på deres butik er den ret rodet dette kendentegner også deres priser .. Alt efter hvem man spørger kan man godt lave en god handel. hehe

Steen
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

men så må han jo lære hans ansætte at sige at det har de ikke forstand på og du bliver nød til at snak med en anden istedet for at love folk noget. det bliver man jo sur over :)
troels
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 441
Tilmeldt: lør 4. dec 2004 23:11
19
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Roskilde

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af troels »

"men jeg systes bare jeg har krav på den være jeg bestilt at de så laver om på den vare efter jeg har købt er jo ikke mit problem"

Ja du har krav på den vare du har bestil og betalt - eller pengene tilbage hvis den ikke lever op til beskrivelsen. Her har de glemt at skrive at magneten ikke følger med, ved ikke hvorfor du vil have det som om at de "laver varen om" - som sagt kan de jo ikke trylle magneten frem.. hvad skulle de ellers have gjort i denne sag end det korrekte at tilbyde dig returnering af varen ? (udover måske at have lade være med at lave fejl, men sket er sket)
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

han må da bare skaf mig det sidste der skal til så den duer det var hvad jeg blev lovet. så er det jo remeligt jeg får hvad jeg blev lovet. og som forhandler koster det nogen gange at lave fejl. og tror nu heller ikke det koster ham noget da de jo ha en god % på det. og vis en forhandler laver sådan en fejl som denne har. så burt de sige kunden får det sidste de blev lovet. også bare sige til sig selv pis jeg tjenet ikke noget på den her. men så har kunden fået en godbehandling så kommer de nok igen en anden dag og køber noget andet jeg kan tjen på:) sådan er livet som forhandler.
lige som vis man bestiller en tømmer til at lave et nyt tag og får en fast pris på det. kan tømmer jo heller ikke sige bag efter det tog 10timer mere end jeg hade regnet med så du må lige betale for 10timer mere. det kan man bare ikk
b2t
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 286
Tilmeldt: lør 29. aug 2009 16:45
14
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af b2t »

Altså jeg ville nu mene at hvis de kun har sendt det halve af en vare og der ikke stod noget om at magneten ikke var med når man har bestilt den, så må de efter sende den. Med jeg ville nu forlange at de skulle sende et retur mærke til den de har sendt forkert først.. De laver jo udu i det for dem selv.. Nu har jeg aldrig købt noget der.. Men ved a også at når jeg læser at de ikke tager det seriøst det de handler med og kunder ikke betyder noget for dem vil jeg da ikke bruge tid på den butik, for der er jo mange andre på nettet som sælger det billiger end dem og godt kan finde ud af det.. bare lige min mening..
Even a pizza can get to your house faster than an ambulance.... !!!
Brugeravatar
S1m0n
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1379
Tilmeldt: lør 28. feb 2009 01:09
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Aalborg

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af S1m0n »

Syns ærligt talt den virker lidt død den her sag, En fejl er jo en fejl, om enten den kommer fra din side eller forhandlers side.
Da du jo er blevet tilbudt at returnere varen, vil jeg mene forhandler har leveret en god service. Så du burde jo bare idét du ikke er tilfreds med varen, returnere den. Selvfølgelig er det ærgeligt man tror man får noget man så ikke får idét forhandler har ''fejl trykt'' varen. Men sådan er det jo en gang imellem.
Supermarkeder kommer jo en gang imellem os til at prismærke en vare for lavt ved en fejl.

Bare mit lile input til sagen :beer:
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Engelquist »

S1m0n skrev:Syns ærligt talt den virker lidt død den her sag, En fejl er jo en fejl, om enten den kommer fra din side eller forhandlers side.
Da du jo er blevet tilbudt at returnere varen, vil jeg mene forhandler har leveret en god service. Så du burde jo bare idét du ikke er tilfreds med varen, returnere den. Selvfølgelig er det ærgeligt man tror man får noget man så ikke får idét forhandler har ''fejl trykt'' varen. Men sådan er det jo en gang imellem.
Supermarkeder kommer jo en gang imellem os til at prismærke en vare for lavt ved en fejl.

Bare mit lile input til sagen :beer:
Kan kun bakke om om dette udsagn: HVORFOR IKKE BARE RETUNERE VAREN SOM FORHANDLEREN TILBYDER!!!?
I har misforstået hinanden og forhandler har gjort det han skulle- nemlig at tilbyde at annullere handlen...
Kan ikke forstå du skal blæse det op til at man skal passe på med at handle hos dem :dizzy:
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Brian C »

Engelquist det kan man da kalde en udmelding der er til at forstå (trippelpost) :T
men bortset fra det, så er jeg helt enig, der er IMO ikke meget kød på denne sag
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2638
Tilmeldt: ons 10. maj 2006 13:39
18
Postnummer: 4100 Ringsted
Saltvand siden?: 2006

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Olsen »

Hvis forhandleren tilbyder at køber kan returnere varen, så gør forhandleren det faktisk rigtig fint i forhold til den danske købelov. Så er den potte vist ude. Fortsat god nethandel... :-)
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

nu er det jo osse sådan vis et supermarked har mærket ders vare for billigt siger de jo ikke man skal gi mer for den så får man det til den pris der står på.

kan da godt vare jeg bare kan send retur det har jeg jo brugt min tid på en gang.
og denne gang gider jeg ikke for systes det er remeligt at han sender det han har lovet mig.

ku forstår vis han ikke ku skaf den vare som jeg blev lovet så kan det jo godt blive lidt svært men det kan han godt så det kan vel ikke vare så svært at send det sidste han lovet mig.
så kan ikke forstå i kan mene jeg skal bruge tid og penge på en gang mere at send noget retur for det jeg har fåt er noget af det der høre til jeg ville bare ha den magnet som mangler til og som jeg blev lovet til den pris. så kan det godt være at han har fået solgt den for billigt men det må være ders tab og ikke mit. så må han sæt nogen folk der har styr på det vis det går så skidt for ham at han ikke har råd til lidt på tabs kontoen. for der ville altid være lidt tab i et firma.
selv om jeg godt ved folk kan få lavet en fejl. men når man har købt noget har man købt det sådan er det bare i ringer jo heller ikke til folk og siger det du købt af mig for en månde siden var sku for billigt så du må komme retur med det. det kan man jo heller ikke fordi man har dummet sig. det bøder man jo osse selv for. det samme må han jo osse gøre det er kundne service
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Brian C »

Hmm jeg tror ikke der kommer ret meget mere nyt i denne her

men kort fortalt, sælger er ikke forpligtet til at sende dig en magnet, han har tilbudt at lade handlen gå tilbage. og skal der ikke mere end det til at hidse dig op, så siger jeg bare velkommen til saltvandsverndenen :wink:

mht supermarkedspriser, så er der noget der hedder i ond og god tro, det har noget at gøre med om man som køber burde kunne forvente at prisen er forkert... dvs er prisen alt for lav i forhold til normalt, så kan der være tale om en fejl, der har hæret nogle retsager med den slags, med udfald til begge sider

nå jeg kigger på deres hjemmeside kan jeg se at magneten alene koster over 600,- derfor burde jeg nok kunne tænke mig til at der nok ikke er en magnet med til skraberbladet der koster 180,-
der kan ske fejl og især hvis det er nye produkter der lige er kommet i butikken, eller ved nyoprettelser på hjemmesiden

jeg har selv en easyblade til magfloat magneterne, der var heller ikke magnet med
De bliver også solgt som komplet, med monteringslim og blade
(enkelte steder bliver de dog solgt som pakkeløsning, men så er prisen også en lidt anden)

så kort og godt, er du utilfreds, så send skidtet retur, eller køb dog en magnet og lim det sammen
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

kan så se vis der osse skal være lim til er jeg osse blevet snyt for det. jeg systes nu 180.- er dyrt nok. den magnet er ikke på hans hjemme side som høre til medmindre han har lagt den op igår sidst på dagen.

og skal osse siges at jeg ringet ind for at bestille og fik hvide den var komplet og sage hvad jeg skulle søge på for at find den da han lige hade lagt den op så jeg ku betale den på den måde for elles sku jeg over føre penge og det var noget rod. så var det nemmere at betale den med dankort der. det ku jeg kun gi ham ret i.
så jeg bestilt kun hvad jeg fik at hvide så burt jeg jo ikke ku bestille noget forkert heller halvt.
og vis jeg skal bruge 150kr på fragt kan det jo snart være det samme. eller vis forhandler betaler min fragt kan han jo lige så godt bare ryk min penge for det vil jo nok koste ham mere at betale fragt end hvad han gir for den.

og kan da ikke forstå i holder sådan med en med akvarieudstyr i burt da hold mere med jers egen folk.

og systes da det er klart man har krav på det man er blevet lovet :y
og ikke at man bare kan send retur når manden godt kan skaf den vare man er lovet så må han da bare få det med posten elles skal man lade være med at love noget vis man ikke kan hold det.
ku bedre forstå det vis det var noget jeg selv hade side og bestilt på hans hjemme side og ikke helt vist hvad jeg bestilt. så er det da klart jeg ikke kan krave mere end jeg selv har side og bestilt. men nu er det jo ikke bare noget jeg selv har sidet og bestilt. det jeg bestilt var med en ansat i røret og fik at hvide hvad det var jeg sku bestille





Olsen skrev:Hvis forhandleren tilbyder at køber kan returnere varen, så gør forhandleren det faktisk rigtig fint i forhold til den danske købelov. Så er den potte vist ude. Fortsat god nethandel... :-)


efter den danske købe lov har man da 14dags fyld returrat. og vis han sender noget forkert efter dansk købe lov skal han osse tage det retur. så det er da ikke fint af ham at vil tage det retur det er loven :GO
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Carsten »

katrine20 skrev:
og kan da ikke forstå i holder sådan med en med akvarieudstyr i burt da hold mere med jers egen folk.
Nu kender vi kun historien fra din side.

Og hvis du har købt den fra firma til firma, så har du ikke samme retigheder som almindelig forbruger.

Katrine20 = nasoen.dk
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

nu er jeg hans kone så det har jeg lige så meget ret til som alle andre.
og han systes heller ikke jeg sku ligge det op for han gad ikke bland sig i det. men jeg systes bare folk skal hvide sådan noget. det er vel en del af det siden er til for vi kan help hinanden
Senest rettet af katrine20 lør 7. nov 2009 11:47, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
S1m0n
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1379
Tilmeldt: lør 28. feb 2009 01:09
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Aalborg

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af S1m0n »

Der er jo bare ikke noget at gøre, enten føre du krig mod forhandleren - hva i mine øjne ville være tåbeligt og spild af tid.
Eller så returnere du varen og bider dig selv i fingerne over at have mistet de penge på porto.
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Lord Mike »

Med en sag som denne hvor der ganske enkelt ikke er nok kød på sagen til at advare andre om forhandleren, er jeg helt sikker på at den gavner forhandleren mere end den "forudrettede" kunde :dizzy: Og man kan da ikke forvente at fordi man er bruger af forummet så vil man altid få opbakning fra andre brugere, selv i sager som faktisk ikke er en sag :wink:

Mener helt klart at forhandleren her har givet den forventede service ved at tilbyde at lade handlen gå retur :y
Brian C skrev:mht supermarkedspriser, så er der noget der hedder i ond og god tro, det har noget at gøre med om man som køber burde kunne forvente at prisen er forkert... dvs er prisen alt for lav i forhold til normalt, så kan der være tale om en fejl
Helt enig.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Carsten »

katrine20 skrev:nu er jeg hans kone så det har jeg lige så meget ret til som alle andre.
og han systes heller ikke jeg sku ligge det op for han gad ikke bland sig i det. men jeg systes bare folk skal hvide sådan noget. det er vel en del af det siden er til for vi kan help hinanden
Synes du/i har sat lidt jeres troværdighed over styr, ihvertfald over for mig.

Du/I oprettede tidligere en tråd om nogle HQI lamper hvor det var Katrine der lagde ud, og Nasoen der pludseligt tog over. Og når I så bliver konfronteret med det her idag, så sletter I lige indlægget.

Seriøst??? nix!!
Brugeravatar
Kenneth Jensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1784
Tilmeldt: tors 13. nov 2008 16:05
15
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hjørring
Kontakt:

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Kenneth Jensen »

Vil ikke kommentere sagen yderligere, men blot korse mig over, at der er noget der
hedder administationsgebyr. Dvs. VI/KØBERE betaler, udover for varen for, at de skal sælges
os noget - tage det i hånden, scanne det og pakke det - det er sgu da for ringe!!! :wc:

Men jeg synes da at der snart skal laves et forum for brok og dårlige erfaringer.
Et af mine tidligere setup; viewtopic.php?f=94&t=63259
Nuværende setup; viewtopic.php?f=94&t=77647
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 28. jul 2009 20:37
14
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af katrine20 »

carsten du abj nok i akvarieudstyr.
men du ma da meget undskylde jeg lukker den tråd nu når der ikke er flere af dem så er det jo osse galt folk ikke kan side og kik på noget der ikke er reglevant mere. vis folk ikke må se den hade jeg nok lukket hele emne. og når der ikké er flere er der ingen grund for jeg laver reklame. eller andet du lige komme komme med nu når vi er godt igang???

og jeg har lov at lave lidt reklame for forhandler som privat person her indne lige som andre gør og jo klart jeg helst laver lidt reklame for manden end andre:)
og jeg er jo ikke den enste der laver reklame for en butik langt fra
Brugeravatar
Munthe
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 973
Tilmeldt: søn 19. jun 2005 12:14
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 1979
Geografisk sted: Hvidovre/Thailand

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Munthe »

katrine20 skrev:carsten du abj nok i akvarieudstyr.
Ha ha Carsten det har du da ikke fortalt mig, så du har nyt job Akvarieudstyr. :beer:
Mit ferskakvarium 877 liter weisglas i front sump 2x112 liter.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Carsten »

Jeg arbejder bestemt ikke for akvarieudstyr og har generelt en kritisk holdning til dem, hvad også kommer til syne i andre indlæg. Men ret skal være ret. Og de har gjort hvad de skulle.
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Engelquist »

Brian C skrev:Engelquist det kan man da kalde en udmelding der er til at forstå (trippelpost) :T
men bortset fra det, så er jeg helt enig, der er IMO ikke meget kød på denne sag
Hehe- jeg trykkede flere gange på udfør imorges... det virkede ikke som om siden ville opdatere- men det er jo åbenbart sket alligevel :wink:
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
TorbenC
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1253
Tilmeldt: søn 19. mar 2006 11:06
18
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af TorbenC »

Der er altså ikke noget galt her - Du har misforstået sælger som vil tage varen retur (som han skal)

Det kan ikke være anderledes?
Brugeravatar
LHI
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 125
Tilmeldt: fre 20. mar 2009 13:55
15
Postnummer: 8900 Randers
Geografisk sted: Randers

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af LHI »

Jeg tror faktisk at dette er en glimrende reklame for http://www.akvarieudstyr.dk/
jeg har da lige været inde og kigge på siden, som jeg ellers ikke har besøgt længe, og jeg kan ikke læse noget negativt om akvarieudstyr i denne tråd, så det er super :)

fejl på siden kan ske, han har tilbudt pengene tilbage, super, alt er i den skønneste orden set fra mit synspunkt :GO
Lars
260L saltbalje opstartet i maj 2009
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 43&start=0
Sidst opdateret den: 25 August 2009 - 7 nye billeder :)
Brugeravatar
sintamus
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 265
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:58
15
Postnummer: 7200 Grindsted
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af sintamus »

Har lige en kommentar......bla. bla bla........ :snooty:

Jeg synes godt nok der er kommet mange "brok"-indlæg herinde.... er det virkelig blevet sådan i dagens Danmark, at vi skal brokke os over den mindste lille ting, hvis man møder et et lille "bump" i hverdagen. Dem har vi jo alle sammen en gang i mellem. Hvis nu vi alle næste gang vi møder et bump, i stedet for at brokke os, gik hen til vores baljer, og tænkte over hvor heldige vi er, og hvor godt vi egentlig har det. :K

Måske lyder det som et surt opstød, men det er faktisk ment som det modsatte. :beer:

Mange venlige hilsner
John :T
RSM 130D Opstartet 14/3-09
Turbelle® nanostream® 6025
Tunze Osmolator
viewtopic.php?f=92&t=25510

Hvorfor har man da ikke haft "tid" til denne verden noget før???????
Sylvest
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 310
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 09:41
14
Postnummer: 4000 Roskilde
Saltvand siden?: 2009

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Sylvest »

LHI skrev:Jeg tror faktisk at dette er en glimrende reklame for http://www.akvarieudstyr.dk/
jeg har da lige været inde og kigge på siden, som jeg ellers ikke har besøgt længe, og jeg kan ikke læse noget negativt om akvarieudstyr i denne tråd, så det er super :)

fejl på siden kan ske, han har tilbudt pengene tilbage, super, alt er i den skønneste orden set fra mit synspunkt :GO
Det er muligt at akvarieudstyr har overholdt de lovmæssige forpligtelser, men de vælger at optræde bedrevidende istedet for at prøve at hjælpe kunden, når det klart er deres egen fejl.

Stort set alle andre saltvandsbutikker ville da i det mindste have sagt undskyld for fejlen, og været lidt behjælpelige med at få løst problemet. Det er det jeg mener man skal sammenligne det med, og det giver i min verden ikke bonuspoint til akvarieudstyr.
Låst

Tilbage til "Generel saltvandssnak"