[/quote]
[/quote]Lyder godt

[/quote]
[/quote]

UrbanSage skrev:Den har det skam fint. Den er ikke saa groen mere men den har vokset sig godt fast i stenene. Maa lige hjem og tage et billede eller to.

Tak, de er alle (undtagen LPS) groet fra smaa frags over ca. fire aar nu siden jeg startede i denne hobby.Erathor skrev:Det er godt nok nogle flotte store koraller du har dig der.
Ellers tag et kig her. Der er lidt billeder fra dette akvarie siden begyndelsen.Jesper B skrev:Så kan man rigtig se hvor meget korallerne er vokset nu
Ved nu ikke om den er saa voldsomAndersNT skrev:En voldsom vækst der har været, flot!
 diverse staghorn gror temmeligt hurtigt, saa det ser muligvis ud som om de gror hurtigt.
 diverse staghorn gror temmeligt hurtigt, saa det ser muligvis ud som om de gror hurtigt.Nu ved jeg ikke lige hvad det med hammeren betyderole. skrev:wow,hvad kan man mere sige

men tak, tror jeg?
 men tak, tror jeg? 

De skal nok forsvinde her inden alt for laengespdiving skrev:Lækkert du har holdt modet oppe med denne herlige hobby.
Det ser sgu godt ud efter du har fået renset lidt ud i skidtet. Bare lidt ævligt med det Cyano alger på sandet.
Steen

Her er jeg ikke helt med? Hjaelpe paa hvad? cyano?ole. skrev:noget der kan hjælpe er at åbne op en smule for de koraller der ligger i sandet