Til min store "skræk" erfarer jeg at dette jeg regnede for at måtte være en bagatel viste sig at koste den nette sum a´270,- Det var nu ikke længere så "attraktivt" at sælge. Så fat i TUNZE... Pumpen var jo praktisk taget ny!
"For beskrivelse af reklamation" rubrikken lagde jeg billede af rotor, og tastede "send"... To dage gik og mail svar: En ny er sendt
Og vupti, to dage senere:
 
 - Vel... Mon ikke at det er for positiv omtale at de bare sender en ny? (!)
 
 Tjoe... Men jeg skriver det gerne igen for at spare 270,-

Og for køber er dette vel at regne for at være en ny pumpe (!)
 
  

 


 
						

 
 



 [/center]
[/center]
 ,men på en anden side..al denne "service"må da koste penge,og det gjennspeiles jo også på produktenes udsalgspriser
 ,men på en anden side..al denne "service"må da koste penge,og det gjennspeiles jo også på produktenes udsalgspriser  
  
   ,og man leger ikke butikk,heller..
 ,og man leger ikke butikk,heller..  
   
 


