Jamen så vil jeg da glæde mig til imorgenHelena skrev:JA, men vandet er så grumset, så man pt. kun kan se tågeSkal være der så snart det er til at se noget

Jamen så vil jeg da glæde mig til imorgenHelena skrev:JA, men vandet er så grumset, så man pt. kun kan se tågeSkal være der så snart det er til at se noget

Så den bliver fjernet i morgen, der er pt nødbelysning over, skal have hængt den rigtige op, men sætter altså nye rør og pærer i først, så lige nu er der der kun 2 stk t5. Stensætningen er meget luftig, og til dem der vil mene at jeg ikke har sten nok, så kommer der en stak i sumpen også, jeg vil hellere have en velcirkuleret stensætning, med få sten, end en mur fyldt med døde zoner.
 Så den bliver fjernet i morgen, der er pt nødbelysning over, skal have hængt den rigtige op, men sætter altså nye rør og pærer i først, så lige nu er der der kun 2 stk t5. Stensætningen er meget luftig, og til dem der vil mene at jeg ikke har sten nok, så kommer der en stak i sumpen også, jeg vil hellere have en velcirkuleret stensætning, med få sten, end en mur fyldt med døde zoner. Det vil jeg ikke kunne
 Det vil jeg ikke kunne  Men gider ikke gøre noget ved det nu, så det bliver i morgen
 Men gider ikke gøre noget ved det nu, så det bliver i morgen  

og sikke dog i flot stenopsætning du har fået lavet. Det må være dejligt efter den lange vente tid at være kommet igang
  og sikke dog i flot stenopsætning du har fået lavet. Det må være dejligt efter den lange vente tid at være kommet igang  

Lækker stenopsætning. Husk en masse billeder, som det skrider frem
  Lækker stenopsætning. Husk en masse billeder, som det skrider frem  

Det er bare gamle kalkalger, der er på baggrunden. Har fået styr på slubrelyden fra overløbet, bare en hane der skulle reguleres, så vandet kommer i Dursoen
 Det er bare gamle kalkalger, der er på baggrunden. Har fået styr på slubrelyden fra overløbet, bare en hane der skulle reguleres, så vandet kommer i Dursoen  

Hej Michael, jeg skal bruge sådan et filter til Rowa/Kul, hvor/hvad skal jeg købe?? Det må du kunne svare påLord Mike skrev:Så er du endelig kommet godt igang igenog sikke dog i flot stenopsætning du har fået lavet. Det må være dejligt efter den lange vente tid at være kommet igang

Glæder mig meget til at følge dit akvarie fremover

Jeg bruger selv dette deltec filter hvor der er 1/2 rowaphos + 1/2 kul: http://akvarieudstyr.dk/netshop/showPro ... ?pid=36898 (om det er det billigeste sted at købe skal du nok lige selv undersøgeHelena skrev:Hej Michael, jeg skal bruge sådan et filter til Rowa/Kul, hvor/hvad skal jeg købe?? Det må du kunne svare påLord Mike skrev:Så er du endelig kommet godt igang igenog sikke dog i flot stenopsætning du har fået lavet. Det må være dejligt efter den lange vente tid at være kommet igang

Glæder mig meget til at følge dit akvarie fremover

Døren er forresten altid åben, og der er som regel kaffe på kanden.
 Døren er forresten altid åben, og der er som regel kaffe på kanden.
 Og det fåes 9 kroner dyre ved petsupply. Eller ikke rigtig andre der har det.
 Og det fåes 9 kroner dyre ved petsupply. Eller ikke rigtig andre der har det.

Dan-P skrev:få fat i sådan en hydor med double motor på med nålehjul. For satan den kan skumme

Jeg regner med at den også kan skumme, har bare ikke tid til at sætte den ind lige nu, så bliver i aften.
 Jeg regner med at den også kan skumme, har bare ikke tid til at sætte den ind lige nu, så bliver i aften.

Jeg venter lige lidt med flere billeder til jeg har fået hængt lampe op, ellers venter jeg bare på alger, syntes jeg kan ane lidt grønne på på vej.
  Jeg venter lige lidt med flere billeder til jeg har fået hængt lampe op, ellers venter jeg bare på alger, syntes jeg kan ane lidt grønne på på vej.

Det indkører nu og er fyldt med alger, så det gør noget, det er så grimt, men alligevel fantastisk.
 Det indkører nu og er fyldt med alger, så det gør noget, det er så grimt, men alligevel fantastisk.
 held og lykke med det
 held og lykke med det 

Aldrig.
 Aldrig.