hej.hvad fisk eller rejer eller hvad kan tag dem?? da jeg kan købe nogle sten hvor der er mange glasroser på.og der er alt for mange til og tag dem med saltsyr ??
MVH jesper
VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
glasroser ???
- kenneth145
- Dragefisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4400 Kalundborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: kalundborg
Re: glasroser ???
Ganske alm kogende vand i en pipette eller sprøjte. . det er meget effektivt. men det skal gå stærkt da vandet skal være meget varmt når det sprøjtes på glasrosen.
Mvh. Kenneth boserup
nu med 500 l saltvand..
nu med 500 l saltvand..
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hadbjerg
Hvis du kan købe dem, så ville jeg skrubbe dem godt inden jeg puttede dem i akvariet. eller i værste fald dyppe dem i kogende vand.
Hvis de er fyldt med glasroser, så er chancen for at wurdemanni og sommerfuglefisk tager dem alle, ikke særlig stor.
Hvis du dypper dem i kogende vand så slår du selvfølgelig flere ting ihjel end bare glasroserne, men så er du af med dem. Så længe du har andre levende sten så skal de nye nok blive levende igen.
Hvis de er fyldt med glasroser, så er chancen for at wurdemanni og sommerfuglefisk tager dem alle, ikke særlig stor.
Hvis du dypper dem i kogende vand så slår du selvfølgelig flere ting ihjel end bare glasroserne, men så er du af med dem. Så længe du har andre levende sten så skal de nye nok blive levende igen.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Copepod
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4220 Korsør
- Geografisk sted: korsør