http://www.fish-street.com/image_show.p ... f926b4a8b9
Det gjorde jeg med min skummer, og det var en rigtig go ting lige at læse hvad andre synes.Nolan skrev:Det ér jo bare at google den - der er reviews nok derude
/Kim
Hej Knut-Arne,Knut-Arne Berg skrev: købte mig en ny Tunze masterline(den største med 4 pumper..
Hej DennisDennisJ skrev:Hej Knut-Arne,Knut-Arne Berg skrev: købte mig en ny Tunze masterline(den største med 4 pumper..
Jeg kigger selv på 9420 skummeren, hvor meget plads skal der bruges for at få koppen af? den er 58cm høj, og jeg har kun 59cm i skabet.
Dennis
Nu er jig på en måde ikke med her...iceMD skrev:er jeg den eneste der kommer til at tænke på spiderman og superman?:D
AHH :iceMD skrev:syntes bare at skummeren i indlæg 1# og 2# får mig til at tænke på spiderman og superman?
Ja.. er vel kansje heldig her,som haver frittstående sump,teknik,stående i min kelder,og ikke må tage hensyn til slige "bagateller"DennisJ skrev:
Tak,
det var det som jeg "frygtede, samme princip som min Tunze 9010. Havde ellers drømt om at opgradere, men så må jeg jo kigge på en mini bubble king istedet.
Dennis