MEN, den står i et indvendigt overløbs kammer hvor der er en returpumpe i også, der kommer overhovedet ikke en enest bobbel ud i akvariet.
1.JPG
Ok.. er du tilfreds med den?
Når du engsng får tid kunne jeg så lokke dig til at gøre mig en tjenste? den Ocean runner pumpe og kigge ind i røret der hvor luft slangen sidder på.. du ska kigge fra den side hvor den bliver skruet på pumpen! der går der en lille pit ned(der hvor luftslangen sidder på) og forælle mig om det rør er halveret? om den ene halvdel af røret er fjernet ud mod dit øje? eller evt tage et close up foto:-)
Det er kun hvis du gider og har mulighed:-)
Ud af selve din skummer nede i sumpen kommer da igen iltbobler ud?
MVH
Jo jeg er fuld ud tilfreds med dens arbejde, nu er det 325 L akvarie heller ikke særligt belastet.
Det lille rør til luft slangen er ikke halveret, det ville jeg have set, da luft slangen stopper af salt/kalk hvert 2 mdr, og der skal kortes ca. 4 cm. af luftslangen.
der kommer ikke en bobbel ud i overløbskammeret.
Det er inde i selve indsugning røret.. ikk på ydersiden hvor man sidder luftslangen på! der er derinde vandflowet er..
er du med? eller er jeg ikk god nok til at forklare mig:-)
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Lars S skrev:Indsugnings røret, er det luft indsugningen eller vand indtaget ?
hehe
hvis du har din manual mener jeg den er den der heddder 10
der hvor du har din luftslange mont er der en studt unvending(hvorslanges monteres) og en invendig hvor der er vandgenstrømning og det er den jeg gerne vil vide hvordan den ser ud??
MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
hehe
der hvor du har din luftslange mont er der en studt unvending(hvorslanges monteres) og en invendig hvor der er vandgenstrømning og det er den jeg gerne vil vide hvordan den ser ud??
MVH
Det er bare et T stykke, hvor den lille studs er til luftslangen, jeg mener ikke at nogle af den er 1/2 blokkeret.
hehe
MVH
Det er bare et T stykke, hvor den lille studs er til luftslangen, jeg mener ikke at nogle af den er 1/2 blokkeret.
Tror ikk du er med på hva jeg mener:-) men jeg ser om jeg kan se det et andet sted:-) men ellers tak for forsøget:-)
Det også lidt svært at forklare hvordan og hva det er du ska se efter:-)
MVH
hehe
MVH
Tror ikk du er med på hva jeg mener:-) men jeg ser om jeg kan se det et andet sted:-) men ellers tak for forsøget:-)
Det også lidt svært at forklare hvordan og hva det er du ska se efter:-)