Reservedel til OR 2500

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Reservedel til OR 2500

Indlæg af DDT2 »

Hej
jeg har købt denne pumpe men sælgeren tabte desværre pumpe på gulvet og knækkede gevindet af.
Jeg har ledt lidt rundt men synes ikke rigtigt at have kunne finde noget barbart desværre.
det er så her jeg håber i kan træde til hjælp.
det er ø18mm selve hullet i pumpen og det er med fingevind. Selve overgange som jeg søger er os ø18mm men med 3/4genvind dog som almindeligt gevind som på alt stålfittings osv.
for den sags skyld er jeg ligeglad med hvad det går over til om det er 3/4 eller ½" bare det er med normal gevind.
Billede
Billede
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Reservedel til OR 2500

Indlæg af Carsten »

Kig her. Der burde du kunne finde den.

http://www.aquapro2000.de/Hersteller-Er ... 4_716.html
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

mange tak carsten det så godt nok ikke ud til de havde den men har skrevet en mail til dem om det er noget de kan skaffe hjem til mig i stedet for
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Viss det ikke er noen "bråhast"dette,så haver jeg liggende 2.stk havererte OR.2500 her hjemme,som jeg kan ta med deler fra i slutten av Juli mnd,når jeg reiser nedover gjennom Danmark. :y
er muligens litt sent for deg kansje,men betaler du fraktkostnader/gir meg exakt adresse,så kan jeg kansje sende nødvendige deler nedover til deg?
Av en eller anden grunn,så kolapset begge mine 2500 etter rundt 1,5 års drift her ja.. :rolleyes:
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

knut-arne har sendt en PB til dig ;)
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17

DDT2 skrev:knut-arne har sendt en PB til dig ;)
Har svart deg på pb,en DDT2 :happy:
Som jeg skrev i PB,en,skal jeg kaste disse anyway nu,så denne lille dl.nr.17.kan vel ikke koste all verden å få sendt ned til deg.
selve delen,evt. andre deler til disse pumpene,skal jeg selvsagt ikke have noe for,da de jo bare ligger her og opptager plass.
I slutten av Juli mnd, kører jeg vel litt på kryss og tvers i Danmark for å plage jere litt :sneaky2: ,så da sparer du fraktskillingene også,viss du kan vente.. :GO
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

jamen jeg kan sagtens vente for er kun ved at starte op så der mangler stadigvæk lidt for at det her akvarie kommer op og køre. mangler stadigvæk PVC førringen og kan sagtens lave den uden dem del.
men kommer du over sjælland og den vej over? Vi kan jo sagtens finde ud af noget med at mødes.
du snakker om i din PB at du egentlig ikke har noget at burge dem til alt de 2 pumper men hvis du kan tage dem med til danmark når køre igennem så må du bare sige hvad du skal have for dem for så vil jeg da gerne tage dem til reservepumper hvis der nu skulle gå en rotor en dag eller lign.
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17

Unnskyld det sene svar, men helt i orden :y ,jeg skal skrive det opp bak øret mitt at jeg må huske å tage med begge pumpene til deg :T
Du kan jo gjerne minne meg på det,lige rundt midten av Juli,du også :GO ,da min husk ikke alltid er som i min ungdom nei.. :GO
Hvor jeg skal i Danmark?..
Ett godt spørsmål ja.. :dizzy: , men skal jo inn til William Jr.da,og så var planen å MINDST besøge Lord Mike,forhåbentligtvis Ole,og gjerne en eller to andre som har kommet med en "løbende invitasjon",så vi får se hva vi rekker,og haver bare disponibel ett par dager sammen med William,og etter det regner jeg med min kone setter løbestrengen på meg :oops: ,da jeg haver med min lille familie også ned,og får bare "stikke av"max to dager fra mine familieære forpliktelser :sneaky2:
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

hehe bare i orden men som sagt du må lige finde ud af hvad du skal have for dem?!
jeg skal nok prøve at minde dig omd et i midten af juli. (hvis min egen hukommelse kan huske det :P)
men håber da du får nogle spændende besøg her i lille danmark hehe
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17

DDT2 skrev:hehe bare i orden men som sagt du må lige finde ud af hvad du skal have for dem?!
jeg skal nok prøve at minde dig omd et i midten af juli. (hvis min egen hukommelse kan huske det :P)
men håber da du får nogle spændende besøg her i lille danmark hehe
He-he..haver nu hvert mer rundt på kryss og tvers i Danmark,enn jeg vil gi utrykk for :W ,så er nok ikke noen fare for å "køre meg vill",der akkurat :sneaky2:
Som jeg haver nevnt noen ganger nu,så skal det ikke koste deg noe andet dette, enn å møde meg ett passende sted på ruten min :y
ellers kan jeg sikkert overlevere delene til en av de jeg nevnte,viss det passer deg bedre,eller sende herfra mot portodekkning.
Er i Danmark rundt 22 juli,og 1-1,5 uke udover,så ringer du meg på 47407823,eller nummeret til William.jr,rundt 23 Juli,så hved jeg mer,om rutestrategien våres disse dager.
Har også med meg labtop,så kommer meg ind her på forumet gjevnligt ja.. :)
Bare fint å kunne hjelpe andre. :yes:
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

vil dog stadigvæk sige det er sgu stort stadigvæk at være så gavmild men ellers siger du bare til hvis du vil have en synbolsk beløb eller andet ;)
jeps vi tager bare lige en snak når vi kommer tættere på så kan vi lige se hvad der er lettest´at gøre.
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Det ligener et nomalt 1/2" gevind der er i pumpen.
Kan du ikke bare købe en 1/2" brystnippel i pvc og give det en gang teflon unipak.
http://koiimport.dk/product.asp?product=5311
http://www.primavvs.dk/shop/unipak-jumb ... 4164p.html

Steen
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

spdiving det er ikke tro mig ;)
er vvs'er så roder ikke med andet til dagligt men det er os fint det knut-arne har tilbudt så er der lidt i reserve
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

hehe...Det er jeg også men det ligene det bare på billedet.

Steen
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

ahhhh eller jo måske men nu sidder jo os med delene foran mig så nok derfor jeg synes det ligner mere fingevind.
var du på vvs messe i odense så?
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Jeg arbejder ikke som vvser mere.
Efter 15 år i faget måtte der ske noget nyt og har prøvet en masse andet efter jeg stopede og er endt op med at lave lys til TV optaglser som feks. Vil med dans - Hvem vil være millionær.

Steen
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af DDT2 »

okay det må man da sige at være en skift :P hehe men da kun fedt nok man arbejder emd noget man kan lide ;)
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"