Leger stadig lidt med min, og det har ikke andet at sige end fantastisk skummer.
Tak Michael.MiksBiks skrev:ja tillykke
Leger stadig lidt med min, og det har ikke andet at sige end fantastisk skummer.
- Nej desværre... Akvariet er tømt ned og alle mine sten ligger i sumpen, så jeg har ikke plads.exzos skrev:Har du så afprøvet den?
Hvem har lige lavet en brøler der? Men ikke værstWilliam Jr skrev:Tunze i gave humør![]()
- Den bestilte pumpe skulle være 6205, inde kartonnen ligger 6305. Så bliver squ røre i baljen... 30. 000 l/t
Flere (bedre) detalje billeder imorgen...
- Jeg ved det faktisk ikke, men jeg klager ikkeexzos skrev:Hvem har lige lavet en brøler der? Men ikke værstWilliam Jr skrev:Tunze i gave humør![]()
- Den bestilte pumpe skulle være 6205, inde kartonnen ligger 6305. Så bliver squ røre i baljen... 30. 000 l/t
Flere (bedre) detalje billeder imorgen...
Tak OlsenOlsen skrev:Tillykke med din high end cirkulationspumpe. Det bliver godt nok smæk på cirkulationen! Godt man kan justere hastighedenHvor lang er det nu din balje er?
- Det skal da prøves...exzos skrev:Altid noget den kan skrues ned i power og det ikke er konstant 30.000l/t men vil meget gerne se når den kører på fuld knald
- Det er printet på selve pumpehuset/ motorblokken... Der er ikke noget klistermærke!Hvidtfeldt skrev:Det er da noget af en god handel. Så vidt jeg lige kan se, er der omkring 1000-1200 kr i forskel på de to pumper![]()
Men har du tjekket at de ikke bare har forvekslet klistermærkerne?
- Vel, når den tid kommer... En bedre betegnelse for min tråd havde måske været: "produktgennemgang"exzos skrev:Rengøring?
- TakkerLars M skrev:Ser godt ud.
Og ja man skal jo helst ikke lave noget uden at man har et godt glas rødvin ved hånden.![]()
- Tak Niels!nielsk skrev:Bliver godtnok et monsterfedt set-up du får lavet dig - ikke sådan noget low-tech som mig. Bliver spændende når du får liv i..
- Tak Olsen.Olsen skrev:Ser brand godt ud, skulle lige til at spørge til bølgebryderne, men kan se de komme i på fredag. FOrventer selvfølgelig at se flere spændende billeder
Skal man kunne se ind i akvariet fra alle 4 sider?
Vores specialbygget akvarium har netop de forstærkninger på langs af bundglasset, som der snakkes om. Derudover er der bølgebrydere som slutter "tæt" og overlapper hinanden, hele vejen rundt og alt i alt virker det utrolig stærkt bygget, også selvom der ikke er ikke er nogen tværstivere i form af glas eller alu-lister på tværs.