Er ikke den vilde anmelder, så smider bare nogle billeder.
Har desværre ikke selv fået taget nogle, men har fundet en del fra reefcentral.
Enjoy

Kom af med ca. 3200 kr inklusiv porto.TimW skrev:Fuck den er lækker mums va koster sådan en sag og va hælder den af i liter
Vil også være mega fedt og have 2 der kører anti-syncMusiker skrev:Jeg har lige hentet en i går. Havde købt to, men der var en som havde kvajet sig og solgt den ene videre til Exzos inden jeg hentede dem.. Nå det går nok da mit akvarie ikke lander før i den kommende uge.. Så med mindre de går i restordre, så skulle nummer to gerne lande i den her uge.. Ellers bliver jeg sku lidt træt af det..
Produktgennemgangen kommer til at vente indtil jeg får bajlen op.. Men jeg glæder mig til at få dem i sving.. umiddelbart ser det ud til at være i god kvalitet. Dog er controlleren lidt "flimsy" efter min mening..
/Henrik
Har taget en række billeder, desværre kun med min telefon. Så jeg skal nok poste dem senere.
Ja det er denLars S skrev:Den bare SÅ fed, den er den med strøm uden for og så pumpen inden i vandet ikk ?
Ja det må siges at være en KANON pumpe - tillykke med den Kim.
Nå okay, det var da rigtig træls, skal den det eller er det normalt ?exzos skrev:Ja det er denLars S skrev:Den bare SÅ fed, den er den med strøm uden for og så pumpen inden i vandet ikk ?
Ja det må siges at være en KANON pumpe - tillykke med den Kim.
Den er rigtig cool dog larmer den mere end alm tunze pumper
Du har allerede en af dem som jeg har betalt forexzos skrev:Du kan bare sælge den til mig hvis det er, jeg er ikke sart med lyden
Der på filmen kører den som sagt wave function også 100% normalt bruger jeg reef crest med ca. 80%
Du må godt lige komme med en update når du får den testet, kan godt være jeg lige skal have pumperne "aligned" ordenligtMusiker skrev:exzos skrev:Realistisk set får jeg sku nok ikke testet vortech her i weekenden.. får sindsygt travlt med og gøre klar til der skal monteres trappe i lejligheden på mandag!
/Henrik