Hmmmm respekt sjovt ord at bruge.
respekt kan du få af dine børn og din kone ikke af mig da jeg ikke kender dig og ved derfor ikke hvad du står for.
at samgligene en koral med en hund er da helt hen i vejret. som jeg ser det er det helt forskellige livsformer.
jeg samlignede en koral med en blomst. du først med en hund for derefter at samligne med et træ.
hvis jeg klipper i en blomst kommer der også en masse lort ud af den, men det betyder da ikke jeg skal læse en afhandling hver gang jeg køber en blomst til konen vel.
nu har manden købt nogle rimelige nemme koraler der ikke kræver meget andet end lys og fornuftige værdier i baljen. det gør ham altså ikke til dyreplager og uansvarlig.
jager
Koralpasning-hjælp!?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
Re: Koralpasning-hjælp!?
Ja!...er det nemlig ikke lige der den lander?Jager skrev:nu har manden købt nogle rimelige nemme koraler der ikke kræver meget andet end lys og fornuftige værdier i baljen. det gør ham altså ikke til dyreplager og uansvarlig.
jager
Skal vi så ikke fortsætte med at hjælpe den stakkels mand og lade resten hvile så det ikke udarter til en af disse tråde ..I ved nok!!
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
- UrbanSage
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: South Dakota
- Kontakt:
Din personlige holding til klassificering er bedoevende ligegyldig. At du sammenligner dyreriget med planteriget er nok grund til uenighed.Jager skrev:at samgligene en koral med en hund er da helt hen i vejret. som jeg ser det er det helt forskellige livsformer.
jeg samlignede en koral med en blomst.
Hvor gjorde jeg lige det?Jager skrev:du først med en hund for derefter at samligne med et træ.
Proev nu lige at drop dit blomster argument og find et dyr der passer ind i din lille teori.Jager skrev:hvis jeg klipper i en blomst kommer der også en masse lort ud af den, men det betyder da ikke jeg skal læse en afhandling hver gang jeg køber en blomst til konen vel.
Du er da den eneste der nu har brugt ordet dyreplager som beskrivelse af justme.Jager skrev:det gør ham altså ikke til dyreplager og uansvarlig.
Men jo, ikke at vide om en koral skal spise foer man koeber en koral er uansvarligt. Det er nok enda taet paa en ren deffinition af ordet uansvarlig.

- UrbanSage
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: South Dakota
- Kontakt:
Det er jeg ogsaa ked af. Men uanset hvordan det blev modtaget var det nu alligevel hjaelpsomt.
Og jeg har da ret til at forsvare mig selv overfor grundloese argumenter.
Jager har for eksempel ikke bidraget med andet i hele denne traad end kommetarer om hvordan jeg hjalp.
Og jeg har da ret til at forsvare mig selv overfor grundloese argumenter.
Jager har for eksempel ikke bidraget med andet i hele denne traad end kommetarer om hvordan jeg hjalp.

- dan dj
- Kejser fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5492 Vissenbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 5492 Vissenbjerg
http://www.marinedepot.com/ps_ViewItem~ ... ORALS.html
Her er så et link til min ynglingsbog.
Den fås vist også på tysk.
Her er så et link til min ynglingsbog.