"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

KORALLER IMPORT - MARTY

Forum for generel snak omkring saltvand.
Låst
Brugeravatar
martin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1198
Tilmeldt: lør 4. dec 2004 16:34
19
Postnummer: 2700 Brønshøj
Geografisk sted: Brønshøj

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af martin »

Hvad gør Marty mon egentligt med de fisk/koraller som folk vælger ikke at tage imod????
/martin
Brugeravatar
RonniA
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 370
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 19:21
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 110% Greve
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af RonniA »

Arrrrrrh shit ikke igen... føler med jer, er glad for mine korraller ikke kom med i denne sending, nu er det pengende tilbage...
Brugeravatar
da_nizzel
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 382
Tilmeldt: tirs 20. dec 2005 09:55
18
Postnummer: 8000 Århus C
Geografisk sted: Århus

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af da_nizzel »

Hvad gør Marty mon egentligt med de fisk/koraller som folk vælger ikke at tage imod????
Han vil sikkert forsøge at sælge dem på andre sider og sikker med et andet navn.
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af DDT2 »

hmmm synes virkelig det er sørgeligt en mand kan få lov til at være "forhandler" når man tænker på det er altså levende han har med at gøre som han ikke kan finde ud af at sælge til folk :(
håber virkelig jer herinde som er indblandet stævner ham for det er sgu ferkert at lade sådan en mand svindle med andre folk.

:(
Brugeravatar
thomas_w
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 147
Tilmeldt: søn 30. maj 2004 00:03
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Frederiksberg C

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af thomas_w »

Det er helt grotesk. Jeg bestilte sammen med flemming og vi købte i tidernes morgen for omkring 3800 kr. Da varererne endelig kom, skulle vi betale 2800 i transport. Da vi kom hjem og åbnede kassen var der 10 brune sandanemoner, hvilket vi selvfølgelig ikke havde bestilt. I dag forlangte fuskeren 3700 kr. i transport og man måtte ikke engang røre kassen! Han er en mega fusker. Jeg kan ikke begribe at man skal betale fragt flere gange for den vare man oprindelig har bestilt. Det værste er næsten, at fuskeren har tjent kassen på at bedrage os.
Med venlig hilsen

Thomas
henrikp
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 659
Tilmeldt: lør 29. dec 2007 00:20
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: 8960 Uggelhuse

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af henrikp »

tror sgu godt nok jeg vil ha haft svært ved ikke at ty til vold mod sådan et skvadderhoved
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
17
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af ronny.w »

Ja og hvem tror du sidder tilbage med et smil på sine små tykke læber ???. For det lader til at det er marty som sætter jeres dags orden. har kun hørt om få som har sagt nej tak til kasserne. Dvs. han har tørret jer godt og grundigt bagi.

Nå men held og lykke med det videre forløb ( der er nok ikke nogen videre forløb ), det var min sidste kommentar til noget der har med marty at gøre.

:K :K
Erik N
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1717
Tilmeldt: tirs 31. jan 2006 10:04
18
Postnummer: 7600 Struer
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 7600 Struer

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Erik N »

Ja jeg skulle også til at åbne kassen, men så blev den hevet ud af hånden af mig, for jeg skulle jo betale først.
Valgte dog at ta chancen og betale de 2000,- for min ene kasse hvilket er en kilo pris på knap 200,-

Jeg fik dog 13 koraller og 2 fisk men 6 af dem var ricordea i en ik så attraktive farve.
Ellers fik jeg stjernepolyp, en fungia og lidt blandet fnadder.
Men så intet til de mange acroporaer osv jeg havde bestilt.

Total til grin

fik i andre noget godt?
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Helena »

da_nizzel skrev:
Hvad gør Marty mon egentligt med de fisk/koraller som folk vælger ikke at tage imod????
Han vil sikkert forsøge at sælge dem på andre sider og sikker med et andet navn.
Han kan blandt andet findes på QXL, under navnet AQUARIO, så kan man jo holde øje igen.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af StarF »

for satan, få ham nu slebt i retten.. mest af alt så fjolset ik kan gøre det igen. Føler sku med jer!
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 786
Tilmeldt: fre 23. mar 2007 15:59
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Bosse »

Enig... Hold da kæft en klaphat. GØR NU NOGET! det er gratis og ringe til politiet.
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Brian »

Sørgelig slutning på en alt for lang historie....

Havde sgu håbet på at i fik jeres ting men tvivlede nu stærkt.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Carsten »

Kan et forsigtigt host til skat hjælpe noget??
Brugeravatar
Lars M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1524
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 22:15
20
Postnummer: 9560 Hadsund
Saltvand siden?: 2001

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Lars M »

Manden er jo Idiot, idiot, idiot, idiot, idiot,
Nolan og jeg skulle dele en kasse ingen ting. Manden er en idiot.

Vi fik ingen ting......

Manden er stadig en idiot,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mvh.

Lars Mogensen
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Brian »

Måske vi bare skal lukke tråden her ?

Ville det være ok og så kan vi komme videre...?

Er der nogle der så vil gå videre med sagen i anden forstand kan der oprettes en konkret tråd til dette til koordinering.

Uden tvivl det mest sørgelig jeg har oplevet i mine 7 år i hobbyen, men the show must go on.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
-Bagger-
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 754
Tilmeldt: ons 4. jan 2006 11:13
18
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 7400 Herning

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af -Bagger- »

Inden vi lukker vil jeg da også godt indrømme, har ikke været indblandet i hans medimport men blot købt hos ham én gang (hvorefter alt var dødt næste dag), hvor man så bliver truet med tæsk og jeg ved ikke hvad, når man konfrontere ham med det... manden er en klovn!!
Open mind for a different view..
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Lord Mike »

Jamen, så er jeg da ikke den eneste han gerne vil slå tænderne ud på......

Klovn ja, men åbenbart også en slagsbror :BA
Mortensen 2
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 204
Tilmeldt: tors 24. aug 2006 06:49
17
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Randers

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Mortensen 2 »

Føler sgu med jer der ikke har fået noget som helst af værdi. Jeg fik heller ikke noget nær det jeg havde bestilt, men har dog fået en del andre rigtig fede ting.

En sag er dog stadig ikke afsluttet, fragten som var 2.900 kr., (kassen vejede 21,6 kg. hvilket betyder ca. 131 kr./kg.), har jeg ikke tænkt mig bare at slippe uden videre, har en aftale med fragtmanden i løbet af næste uge, så må vi se hvad der sker.

Hvis nogen er interesseret kan jeg godt melde tilbage med hvad det bliver til.
snoopyzrainbow
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre 8. aug 2008 21:08
15
Postnummer: 6870 Ølgod
Geografisk sted: Sydvest Jylland

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af snoopyzrainbow »

Ja han svindler sg ligeså meget på qxl..mage til S*** skal man sg lede langt efter..og beklager man sig,får man en sviner lige i nakken! Er selv igang med en klagesag gennem qxl,da vi er blevet totalt svinet..
Historien er dog ikke så slem som dem i melder ud om,men vil da meget gerne advare alligevel..

Vi vinder en auktion på nogle akvarieplanter,Torsdag d.3/7-08.
Hører intet fra AQUARIO(Martin).
Skriver og rykker for en mail,1 gang d.7/7,med kontoinformationer,da vi jo skal indbetale penge for at få vores planter..dette gentager sig flere gange..
D.9/7 skriver han så at han ikke har været hjemme til at tjekke mail,og at der vil komme en mail senere den dag,med de nødvendige oplysninger.Han beder os om at indbetale beløbet for planterne NU.
Vi svarer så tilbage,at det må vente,da vi er på vej på ferie,og derfor ikke vil være hjemme til at modtage planterne. Og at vi synes det er lidt for dårligt at han først reagere en uge efter auktionen er slut.Vi havde sagtens kunnet nå det,havde han reageret noget før. Nu vil vi gerne vente,da vi ikke har lyst til at komme hjem fra ferie til totalt ubrugelige planter,de vil jo rådne op af over en uge i en pose/pakke,
Næste mail vi modtager,studser vi lidt over.Mailen er sendt til os d.12/7-08.
"Hejsa
Nu er det sådan at jeg bestemt ikke har valgt at min fætter skulle blive dræbt i en ulykke !! derfor har jeg ikke været hjemmme ... håber du kan leve med det !
Der er sendt planter til dig tirsdag (iflg.kalenderen er dette en tirsdag,altså dagen før vi hører fra ham første gang).. så venligst indbetal det du skylder tak .

Mvh¨
Martin "

Vores svar,samme dag: "Jeg er da ked af det med din fætter men jeg har altså ikke midtaget nogle planter fra dig af endnu og det er Lørdag nu.

Vi rejser så om mandagen,det blev lidt udskudt pga.sygdom,men det er sån set ikke relevant.
Og kommer hjem fredag d.18/7 kl.lort. I postkassen ligger en postseddel,om forsøgt afleveret pakke d.17/7-08.
Vores posthus har lukket i weekenden,så kan af gode grunde ikke afhente pakken før mandag d.21/7, og det var desværre pilrådne planter..det var ikke nødvendigt at åbne poserne de var pakket ind i,for at konstatere det,stanken var bekræftigelse nok! Men den blev fotograferet til dokumentation,da vi allerede dér var klar over at dette ville blive et slagsmål..Han skriver igen d.24,og beder os igen om at indbetale beløbet for planterne..
I mellem tiden har vi kontaktet qxl,for at høre hvordan vi griber det an,og de anbefaler os at annulere auktionen,og afgive neutral karakter. Som sagt,så gjort.
Og efter hans mail d.24,skriver vi dette tilbage:
"
Jeg har anulleret handlen og sendt pakken tilbage til dig da jeg ikke var interesseret i at modtage planter der var rådne, jeg havde sagt til dig at jeg ikke var hjemme til at modtage og derfor ventede med betalingen.

jeg kan heller ikke lide at du lyver for mig mht at du havde sendt pakken allerede den 8. det passer jo ikke en meter."

(Pakken er sidenhen gået tabt et eller andet sted,desværre..det er ulempen ved at sende som brev uden track&trace)
Hans respons:
"Hejsa
Jamen det er da bare iorden .... du er hermed blacklistet på mine auktioner .... der er sendt til dig som skrevet ... at du ikke gider hente din pakke er dit problem .... jeg går videre med dette hvis du ikke betaler !
Hvornår har du sendt den ? for jeg har intet modtaget "

Os:
"nu må du sq stoppe jeg har anulleret auktionen da jeg havde taget kontakt til qxl og de rådede mig til at gøre dette da det ikke kan være rigtigt at du skal give mig skylden for din fætter. Du har løjet for mig om at du har sendt pakken tirsdag den 8. selvom du først lige var kommet hjem dem 9. hvordan kan det lade sig gøre når post stemplet sagde den 16.(vi har sendt hele forsiden af pakken til qxl,som dokumentation)

Jeg havde sagt du ikke skulle sende planterne da jeg ikke var hjemme til at modtage den mår du var så lang tid om at reagere på auktionen.

Du skal være mere end velkommen til at blackliste mig da jeg slet ikke er interesseret i at handle med løgnere og fuskere "

Vi bliver herefter kaldt platte,og får besked på at holde os fra hans auktioner..som om jeg vil handle med ham igen???!

Vi har jo som sagt givet neutralkarater på qxl,efter deres anbefaling,men får som retur 3 negative karakterer af ham,samtidig med at vi får denne kommentar: "har sendt varene til denne bruger,han nægter at betale for den,og vil ikke sende den tilbage - det er foLk som ham her der gør nettet utrygt at handle på - KAN IKKE ANBEFALES ..."

Læg især mærke til sidste linie "
det er foLk som ham her der gør nettet utrygt at handle på

Efter at ha læst Jeres beretninger,så vil jeg nok hænge mig i det gamle ordsprog: Tyv tror hver mand stjæler..

Sjovt nok har vi kun fået negative karakterer af ham,så det kommer da ikke til at påvirke fremtidige handler..men hvis man kigger i hans karakterbog,så har han lavet det nummer flere gange,og bla.solgt syge fisk til folk osv..

Jeg ved godt det slet ikke nærmer sig det I andre har udestående,eftersom vi jo ikke har betalt for varen..men syntes alligevel jeg ville være med til at advare om,at han altså også florerer andre steder,og ikke er en skid bedre dér..Undskyld det blev så langt..

Vi kører sagen igennem qxl,venter på deres respons..men tror godt jeg kunne finde på at sende den en mail,med link hertil debatten,så de kan se hvilke fuskere der får lov at sælge på deres side!

Mvh.Maj-Britt
Mvh.Maj-Britt,Mor til 4 krudtugler.
Ingen saltvand endnu...
RedSea
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 936
Tilmeldt: søn 14. okt 2007 16:56
16
Postnummer: 2791 Dragør
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Dragør, Amager

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af RedSea »

Jeg havde ikke bestilt noget så er ikke i position til at gøre noget mod ham desværre, men helt ærlig drenge skal han virkelig slippe godt fra det her???

Jeg håber virkelig i får taget jer sammen og anmeldt manden til politiet eller skattemyndighederne.

Det kan da ikke være rigtig at han skal tjene så mange penge på jer og i står tilbage en lang næse??

Please, gør hobbyen en tjeneste og få koordineret en anmeldelse på manden.
... intet vand i stuen for tiden ...
Brugeravatar
Mathias_C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2675
Tilmeldt: tors 27. apr 2006 16:05
18
Postnummer: 9330 Dronninglund
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Nordjylland

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Mathias_C »

Havde svoret at jeg ville holde mig fra at skrive i nogle som helst af de her medimporttråde vedrørende Marty, men nu kan jeg satme ikke lade være

Please lov mig nu en eller anden, lad ikke den sag slutte med at han har taget røven på alle indblandede mindst en gang og nogle flere gange. :shifty:

og alle der færdes på andre hjemmesider og lign hvor der kommer noget til salg af det han ikke har snydt folk til at betale for, så slå alarm så alle ved hvad de har med at gøre.

Var det ikk muligt at rykke pengene ud af hånden på idioten, eftersom kasserne blev åbnet, eller var han bare væk ? føler sgu med jer alle, men hold fast jeg beundre jer for at i kunne holde jer i skindet :O :sneaky: overfor sådan en klaphat!!!! :shock:

få nu den svindler anmeldt, der er jo ingen tvivl om at at har snydt før, nu snydt engang til, og vil forsøge at gøre det igen :shout: :KP
Senest rettet af Mathias_C fre 8. aug 2008 22:14, rettet i alt 1 gang.
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1750
Tilmeldt: søn 26. nov 2006 23:22
17
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af røntved »

Tør næste ikke sige det men jeg har fået det jeg manglede, og det står bare så flot. Troede ellers ikke på det kom. Så jeg har sat baseball køllen ind i skabet igen. hehe
http://www.mittlapp.dk


Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
17
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af ronny.w »

RedSea skrev:Jeg havde ikke bestilt noget så er ikke i position til at gøre noget mod ham desværre, men helt ærlig drenge skal han virkelig slippe godt fra det her???

Jeg håber virkelig i får taget jer sammen og anmeldt manden til politiet eller skattemyndighederne.

Det kan da ikke være rigtig at han skal tjene så mange penge på jer og i står tilbage en lang næse??

Please, gør hobbyen en tjeneste og få koordineret en anmeldelse på manden.
HØRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Lord Mike »

snoopyzrainbow skrev:Vi kører sagen igennem qxl,venter på deres respons..men tror godt jeg kunne finde på at sende den en mail,med link hertil debatten,så de kan se hvilke fuskere der får lov at sælge på deres side!

Mvh.Maj-Britt
Hej Maj-Britt

Tror godt jeg kan svare på alles vejne i dette forum: Giv endelig QXL et link til denne tråd.
RedSea
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 936
Tilmeldt: søn 14. okt 2007 16:56
16
Postnummer: 2791 Dragør
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Dragør, Amager

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af RedSea »

Det var sku da godt at høre Røntved... men du er vel stadig hængt op på en dobbelt fragtregning?
... intet vand i stuen for tiden ...
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1750
Tilmeldt: søn 26. nov 2006 23:22
17
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af røntved »

jo der skulle da betales fragt, men stadig jeg er imponeret, havde jo heller ikke forventet noget. Jeg har bla. fåer skiver i neon grøn, orange og lilla. på samme skiver...
http://www.mittlapp.dk


Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
snoopyzrainbow
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre 8. aug 2008 21:08
15
Postnummer: 6870 Ølgod
Geografisk sted: Sydvest Jylland

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af snoopyzrainbow »

Lord Mike skrev:
snoopyzrainbow skrev:Vi kører sagen igennem qxl,venter på deres respons..men tror godt jeg kunne finde på at sende den en mail,med link hertil debatten,så de kan se hvilke fuskere der får lov at sælge på deres side!

Mvh.Maj-Britt
Hej Maj-Britt

Tror godt jeg kan svare på alles vejne i dette forum: Giv endelig QXL et link til denne tråd.
Den vil blive afsendt asap så,men om de overhovedet interessere sig for det,kan jeg jo ikke vide...men håber da de vil tage denne tråd alvorligt,der er jo tale om virkelige store beløb osv...jeg havde anmeldt ham for tyveri med det samme,havde det været mig..for det er jo i virkeligheden det han gør..han stjæler Jeres penge og holder Jer for nar..tøv ikke mere,anmeld ham..han fortjener det sg!!
Ovenikøbet tillader han sig at bonge Jer for yderligere fragt.??! Mage til frækhed!!Jeg havde simpelthen ikke fundet mig i det,jeg fatter ikke hvordan I har kunnet holde til det et helt år?? Jeg var stået af og havde flippet skråt for længst..respekt til Jer at I har haft så meget tålmodighed, men endnu mere respekt,hvis I får anmeldt ham,lad ham IKKE slippe afsted med det..eftersom han florerer mange andre steder,vil mange andre ende som Jer,med røven i postkassen,og ludfattige..I har magten til at stoppe det nu..
Mvh.Maj-Britt,Mor til 4 krudtugler.
Ingen saltvand endnu...
snoopyzrainbow
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre 8. aug 2008 21:08
15
Postnummer: 6870 Ølgod
Geografisk sted: Sydvest Jylland

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af snoopyzrainbow »

mailen ar nu afsendt til qxl,med link til denne debat!
Mvh.Maj-Britt,Mor til 4 krudtugler.
Ingen saltvand endnu...
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af Lord Mike »

snoopyzrainbow skrev:mailen ar nu afsendt til qxl,med link til denne debat!
:GO sådan, så må vi håbe de lukker han ned derfra også :wink:
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2639
Tilmeldt: lør 16. jun 2007 02:05
17
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Re: KORALLER IMPORT - MARTY

Indlæg af ronny.w »

snoopyzrainbow skrev:mailen ar nu afsendt til qxl,med link til denne debat!
Ja folk kunne sgu lære lidt af dig herinde, du spilder ikke din tid.

Vi vil have flere kvinder ind i saltvands verden de har NOS..R :beer: :GO
Låst

Tilbage til "Generel saltvandssnak"