KORALLER IMPORT - MARTY
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Dragør, Amager
Re: KORALLER IMPORT - MARTY
Hvorfor skal jeg blande mig udenom når en flok med-akvarister er blevet snydt????? Jeg må vel have lov til at komme med alle de kommentarer jeg lyster sålænge de holdes på et nogenlunde sobert niveau?????
Kan kun tilslutte mig ronny.w's kommentar, forstår bare slet ikke at folk ikke har taget den beslutning for LANG tid siden.... hvis det var mig der havde penge i klemme, så havde jeg nok stået ved din dør for en del måneder siden og krævet at blive refunderet....
Kan kun tilslutte mig ronny.w's kommentar, forstår bare slet ikke at folk ikke har taget den beslutning for LANG tid siden.... hvis det var mig der havde penge i klemme, så havde jeg nok stået ved din dør for en del måneder siden og krævet at blive refunderet....
... intet vand i stuen for tiden ...
- mestermc
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Aalborg
Wooo elsker de har tråde om den fantalastiske sending, det er od morgen drama 

Nu med RSM130
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Geografisk sted: 7600 Struer
Måske om det snart var på tide at overveje igen flem?flem skrev:Jeg har netop til hensigt at stævne Martin. Hvis beløbet ikke samlet kommer over 50.000 kr. kan det ske efter en forsimplet procedure, som ikke indebærer de store udgifter. Jeg anser det uproblematisk at inddrive beløbet. Jeg antager, at han ikke er bistandsklient, trods hans manglende evner for handel. Det kan jo også være, at han får leveret hurtigt, når han modtager en stævning fra undertegnet.
Dermed vil det være en fordel med angivelse af præcis, hvad I mangler at få leveret, herunder prisangivelse.
Med venlig hilsen
Flemming Petersen
900 L viewtopic.php?t=10798
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2860 Søborg
og det var mig der troede man ikke kunne tage røven på en jyde og så af en jyde selv som skulle være ærligheden selv.
er det ikke sådan at i kan få lidt smågrise for jeres penge i stedet for, derovre har man vel altid lidt svin gående.
topunderholdene er det at følge med i.
jager
er det ikke sådan at i kan få lidt smågrise for jeres penge i stedet for, derovre har man vel altid lidt svin gående.
jager
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
Jager skrev:og det var mig der troede man ikke kunne tage røven på en jyde og så af en jyde selv som skulle være ærligheden selv.
jager
Hmm en omgang racistisk sjællandsk pis der.
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
tillykke, dette må være tæt på årets dummeste indlæg... Du har nu vundet en hat af mug!Jager skrev:og det var mig der troede man ikke kunne tage røven på en jyde og så af en jyde selv som skulle være ærligheden selv.
jager
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
hmmm- humor har I sgu da ikke meget af...
Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808
- Helena
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: Odense NØ
Du skal da heller ikke blande dig uden om, når man handler på et offentligt forum må man vel tage de deraf følgende kommentarer, vi har altså stadig ytringsfrihed, og kan man ikke lide hvad der bliver skrevet, er der heldigvis ikke læsepligt.

RedSea skrev:Hvorfor skal jeg blande mig udenom når en flok med-akvarister er blevet snydt????? Jeg må vel have lov til at komme med alle de kommentarer jeg lyster sålænge de holdes på et nogenlunde sobert niveau?????
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
humor på nettet er meget farligt.. dels fordi det er svært at høre tonen hvor i noget er skrevet, og det gør det bestemt ikke letter når et indlæg er blottet for smiles i alle former, så ser indlæget jo ret alvorligt ud..engelquist skrev:hmmm- humor har I sgu da ikke meget af...

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Vi styre lige ind igen - lad nu denne tråd formidle forhåbentlig nogle koraller eller nogle penge til dem som rent faktisk har noget udestående med Martin !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
tror du selv de nogle sinde for koraler eller pengene tilbage Brian? jeg tror ikke på det
ikke engang hvis de stevner ham, men det kan være jeg tager fejl
folk må nok betragte deres penge som skyllet ud i
jeg bruger normalt ikke smiles da jeg mener det er plat og hvis folk ikke kan forstå en joke uden smiles er det fordi de er totalt humorforladte eller er for trætte efter en hård dags arbejde i laden
jager

jeg bruger normalt ikke smiles da jeg mener det er plat og hvis folk ikke kan forstå en joke uden smiles er det fordi de er totalt humorforladte eller er for trætte efter en hård dags arbejde i laden

jager
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Nu har jeg ikke selv anparter i denne handel - så ingen stillings tagen herfra.
Mvh
Brian
[/center]
Brian

-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
det var da noget af et neutralt svar du gav der brian.
jager
jager
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Mit mellemnavn er neutral efterfulgt af admin eftefulgt af griseavler 

Mvh
Brian
[/center]
Brian

-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Nordsjælland
[quote="Jager"]tror du selv de nogle sinde for koraler eller pengene tilbage Brian? jeg tror ikke på det
ikke engang hvis de stevner ham, men det kan være jeg tager fejl
jager[/quote]
Hvorfor stevne? når man kan bruge selvtægt
og helt sikkert få noget ud af det 

jager[/quote]
Hvorfor stevne? når man kan bruge selvtægt

-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
selvtægt er det ikke lige i overkanten. der skal da noget større beløb til før jeg ville resikere en tur bag trammerne.
jager
jager
- Marli
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8320 Mårslet
- Geografisk sted: Mårslet, lige ved Århus!
Hvad sker der lige for ham Marty...Er det her på forumet han hverver kunder?
560 L Aqua Medic. 120 l sump. ATI skummer, Deltec returpumpe, Deltec kalkvandsmixer, Deltec kalkvandsreaktor, Tunze Nanostream, Aqua Medic starlight HQI, Ozon. MANGLER FOSFAT & NITRATFILTER!!!
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Hans forretning er nok temmelig død, ihvertfald herinde.Marli skrev:Hvad sker der lige for ham Marty...Er det her på forumet han hverver kunder?
Der er formentligt ingen der vil røre ved noget som han har med at gøre.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Nordsjælland
[quote="Jager"]selvtægt er det ikke lige i overkanten. der skal da noget større beløb til før jeg ville resikere en tur bag trammerne.
jager[/quote]
Selvtægt giver højst en bøde på 500.kr
jager[/quote]
Selvtægt giver højst en bøde på 500.kr

-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
problemet er vel bare at Marty igen vil bruge stråmænd til at stå i spidsen for hans importer og derved kunne skjule sit eget navn (indtil det eventuelt går galt)...
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Tror du der er nogen som vil det?? Tvivler på at nogen frivilligt stiller op.RedSea skrev:problemet er vel bare at Marty igen vil bruge stråmænd til at stå i spidsen for hans importer og derved kunne skjule sit eget navn (indtil det eventuelt går galt)...
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
Ja ok, det er selvfølgelig rigtig nok 

- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
LOL så faldt femøren sgu lige på plads, Marty er da den samme marty som sælger ulovlige impoterede L046 VF maller på malleforum.dk, eller ville indtil folk blev pissed over det, så fik han kolde fødder og sagde at leverancen ikke blev til noget da han havde annuleret det, Efter han havde sendt mail ud til folk, om disse maller
Men med den mængde han sælger og har til salg på http://www.malleforum.dk/viewforum.php?f=9, er det da ikke penge det kniber med for ham.
Men ja helt igennem en krejler.
Så få da skudt gang i jeres stævning, i stedet for at miste kostbart tid ( som om det ikke er gjort )
Men med den mængde han sælger og har til salg på http://www.malleforum.dk/viewforum.php?f=9, er det da ikke penge det kniber med for ham.
Men ja helt igennem en krejler.
Så få da skudt gang i jeres stævning, i stedet for at miste kostbart tid ( som om det ikke er gjort )
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
At Marty er den største svindler i saltvandsverdenen kan ikke komme bag på mange, og specielt ikke dem der var med til den første salg han havde her på forummet vedr. foder.
Han er og bliver den største svindler "basta" for ville han sine kunder det bedste var denne sag forlængst ude verdenen. At han ydermere også er berygtet inden for ferskvand kommer vel heller ikke bag på nogen.
Og om der er mange svin i Jylland som Jager skriver kan jeg kun gisne om, men jeg er sikker på at den største af dem alle hedder Marty
Han er og bliver den største svindler "basta" for ville han sine kunder det bedste var denne sag forlængst ude verdenen. At han ydermere også er berygtet inden for ferskvand kommer vel heller ikke bag på nogen.
Og om der er mange svin i Jylland som Jager skriver kan jeg kun gisne om, men jeg er sikker på at den største af dem alle hedder Marty

der er nyt om korallerne ..derfor bedes følgendene venligst ringe til mig IDAG for info .
der kan ringes til kl. 01.00... nummeret har i .
nils k.
lars m.
nolan
brian j.
per mh.
gozar
claves
cristian tt
frederik
per a
stilhoff
robcus
falcon
erik n.
der kan ringes til kl. 01.00... nummeret har i .
nils k.
lars m.
nolan
brian j.
per mh.
gozar
claves
cristian tt
frederik
per a
stilhoff
robcus
falcon
erik n.
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Hvad med dem der mangler, men ikke står på listen.
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
du er da totalt or plat at høre på .... at du er en klaphat af format er da ikke min fejl ... og så skal du nok lige overveje hvad du skriver om andre ....
Lord Mike skrev:At Marty er den største svindler i saltvandsverdenen kan ikke komme bag på mange, og specielt ikke dem der var med til den første salg han havde her på forummet vedr. foder.