jeg har lige et par spørgsmål ang udstyr til mit akvarie.
skal bruge en returpumpe har en Aquabee up2000/1 som jeg regnede med at bruge til at starte med men ville der være andre der ville være bedre? som har lavt strømforbrug og yder godt alligevel? En anden ting som godt nok ikke er vist på billedet nedenfor men ville det være smart at lave hul i ende hvor returpumpen sidder og så samle det med pvc rør? så den er udenfor akvarie for det har jeg set flere gøre.
ang almindelig pumper regnede jeg med jeg ville købe nogle Tunze men igen hvilke og hvor mange? Synes det er svært at finde ud af efterhånden for ikke mange der bruger den der "grundregl" med 20xvolumen synes der er mange der har under og over.
lige en sidste ting det er sump ville det være en godt ide med 4 rum i? som vist neden for: eller skal det være helt anderledes? sumpen er ikke fremstillet endnu så kom endelig med foreslag da den snart skal laves. Så tråden med sumpe for lidt siden og der var nogle spændende foreslag men synes bare igen ikke det var noget der var så brugbart da de fleste havde det med 3 rum.
Håber virkelig i kan hjælpe da det er rart at få på det rene

takker på forhånd.
Mvh. Kenneth