Ang salg af en skummer !!!!!!!!!!
- boner
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8950 Ørsted
- Saltvand siden?: 1992
- Geografisk sted: 8950 Ørsted
Ang salg af en skummer !!!!!!!!!!
Jeg havde i maj-april solgt en skummer til en med nick : "Petrus" rigtige navn : Per-Kristian Hole fra Norge og han har indbetalt det halve af prisen på skummeren og vi aftalte efterfølgende at han skulle indbetale restbeløb + aftalt fragtpris så skulle jeg sende den til hans adresse men jeg har aldrig modtaget restbeløb og har ikke hørt fra ham siden den 9 april jeg har skrevet til ham flere gange uden held !! er der nogen der kender ham ???
800 L , Lys: 6 x 50w LED, skummer:SKIMZ E-SERIES SK251 , 150 L sump, Cirkulation: 4 x Tunze 6095 med Tunze 7095 styring , "folk der bader i deres akvarie " SÅ LA DA VÆR
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Dragør, Amager
Re: Ang salg af en skummer !!!!!!!!!!
opret dig på det norske saltvandsforum og skriv derinde omkring dette... så kan man da håbe på der er nogen der kan give en hånd med at finde ham...
... intet vand i stuen for tiden ...
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1999
Ja..han er jevnligt inne på www.saltvannsforum.no ,så legg ut en etterlysning der..
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der inne,da jeg ganske nyligt ba de slette meg fra hele forumet der,i protest mot at jeg synes hele forumet der dreiet mot "kakebaking,og annet urelevant facebok.prat de siste måneder
Jeg var heller ikke alene om å trekke meg ut i protest der inne,og egentlig en trist affære,når 8 av ti tråder begynte å dreie seg om ikke akvarierealiterte ting....
Når du ikke frem,så får du heller sende en PB til meg,så skal jeg prøve å få kontakt med han via noen kjente mellom-menn her i miljøet..

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der inne,da jeg ganske nyligt ba de slette meg fra hele forumet der,i protest mot at jeg synes hele forumet der dreiet mot "kakebaking,og annet urelevant facebok.prat de siste måneder

Jeg var heller ikke alene om å trekke meg ut i protest der inne,og egentlig en trist affære,når 8 av ti tråder begynte å dreie seg om ikke akvarierealiterte ting....
Når du ikke frem,så får du heller sende en PB til meg,så skal jeg prøve å få kontakt med han via noen kjente mellom-menn her i miljøet..

- boner
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
Jeg meldte mig lige ind på det norske forum og fandt ham men der har hans sidste indlæg været d 13-04-2008
800 L , Lys: 6 x 50w LED, skummer:SKIMZ E-SERIES SK251 , 150 L sump, Cirkulation: 4 x Tunze 6095 med Tunze 7095 styring , "folk der bader i deres akvarie " SÅ LA DA VÆR
- boner
- Palet kirurg
- Reactions:
- 20
[quote="frogfish"]Har sendt deg en PM Boner
jeg har ikke modtaget nogen pm !

jeg har ikke modtaget nogen pm !