har en multiflotor 1000. den fungerer udmærket - hvad vil du vide??
jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
På min sidder der to skruer, hvor vandet ledes ud fra skummeren. Her kan jeg regulere vandgennemstrømningen - jo mere vand der føres ud igennem rørene, jo lavere vandstand i skummeren. har du ikke noget tilsvarende. prøv eventuelt at gå ind på produktets hjemmeside og se manualerne der.
jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Jerslev skrev:På min sidder der to skruer, hvor vandet ledes ud fra skummeren. Her kan jeg regulere vandgennemstrømningen - jo mere vand der føres ud igennem rørene, jo lavere vandstand i skummeren. har du ikke noget tilsvarende. prøv eventuelt at gå ind på produktets hjemmeside og se manualerne der.
jerslev
jo disse skruer har jeg pillet helt ud for at give mere vand ud af skummeren, lige lidt hjælper d.
ok, jeg ville nok prøve lige at smække en lille hane på luftindtaget og se hvad der sker. Selvom det ikke er ofte det sker så kan så vidt jeg ved også komme for meget luft i forhold til vand.
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961