Kan det betale sig at købe levende sten i tyskland, og hvad hedder de overhovedet på tysk? Hvad med forsendelse - Kan man overhovedet sende levende sten på denne årstid??
Hvis i har nogle gode forslag til butikker dernede så smid endelig et link!
Prøv evt at snakke med Glenn i ETHEG ha tager 55 kr. pr. kg.
Jeg har undersøgt priserne i tyskland og der er bestemt ikke noget at spare. Jeg fik priser på 12 euro pr. kg og skulle derefter betale for fragten, so vist nok blev omkring 400 kr.
ETHEG ligger i Esbjerg og sælger dem som sagt til 55 kr pr kg. Det er da en del under de 12 euro som man giver i tyskland eller er det mig ?
Den gratis fragt fra tyskland gælder ikke sten, det var den besked jeg fik da jeg ringede.
Man kan også lave en god fragtaftale med ETHEG.
Istedet for at bestille dem over telefon eller mail, så tag over og vælg dem ud selv. Der er virkeligt stor forskel på de levende sten, nogle tror man har en fortid som blykugler, andre er langt lettere i strukturen, og derfor får man mere for pengene.
sådan som jeg har opfattet tingene, er de såkaldte "Bali sten" blandt de letteste der findes, men de mest attraktive skulle være dem fra Tonga. Men det er vist nogen som vi aldrig ser her i landet. Hvad det er som gør at tonga stenene skulle være specielt attraktive, har jeg ingen ide om. Det er noget jeg har læst på en amerikansk side.