skifte deltec mce600 ud med mce300??
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København S.
- Kontakt:
skifte deltec mce600 ud med mce300??
hej alle
min deltec mce600 er ved at være temmelig træt i pumpen, og er performer ikke særlig godt mere, ydermere så larmer den som en sindsyg, og for at det ikke skal være løgn, så knækkede jeg rotor-pinden her i aften, da jeg skulle gøre den ren.
mit akvarie er 192 liter, og jeg har overvejet om jeg skulle købe den lille MCE 300 skummer fra deltec istedet for at købe ny pumpe til min mce600
hvad ville i anbefale, er mce300 god nok til et 192 liter?
eller er der andre hængeskummere der er bedre.
har været glad for min mce 600 , men kunne godt undvære larmen
ved i om mce 300 forhandles i nogle butikker på sjælland, så man kunne købe den i dag?
mvh Carsten
min deltec mce600 er ved at være temmelig træt i pumpen, og er performer ikke særlig godt mere, ydermere så larmer den som en sindsyg, og for at det ikke skal være løgn, så knækkede jeg rotor-pinden her i aften, da jeg skulle gøre den ren.
mit akvarie er 192 liter, og jeg har overvejet om jeg skulle købe den lille MCE 300 skummer fra deltec istedet for at købe ny pumpe til min mce600
hvad ville i anbefale, er mce300 god nok til et 192 liter?
eller er der andre hængeskummere der er bedre.
har været glad for min mce 600 , men kunne godt undvære larmen
ved i om mce 300 forhandles i nogle butikker på sjælland, så man kunne købe den i dag?
mvh Carsten
Biorb Life 60 Liter Marine
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
da jeg i sin tid skiftede min mce600 ud blev det en skimmerbeast. den var billigere, bedre og meget mere lydløs
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
har både 400 og 1200. Min 1200 er lige lånt ud, og 400 ligger på loftet, som reserve hvis der sker noget med min shuran. Begge skimmerbeast kan hænge på kanten
http://www.mittlapp.dk