Jeg har på nuværende tidspunkt interpet compact actinic 36watt og det dur bare ikke, det er elendigt. Jeg havde bestilt shin maos lys fra petsupply, men de kan ikke levere længere
Så jeg skal bruge noget andet, og gerne billigt. Nogen der kender en god og billig løsning?
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Tænkte også på at få en med ren actinic. Det har jeg tidligere haft med T8, Jeg kunne rigtig godt lide den lilla farve når det hvide lys slukker, men den hjælper ikke meget når det andet lys er tændt. Men armaturet gik i stykker så jeg gik over til Interpet compact actininc og de er som sagt
Har siden fået installeret installeret en 150W 14000k HQI, men jeg syntes ikke den var blå nok. Så den er blevet supleret med de omtalte 2*24watt T5 af deltecs og de kan virkelig sparke akvariet over i den blå "teint" og nu har vandet en dejlig kold og skarp farve. Har bare købt en løs controller med nogen fatninger som jeg selv skulle trække ledninger til. 220 kr. incl forsendelse og så bare en ledning jeg havde liggende, billigere kan det næsten ikke gøres. Controlleren kan bruges til flere forskellige rør: T8: 2x30w/2x36/2x38 T5: 2x24/2x36
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961