ballast indbygget i lampe
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Dragør, Amager
ballast indbygget i lampe
har en ufo classic 2x250w hqi lampe. Kan man tage ballasterne ud af denne og montere andetsteds? Den er dælens tung at skulle hænge fra mit loft... tror ikke det kan holde 

... intet vand i stuen for tiden ...
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Man hænger ikke en 45 kg lampe op i et gipsloft, uden at have lavet en form for forstærkning. Hvad tror du der sker når den ryger i baljen
Du kan godt tage dine ballaster ud og sætte den i skabet under akvariet. Hvis du ikke er på hjemmebane så få en el-mand til at lave det.

Du kan godt tage dine ballaster ud og sætte den i skabet under akvariet. Hvis du ikke er på hjemmebane så få en el-mand til at lave det.
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
ville nu sagtens mene man kan bruge de rigtige gipsskruer jeg har brugt det til min egen lampe da det er gips der er at skrue i her. men hvsi det kan lade sig gøre er det nok ebdre emd en lægte under eller lign. nu ved jeg godt presset ik er det samme men vi bruger gipsskruer fra hilti og de er utrolig gode til at hænge til op i med og det er på den eller anden måde. har blandt andet hængt over 300kg radiotor op på sådan 3 skruer.
ang det jesper b med at gipsen skal være skruet odenligt op har jeg dog ikke oplevet endnu de ikke har være det med mindre det er noget gør det selv folk der har lavet det.
ang det jesper b med at gipsen skal være skruet odenligt op har jeg dog ikke oplevet endnu de ikke har være det med mindre det er noget gør det selv folk der har lavet det.
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Ja men der også meget forskæld på om skrugerne bliver belastet med klipming elle træk. Klip er mange gane stærker end træk.har blandt andet hængt over 300kg radiotor op på sådan 3 skruer.
Jeg er bygninskonstruktør og vil aldrig hænge 45kg op i alm. gips med mindre der er forstærkninger bag, som skrugerne kan få fat i.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
seadooman nej det er jeg klar over gjorde nok bare ikke nok udtryk for det. ved bare de buede radiotor trækker alligevel en del udaf og de har holdt og holder stadigvæk, men vi kan hurtigt blive enige om det er ebdre med forstærkning bag ved det ville det jo altid blive. bare ikke alle steder´det som sådan kan lade sig gøre
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Der er også mange former for gips der kan holde til at skruge 45kg op i som eks brandgips. Men desværer er det oftes de billige alm gipsplader som bruges til loft, Hvis han er heldig er det bobbelt lag så er det noget stærker og ville nok kunne holde en lampe på 45kg.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Jep bare det at ligge i sengen inden man falder i søvn og vente på det store plask
http://www.mittlapp.dk