@Per A
Burde holde min kæft, men nu er det jo FREDAG

- Og det er en god diskussionsdag, hehe..
Hvis man vil tjene lidt penge på at lave importer, så må man også tage slæbet med at få renset listerne for ting som ikke er lovlige at tage hjem til danmark.
For nu VAR der jo ulovlige koraller på listerne til de sendinger - Kan vi ikke blive enige om det?
Hvis en mener at det er grund til at tippe S&N ser jeg ikke noget galt i. Det kunne jeg såmen også finde på hvis jeg havde mistænkt Marty og Hlc for at forsøge på at få smuglet noget ind - Jeg fik dog ikke den tanke..
At S&N kvajer sig under gennemsøgningen - Er efter min mening en helt anden sag og meget uheldigt, men det må man klandre S&N for!
Siden du Per A, mener det at anmelde noget der kunne være ulovligt er noget forfærdeligt skrammel. Så må du gerne fortælle mig hvor grænsen går - Det var ok at anmelde en pædofil?
Hvad med en butikstyv? Skattesvindel? Landmand der dumper gylle i en sø? En der snakker i mobiltelefon i bilen? Ham der sælger hash i kælderen? Dem der sælger ulovligt fyrværkeri?
Ejeren af hjemmesider hvor man udover fuldt lovlige kosttilskud kan bestille anabolske steorider?
Dem der sender lister rundt med koraller som er ulovlige at importere til danmark?
Hvem bestemmer hvad der er ok at anmelde og hvad der ikke er? Man kan lave sin EGEN moralske vurdering, det har jeg det fint med, men så må man også give plads til at alle andre laver deres egen vurdering, ikke?
For lige at vende den med skatten også.. Så betaler jeg min skat med et smil også topskatten, ejendomskatten, vægtafgiften osv..
Og ja jeg betalte gerne endnu mere hvis pengene gik til de svageste i samfundet. Jeg har selv et par venner og en lillebror som i perioder har haft brug for hjælp fra det offentlige - Tro mig det er ikke positivt at stifte bekendtskab med det system hvis ikke man har et stort psykisk overskud - Og det har man jo netop typisk ikke når man har brug for det.
Politik og religion er altid brændbare emner - Så jeg tror jeg stopper ved politikken..
Mvh
Henrik "pladderhumanist" Holm