Det er sådanne et her http://www.korallen.dk/product.asp?prod ... b=5&page=1
Jeg syndtes at det virker findt. har leget med det hele dage og uanset hvor mange genge jeg har målt har det været ens...
Men jeg har også kun et af de der flyde ting at sammenligne med hvilke jeg syndtes er fuldstendigt ubrugelige..
Gunni's 112L under udvikling
- gunni
- Foxface
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 4293 dianalund
- Kontakt:
Så fik jeg også lavet lyskassen ferdig. 6mm mdf. grundet 2 gange og så 6 lag glans 80 sprøjtet på, så ser det godt ud

Jeg fik også noget "ortenligt" lys på i stedet for de 7000k rør jeg havde på før, det er 2x55w t5 compact triton (ca 14000k)
wauuuu
det gør godt nok en stor forskæl, de brune kedelige polupper jeg troede jeg havde, bliver nu mere og mere grønne og er vildt flotte. og mine skiver har også fået en næsten neon grøn farve i midten.
Glæder mig til jeg får købt mine blå rør har kigget på disse http://www.akvarieudstyr.dk/database/vi ... uktID=8664 er der nogle der har erfaringer med disse. og tror i at 2x 24w af disse bliver for blåt på mit lille akvarium ??

Jeg fik også noget "ortenligt" lys på i stedet for de 7000k rør jeg havde på før, det er 2x55w t5 compact triton (ca 14000k)
wauuuu

Glæder mig til jeg får købt mine blå rør har kigget på disse http://www.akvarieudstyr.dk/database/vi ... uktID=8664 er der nogle der har erfaringer med disse. og tror i at 2x 24w af disse bliver for blåt på mit lille akvarium ??
- gunni
- Foxface
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Jeg fik lige hentet. noget xenia og nogle snegle af et par flinke brugere "Freebeeeeeee"

Jeg har Igen mit skod lys på. den t5 controller jeg købte var selvf defekt. så ind til petsupply igen. som lovede de havde en ny inden for en uge, det er så 10 Dage siden nu
Så jeg håber at jeg kan holde liv i mine ting imens....

Jeg har Igen mit skod lys på. den t5 controller jeg købte var selvf defekt. så ind til petsupply igen. som lovede de havde en ny inden for en uge, det er så 10 Dage siden nu

Så jeg håber at jeg kan holde liv i mine ting imens....
- gunni
- Foxface
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Jeg besluttede mig for at nu kunne det godt klare lidt beboere. så jeg smuttede i klovnfisken i dag for at købe et par klovnfisk.

De havde så lige tilbud på 3 læderkoraller for 300kr så dem kom jeg også til at købe selvom jeg ikke havde læst på lektien om læderkoraller og derfor ikke viste hvad jeg købte

Stadig det dårlige lys er petsupplys mangel på god service.....

De havde så lige tilbud på 3 læderkoraller for 300kr så dem kom jeg også til at købe selvom jeg ikke havde læst på lektien om læderkoraller og derfor ikke viste hvad jeg købte

Stadig det dårlige lys er petsupplys mangel på god service.....