Indstilling af skummer
- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Indstilling af skummer
Jeg har lidt problemer med indstillingen af min skummer.
Det er en bubblemaster 160 og problemet går egentlig ud på at jeg ikke kan få den til at skumme konsistent.
Når den kører ser jeg ofte at toppen af skummet ikke står særlig højt i reaktionsrøret, kun ca halvvejs oppe i den del der er i koppen. Hvis jeg lader den være så vil skummet senere stå som det burde. Hænger det sammen?
Og bør jeg ændre noget?
Det er en bubblemaster 160 og problemet går egentlig ud på at jeg ikke kan få den til at skumme konsistent.
Når den kører ser jeg ofte at toppen af skummet ikke står særlig højt i reaktionsrøret, kun ca halvvejs oppe i den del der er i koppen. Hvis jeg lader den være så vil skummet senere stå som det burde. Hænger det sammen?
Og bør jeg ændre noget?
/martin
- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Allerede nu ser det ud til at det har hjulpet at skubbe pvc fittingen længere ind. Jeg har været nødt til at åbne en del for udløbet fra skummeren for at undgå at den skummer over. Desuden har den allerede nu generet en top af "fast" skum.
Det giver egentlig også god mening, da det er en venturi og jo tættere indsnævringen sidder ved luftindsugningen jo mere luft bør den suge med ind.
Det giver egentlig også god mening, da det er en venturi og jo tættere indsnævringen sidder ved luftindsugningen jo mere luft bør den suge med ind.
/martin