T5 - Gør det selv hvor finder jeg stumperne
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
T5 - Gør det selv hvor finder jeg stumperne
Jeg er ved at bygge et 600 liters saltkar op, og skulle meget gerne ha monteret et par T5 lamper, nu er spørgsmålet så bare, hvor finder jeg stumperne, og gerne forholdsvis billigt
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
- martin
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2700 Brønshøj
- Geografisk sted: Brønshøj
Reflektorer kan godt være lidt sjovt at få fat i.
Alt efter hvad du skal bruge det til og hvad du har af krav til placering af rørene så ville jeg overveje at tage et grundarmatur istedet. Det er noget nemmere at have med at gøre og så er det tæt
Reflektorer kan du forresten få i cichlidecenteret hvis ikke planteimporten har noget fornuftigt hjemme.
Alt efter hvad du skal bruge det til og hvad du har af krav til placering af rørene så ville jeg overveje at tage et grundarmatur istedet. Det er noget nemmere at have med at gøre og så er det tæt

Reflektorer kan du forresten få i cichlidecenteret hvis ikke planteimporten har noget fornuftigt hjemme.
/martin
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Enig med de andre køb i planteimporten de er klart billigst !
Jeg har lige bestilt 2x80 spoler til 325 pr stk, det syntes jeg er en fin pris !
Jeg har lige bestilt 2x80 spoler til 325 pr stk, det syntes jeg er en fin pris !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen