Nogen som har denne skummer som kan hjælpe mig med nogle mål?
Hvad er diameteren på den? (75mm siger de selv men det er selve røret. Hvad er den største diameter på skummeren unden at tænke på skummerkoppen)
Hvad skal vandstanden være for at den vil skumme ordenligt?
Hvad er højden på skummeren, ikke indregnet skummerkoppen?
På forhånd tak!
Aqua medic Midiflotor
- BatLuder
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Ja, det er typisk de ting man rigtig gerne vl vide om en skummer, men de fleste producenter er dårlige til at fortælle det. Man er altid i tvivl om hvad målene i virkeligheden dækker over. Ville være rart med en god instrerende tegning med mål på...
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dine spørgsmål, da jeg kun har en Miniflotor.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dine spørgsmål, da jeg kun har en Miniflotor.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Har to kørende i to forskellige akvarier
De skummer begge ganske udmærket med en afstand til skummerkoppens underkant på 5 centimeter - jeg benytter Sera 550 som luftpumpe
jerslev
De skummer begge ganske udmærket med en afstand til skummerkoppens underkant på 5 centimeter - jeg benytter Sera 550 som luftpumpe
jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- exzos
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2007
Det kunne bare være dejligt at vide hvor langt skummeren stikker ned i akvariet da jeg har en pumpe som den vil støde påJerslev skrev:Har to kørende i to forskellige akvarier
jerslev