Jeg har lige investeret i 2 wurdemanni'er, der gerne skulle gøre det af med de glasroser, jeg desværre har fået... MEn siden jeg puttede dem i akvariet i går, har jeg ikke set dem! Selvom de er små, burde jeg da kunne se dem eller hvad? Er de ultra-sky eller er de kun fremme om natten?
Nogen der har et bud på, hvorfor de er "forsvundet"?
JA. og ikke ret meget håb for dine glasroser. Har en enkelt i mit 200L. Den var yderst effektiv. Har ikke skyggen af glasroser mere. Dog har jeg heller ikke set skyggen af min wurdemani i godt 3 uger nu.
Hmmm... har desværre fundet den ene fuldstændig gennemsigtig og færdig som gårdsanger... Er derfor én nede, men håber den sidste overlever og gør kål på glasroserne...
Bare rolig, den har garanteret bare skiftet skal... Det gør alle rejer med jævne mellemrum. Et tegn på den lever og faktisk vokser !!! Min Stenopus gør det ca. hver måned. Så ligger der en tom , men tro kopi med klør, ben og følehorn og driver rundt.
Tak igen... Jeg håbede det var muligt, men gættede på at det var en blanding af ønsket om rejens overlevelse og naivitet (tilsat en stor portion uvidenhed), der fik mig til at håbe det...
Men rigtig godt at høre, at det kan være et skifte af skal.