Jeg skal på ferie til Cypern med min familie.. Er der nogen der ved om de har nogle saltvandsbutikker dernede?? Har lidt svært at forestille mig det, men ville lige gi det en chance??
Saltvandsbutikker på Cypern???
- Andreas S
- Picasso aftrækker

- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Geografisk sted: 2600 Glostrup
Saltvandsbutikker på Cypern???
Hej..
Jeg skal på ferie til Cypern med min familie.. Er der nogen der ved om de har nogle saltvandsbutikker dernede?? Har lidt svært at forestille mig det, men ville lige gi det en chance??
Anden
Saltvandspausen er startet
- christiantt
- Rev haj

- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
- Andreas S
- Picasso aftrækker

- 18
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Geografisk sted: 2600 Glostrup
Haha.. tænkte heller ikke lige at der var nogle fede butikker.. det vildeste er måske nok strandens lokale søstjernehandlere.. Men nej tak.. 
Ja det kunne være fedt.. Men hvor dybt tror du at man skal ned for at kunne finde noget fedt?? For vand er ikk lige mig - så det meget bedre at sidde og kigge på et akvarie og være tør..
Ja det kunne være fedt.. Men hvor dybt tror du at man skal ned for at kunne finde noget fedt?? For vand er ikk lige mig - så det meget bedre at sidde og kigge på et akvarie og være tør..
Anden
- Carsten
- Rev haj

- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
gozar skrev:Du skalikke ret dybt, hvis det er koraller du er efter.
De fedeste koraldyk jeg har haft har været på 1-6 meter vand.
Hvis han skal dykke for at se koraller, så skal han MEGET dybt, for der findes vist kun 2 koraller i Middelhavet, og de står meget dybt, og så er den ene knaldrød, og absolut et "no go"
Jo længere øst på i Middelhavet man kommer jo saltere bliver vandet, og jo mere liv er der at se på.
Der vil være nogle Chromis, Anthias, Jomfrufisk og flere gylter.
Blot for at nævne nogle af de mest almindelige fisk