Brian skrev:Mads - Der leveres mange flotte baljer i tråde på feks zeo boardet. Men mon ikke også der er mindst lige så mange hvor det ikke lykkedes eller ikke giver de resultater ?
Jeg er selv fristet og har leveret billeder fra adskillige zeo baljer her på siden, men er fortsat overbevist om at der er masser af andre faktore som er mere vigtige så som ordentlig vand, lys og cirkulation.
Zeo er ikke nogen mirakel kur i mine øjne
Men måske jeg bliver klogere hvis der var nogle danskere der kastede sig ud i det og kom med erfaringer

Jeg tror bestemt heller ikke, at det er et mirakelprodukt, men det er der vist sådan set ikke noget produkt, der er inde for denne hobby. Der er helt klart også nogle kedelige ZEObaljer, men hivs jeg finder de 10 mest farvefyldte baljer i verden efter min mening, tror jeg 8 af dem er med ZEOvit, hvilket jeg finder ret iøjnfaldende.
Det er da muligt, at det ikke er den vigtigste faktore, men i samspil med de rette forhold hvad angår alle de andre faktorer, tror jeg bestemt, at det gør farverne flottere med et ZEOsystem (i hvert fald hvad angår SPS). Du kan jo sige med alt, at det ikke er det vigtigste. Lys giver kun flottere farver, hvis vandkvaliteten også er i orden. Ligeledes giver en super vandkvalitet også først flotte farver, når det er i samspil med en masse lys.