"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Støt Saltvandsforum.dk??

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Johnny du er for sej.. Respekt..

Skriv til hougaard at han skal lave det om så folk stadig beholder deres rang, så vil der måske endda følge flere med.. Måske endda Marco R, og selv Hansen, så kunne han jo også styre det..hehe
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: søn 29. jan 2006 20:08
18
Postnummer: 3760 Gudhjem
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Bornholm

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Johnny »

jeg har lige tænkt lidt og har lige smidt en hund afsked til sf og det gjorde ikke engang ondt eller noget :shock: og så lige en lille :R til erik for af køre forummet vidre i samme gode stil som fra starten :K
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Også stor tak til Erik her fra..smiler..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Brian »

Hougaard skrev:4. Støtteordningen er "for et år af gangen" - Jeg kan se at Carsten har fået en anden status af Brian :) (Men det må vi jo kigge på)..
Det er nemlig korrekt :)

Når man kommer til en vis alder i sit liv, bør der medfølge nogle fordele - ikke sandt Carsten :) !

Skal undlade at komme ind på detaljerne, men det kan da slettes hvis mm demokratiet kræver det, hva med en afstemning :beer: (okay så skruer vi ned for ironien..) :GO

PS - Jeg har også en og jeg har aldrig indbetalt :T :T :T ?
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
NytKøb
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 209
Tilmeldt: tors 25. nov 2010 02:07
13
Postnummer: 9610 Nørager
Saltvand siden?: 2009

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af NytKøb »

Jeg forstår ikke det med vi skal betale til siden & Så kan læse som i skriver vi kan følge med hvilke fisk og koraller i bruger pengene på altså en fisk er jo ikke en del af forum efter min mening ;)
Nu sad jeg selv personligt & overvejede at støtte men jeg skal vide 100% sikkert om det går til hjemmesiden eller til en admins moderators bajle ?
Da det ikke fanger min interesse i at bruge penge på fisk til andre men gerne ville betale så siden fortsat kunne køre videre,
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Hougaard »

NytKøb skrev:Jeg forstår ikke det med vi skal betale til siden & Så kan læse som i skriver vi kan følge med hvilke fisk og koraller i bruger pengene på altså en fisk er jo ikke en del af forum efter min mening ;)
Slet ikke forstået. Det jeg skrev tidligere var, at hvis folk køber deres dyr og udstyr hos de forhandlere der reklamerer på siden, så får forhandlerne mere ud af deres reklame budget og får selvfølgelig også mere lyst til fortsat at sponsorere siden - Det er vel en win-win for alle parter :)
NytKøb skrev:Nu sad jeg selv personligt & overvejede at støtte men jeg skal vide 100% sikkert om det går til hjemmesiden eller til en admins moderators bajle ? Da det ikke fanger min interesse i at bruge penge på fisk til andre men gerne ville betale så siden fortsat kunne køre videre,
Da forummet kører som en del af min privat økonomi er ting jo blandet sammen i et eller andet niveau. Indtil det tidspunkt hvor den nye forhandlermodel blev indført havde forummet et "underskud" på over 13000 - hvilket selvfølgelig blev dækket af min privatøkonomi.

Som jeg skrev, er økonomien lige nu fornuftig, men der skal kun en enkelt sag mere til, der kræver advokatbistand for at lave røde tal igen..

MEN, og det er et meget vigtigt men - Forummet er ikke en forretning og et overskud er ikke en nødvendighed - Forummet består ! Jeg betaler gerne af min egen lomme, men da forhandlerne tjerner gode penge på at annoncere her, syntes jeg den nuværende forhandlermodel er fair for alle partner.

Så den bedste måde at støtte forummet på, er at handle hos de forhandlere der støtter siden - Fortæl dem det, fortæl de forhandlere der ikke gør det om de fordele de opnår markedsføringsmæssigt ved at være i direkte kontakt med 7000-8000 mulige kunder.
Kirurgfisk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 161
Tilmeldt: fre 9. jun 2006 10:56
18
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Valby

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Kirurgfisk »

- slettet -
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Marco R »

Valentin skrev:Johnny du er for sej.. Respekt..

Skriv til hougaard at han skal lave det om så folk stadig beholder deres rang, så vil der måske endda følge flere med.. Måske endda Marco R, og selv Hansen, så kunne han jo også styre det..hehe
Hey Valentin,

Det skal lige siges, at det ikke er så meget derfor. Men mere synd at rangen forsvinder på andres profiler. Da jeg startede, var det lidt af en indikator, at de nok havde styr på det (dem som har højere rang), og det fandt jeg også ud af, da jeg læste hele forummet igennem den gang, at det holder rimelig stik :y
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Ahhhhh Marco....

Dem med mange indlæg kan nu lige så godt bare være folk der sidder her inde dagen lang og bare snakker og skriver i stort set alle tråde..

Ja bare min mening.. Rang.. Står du så højt fordi du har 2000 indlæg....?..gg..

Er nu sikker på Hougaard nok skulle kunnes overtales til at u ikke mister din flotte opnåede rang..smiler..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Marco R »

Valentin skrev:Ahhhhh Marco....

Dem med mange indlæg kan nu lige så godt bare være folk der sidder her inde dagen lang og bare snakker og skriver i stort set alle tråde..

Ja bare min mening.. Rang.. Står du så højt fordi du har 2000 indlæg....?..gg..

Er nu sikker på Hougaard nok skulle kunnes overtales til at u ikke mister din flotte opnåede rang..smiler..
Du ved vidst godt, hvad jeg mener, og hvor jeg vil hen :wink:
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Helena »

Brian skrev:
Hougaard skrev:4. Støtteordningen er "for et år af gangen" - Jeg kan se at Carsten har fået en anden status af Brian :) (Men det må vi jo kigge på)..
Det er nemlig korrekt :)

Når man kommer til en vis alder i sit liv, bør der medfølge nogle fordele - ikke sandt Carsten :) !

Skal undlade at komme ind på detaljerne, men det kan da slettes hvis mm demokratiet kræver det, hva med en afstemning :beer: (okay så skruer vi ned for ironien..) :GO

PS - Jeg har også en og jeg har aldrig indbetalt :T :T :T ?
Det vil jeg da glæde mig til, at få mimrekort til SF, hvilken alder skal man have?
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Egentlig ikke Marco..

Jeg kan bare slet ikke forstå dem der er så glade for at bruge forummet, at de ikke engang gider donere en flad 50er..

Jeg syntes vi alle burde støtte, så kan i jo også stille krav..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Lord Mike »

Troels det er muligt at du ikke kan forstå at nogle ikke vil donere til sidens stab, men det eneste argument du selv kommer med er at det bare er en flad 50'er. Det har for mit vedkomne intet med beløbets størrelse og er sikker på at dette gælder langt de fleste da dette beløb er en dråbe i forhold til hvad der ellers bruges på denne hobby.

Min årsag til ikke at ville betale har jeg beskrevet, dette er for mig en ganske udemærket grund til ikke at skulle give en eneste kroner til forummet. Og syntes du glemmer en vigtig pointe her: Hvad er forummet uden brugere...Ikke eksisterende. I den forbindelse kunne du jo kigge fordi Saltvandsudstyrs bruger-betalete forum og se hvor aktivt dette forum er.

Jeg syntes det er helt fint at du med glæde donere penge (sikker på modtager også er det, haha), men ligefrem at presse andre til det samme støder mig rimelig meget... Skal vi nu ikke bare lade den ligge ved at muligheden er der og dem som ønsker at give kan give og dem som ikke ønsker stadigvæk kan bruge dette forum med god samvittighed (og lur mig, om det ikke også er i administators interesse :wink: ). Hvis du tror du kan stille større krav fordi der doneres, så tror jeg altså du har misforstået noget her, ellers har jeg ihvertfald...
hermes2005
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1062
Tilmeldt: man 4. dec 2006 20:31
17
Postnummer: 7870 Roslev
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af hermes2005 »

jeg synes godt nok også det er langt ude at nogle brugere bliver ved at gå op i om andre vil donere eller ej. pas da jer selv. Hver person har da ret til at bestemme selv om de vil donere og evt hvor meget. Jeg vil hellere smide pengene hos de forhandlere som støtter forum, da jeg kan se at det er dem som holder siden økonomisk igang. Og det er jo netop også det Erik synes vi skal gøre.
Men det er da fint at der er nogen der støtter siden direkte med en donation, men så kan man da nøjes med at skrive det og ikke begynde at sige at andre "burde" gøre det samme.
spdiving
Reactions:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af spdiving »

Alle de forum jeg kender hvor betaling blev et krav der forsvandt alle brugerne ud til andre sider der var gratis så det er bestemt ikke vejen frem.
Det er helt fint man kan donere på siden hvis man har lyst.
Som de fleste andre brugere har jeg heller ikke valgt at donere penge og jeg vil heller bruge pengene til akvariet end til et forum.

Steen
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Er det ikke et frit forum Hermes.. Så burde jeg da også kunne skrive at andre burde.. Det er min mening og undskylder til dem der er blevet stødt over det..

Men syntes sku godt nok i går i små sko.. Tråden er blevet for barnlig syntes jeg og det slutter jeg sku af med..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
hermes2005
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1062
Tilmeldt: man 4. dec 2006 20:31
17
Postnummer: 7870 Roslev
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af hermes2005 »

jo selvfølgelig må du skrive lige det du vil på et frit forum, men du må også regne med at når du bliver moraliserende og dømmende på andres vegne og begynder at sige at andre bør gøre det ene og det andet, så kommer der en reaktion.

Jeg synes det havde været meget bedre hvis du bare havde lavet et indlæg hvor der stod "jeg har valgt at støtte med en donation og så give alle dine gode grunde til det", så kunne folk læse det og evt gøre op med dem selv om de gode grunde også er gode grunde for dem.
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Hermes..

Du syntes vel at det ville være ok hvis jeg kun gik op i at folk ikke skal betale..

Jeg mener sku da ikke folk SKAL betale, men mener bare jeg ikke kan forstå jeres princip sager og så iforhold til prisen..

Du lyder sku som om du føler at jeg tvinger dig....

Ja det var nok en bedre ide du kom med der.. Men så må jeg have misforstået tråden, jeg troede man måtte skrive..

Jeg bliver sku lige så stødt over alle jeres principper som i åbenbart bliver fordi jeg godt vil høre hva der er så galt i at donere lidt..

Men i får tråden for jer selv.. Vil ikke ødelægge mere for jer..smiler..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
hermes2005
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1062
Tilmeldt: man 4. dec 2006 20:31
17
Postnummer: 7870 Roslev
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af hermes2005 »

nu ved du godt at det altid er svært at se i noget tekst hvordan tingene er ment og det gælder begge veje... men jeg er altså ikke sur over hvad du har skrevet. men føler mig altid lidt stødt når folk moraliserer over mine valg. Så det har faktisk ikke så meget med selve emnet her at gøre...det kunne lige så godt være alt muligt andet.

så du har ikke ødelagt noget, men der kommer jo bare reaktioner på dine udtalelser..... og det er vel også sådan vi får en debat herinde... så må vi bare alle hjælpes med at hole det på sobert plan :)
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Hermes.. Må give dig ret.. Var nok også lidt for meget, skal da også være ærlig at sige at jeg aldrig støtter andre ting.. Dog går jeg kræftens bekæmpelse, men det er af andre grunde, og der føler man virkelig man gør noget for sig selv og andre..

Sorry..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Han$en »

Valentin skrev:Helt ærligt Hansen..

Slettede mit første indlæg da det ikke var særlig pænt, men vil ikke synke så lavt..

Du sidder her inde 24 / 7 men vil ikke støtte.. Tror bare jeg lader dette indlæg være..
Nej, kom nu med din uddybelse.. Hvis det "bare" er en flad 50'er, så synes jeg da at du skal donere en 50'er for os alle sammen ;)

Som Lord Mike også er inde og vende om, så har det intet med beløbets størrelse at gøre. Men forklar mig lige hvorfor jeg bør donere, til et Forum som Erik af egen fri vilje har valgt at drive ud af egen lomme? Jeg donere da heller ikke penge til Spdiving (Steen) som driver en selvstændig virksomhed, eller min mor som interessere sig for sy og strik? Jeg kommer aldrig til at se det som værende hverken mit ansvar, eller en hel række andres, at dette forum kan køre - Ansvaret er ene og alene Erik's. Han står selv for regninger og arbejde, og respekt til ham for det - Men nu er det nu en gang et valg han selv har taget.

Som Johnny er inde over - Kommer det frem en dag at Erik's lomme er tom, og at det kræver lidt mønter hist og her at drive siden videre, så er det en helt anden snak, og så skal jeg med glæde hive tegnedrengen op. Men sålænge det er et fuldstændig valgfrit emne, så kommer der ikke en krone fra mig.

Men kom nu Troels - Doner for os alle sammen, når det nu er så vigtigt for dig. Indtil du kan argumentere for HVORFOR du føler at det nærmest er et krav at vi alle gør det, så flet, og lad være med at snakke om "at synke lavt". :rolleyes:

Edit* - Og sidder her inde 24/7 - Hvad er det for en gang mundlort at lukke ud? Nu er jeg som så mange andre præget af en 8 timers arbejdsdag, for at få penge i kassen. Men du må da undskylde utroligt mange gange at jeg går sygemeldt de næste 14 dage grundet arbejdsskade ;)
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af bhjensen »

Som ophavsmand til tråden, vil jeg da gerne lige bemærke, at det da vist er lidt af en religionskrig jeg har startet...

Jeg er af den opfattelse at en mindre og frivillig donation kan betragtes som en slags "værtindegave" som tak for invitationen og påskønnelse af det store arbejde og flotte initiativ der ligger bag :K
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2638
Tilmeldt: ons 10. maj 2006 13:39
18
Postnummer: 4100 Ringsted
Saltvand siden?: 2006

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Olsen »

Selvfølgelig skal donationer være frivillige, ligesom det arbejde folk lægger i at besvare de mange spørgsmål også er frivilligt. Det er den frivillige indsats der driver til syvende og sidst driver værket.

PS.Jeg vil gerne donere noget purple up og filtervat til dette fantastiske forum :D
Kirurgfisk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 161
Tilmeldt: fre 9. jun 2006 10:56
18
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Valby

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Kirurgfisk »

Man græmmes ..

Man forundres ..

Man gribes af en uforklarlig trang til at hoppe ud fra 4 etage´s højde - og falde meget hårdt ned ..

Hold da op - en gang mundlort at lægge øjne / ører til .. - men okay, det er jo dog altid frivilligt om man vil " ind " og se på et emne .. - på samme måde som det trods alt er frivilligt om man vil være med til at skulle betale for et forum - som "drives" af ren og skær interesse og sponsorer !!

Jeg holder meget af forummet, og af at kunne gå ind og læse og se på akvarier og måske hjælpe lidt hvor jeg kan og lære lidt mere om vores fælles hobby :beer: - men jeg hører også til dem, der synes at hobbyen sgu er dyr nok i forvejen - og jeg kvier mig derfor ved tanken om at skulle betale endnu mere ..

Til gengæld er jeg da også dybt taknemmelig overfor dem der gør det - tak er kun et fattigt ord !
Brugeravatar
Valentin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1208
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 23:16
14
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Silkeborg/linå

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Valentin »

Hansen.. Ingen kommentar..
Mvh Troels

Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Han$en »

Valentin skrev:Hansen.. Ingen kommentar..
Så stop med indirekte at fortælle mig og andre brugere af siden, at vi bør betale 50,- årligt når du ikke kan argumentere for hvorfor. At beløbet ikke er stort, er absolut ingen begrundelse!
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Hougaard »

Nå, de herrer, skal vi ikke parkere den her :)
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Han$en »

Hougaard skrev:Nå, de herrer, skal vi ikke parkere den her :)
Evt. bugsere tråden til låsepladsen :GO
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af Helena »

Jo, og nyde at alle overlevede :wink:
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
seier
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs 15. nov 2005 15:42
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: vordingborg

Re: Støt Saltvandsforum.dk??

Indlæg af seier »

hvorfor skal alle tråde hvor folk er uenige låses, som jeg synes tendensen går henimod på dette ellers udemærkede forum.
skal der ikke netop være en hvis uenighed for at skabe lidt debat (debatforum).
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"