"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

saltvandssiden.dk

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
proplayer
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 19:34
14
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Brøndby

saltvandssiden.dk

Indlæg af proplayer »

hej folks.
jeg er selv flittig bruger af saltvandssiden da jeg finder den nemmere at finde rundt på end SF. desværre er den lidt sløv med hensyn til posts i de forskellige tråde... :BA
jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad det er ved denne side der er så meget bedre?? jeg må indrømme at jeg begynder at bruge SF mere og mere men det har intet med siden at gøre... det handler om aktiviteten..
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af AndersGS »

Mere oppe tid.. Flere brugere.. :D
spdiving
Reactions:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af spdiving »

Du må linke til flere ting uden at tænke over om forhandleren er sponsor. Måden saltvandsiden er bygget op tiltrækker bestem ikke mig syndes den er rodet måske forde man har vændet sig til SF.
Siden virkker død og så gider man ikke skrive der inde så det er en ond cirkel de er i.

Steen
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Carsten »

Og blandt andet denne paragraf:

§4 Negativ omtale af forretninger/forretningsindehavere er ikke tilladt . Har du et problem med en forhandler, så tag direkte kontakt til denne - Websiden vil under ingen omstændigheder acceptere at siden bruges til at ovennævnte udhænges offentligt.

Vi har jeg desværre set flere eksempler på folk og "importører" som ikke helt har holdt hvad de har lovet. Og med den paragraf, kan vedkommende jo platte folk igen og igen uden at andre bliver gjort opmærksom på det.

På Saltvandforum, har vi muligheden for at hjælpe andre i den slags situationer, ved at fortælle om det, uden censur.

Er der ikke også noget om at Petgrossisten - Karl Henrik Arndt har haft en stor aktie i hele det kompleks af sider?? Sådan en indblanding er aldrig af det gode.
proplayer
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 19:34
14
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Brøndby

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af proplayer »

AndersGS der er da ikke meget nedetid mere...

spdiving. der er jeg ikke enig, jeg finde SS meget nemmere at finde rundt på end SF. du må linke til alle forhandlere på SS. det er forhandlerne der ikke må lave reklame andet end det de betaler for via bannere og Køb/salg/bytte. du har desværre ret i at siden virker død.

Carsten. jeg er faktisk glad for §4 mange forhandlere er betalende forhandlere på SS, derfor vil det selvfølgelig ikke være rimeligt at de bliver hængt ud på siden.
det er Jacob Kvistgård der ejer siderne nu. Jacob har ingen butikker eller nogen økonomisk interesse i siderne andet end at de skal løbe rundt. et senere evt overskud skal bruges til servere der er hurtigere og større og generel forbedring af siderne. men der er da mulighed for at svine forhandlere i pb'er.
Brugeravatar
Fiskeminister
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 298
Tilmeldt: søn 24. jan 2010 17:16
14
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Kolding

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Fiskeminister »

Jeg lagde os ud i sin tid med saltvandssiden.dk... men der sker simpelthen for lidt i forhold til her.. der kan nemt gå en dag eller o uden der er nogen der svare på nogen tråde... og så er der bare mere at se på her, flere billeder osv..
Igang med større balje projekt.. 760l... Ting tager tid... !

Jeg vil nu hellere ha mig et " hand job " end jeg vil gå arbejdsløs... !
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4736
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 12:58
18
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Hvam »

Jeg kikker til tider også ind på SS men syntes også den er ret død og mindre brugervendlig.

SF er No 1. og blev det enlig ret hurtig efter Brian startede det op i 2004, desvære endte det med næsten helt at udkonkurrere NRF som næsten er gået helt i stå idag. http://www.nordicreefforum.dk/
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
AcroFarm DK
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 206
Tilmeldt: tors 22. apr 2010 07:04
14
Postnummer: 2400 København NV
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af AcroFarm DK »

proplayer skrev: Carsten. jeg er faktisk glad for §4 mange forhandlere er betalende forhandlere på SS, derfor vil det selvfølgelig ikke være rimeligt at de bliver hængt ud på siden.
Hvis pågældende forhandler svindler, er det vel kun rimeligt, at han hænges ud?
Såfremt man skulle finde udhængningen urimelig, kan man altid vælge at tage sagen op som injurier.
Mvh. Mads (-fisk)
mads@acrofarm.dk
Tlf. 22 82 44 72
Billede

Produktion, opsætning og pasning af saltvandsakvarier...
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Carsten »

proplayer skrev: Carsten. jeg er faktisk glad for §4 mange forhandlere er betalende forhandlere på SS, derfor vil det selvfølgelig ikke være rimeligt at de bliver hængt ud på siden.
det er Jacob Kvistgård der ejer siderne nu. Jacob har ingen butikker eller nogen økonomisk interesse i siderne andet end at de skal løbe rundt. et senere evt overskud skal bruges til servere der er hurtigere og større og generel forbedring af siderne. men der er da mulighed for at svine forhandlere i pb'er.
Forhandlerene betaler da også for banner plads her, og hvis de laver en svinestreg, så kommer de op og hænge til "offenlig skue"
Hvis du ikke må gøre andre opmærksom på problemerne med en forhandler, andet end i Pb, så kan forhandleren jo bare blive ved og ved med svinestregerne. Du kan ikke gøre flere hundrede medlemmer opmærksom på et problem gennem Pb, dertil er der for mange.

Det er også klart at SS er lettere at finde rundt i, der sker jo intet.
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2667
Tilmeldt: lør 9. apr 2005 20:45
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af herzberg »

Hvam skrev:Jeg kikker til tider også ind på SS men syntes også den er ret død og mindre brugervendlig.

SF er No 1. og blev det enlig ret hurtig efter Brian startede det op i 2004, desvære endte det med næsten helt at udkonkurrere NRF som næsten er gået helt i stå idag. http://www.nordicreefforum.dk/
Synes du den er død? Ole. skrev da derinde d. 4. marts ;)
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1558
Tilmeldt: lør 30. dec 2006 15:19
17
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af DDT2 »

vil nu os holde fast i som flere skriver at der intet er i vejen med at klage over en forhandler ligeså vel som en bruger, hvis man er utilfreds.
det gør netop andre kan se at der måske er noget om sagen når flere flere begynder at samle sig til mængden.

der findes da os sider hvor man kan tjekke firmaer i dag om de har fået en god anmeldes eller om det er noget skidt, ville da meget nødig undvære de sider i dag så mange fusker firmaer som findes.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af StarF »

Jeg startede her, og kan ikke se hvad saltvandsiden har at byde på, den er dum bygget op, og den virker mere DØD. der ud over er det en dårlig politik, at der ikke må være kritik af forhandlere eller brugere. Der skal altså være mulighed for at advare, hvis der er nogle fuskere. Så det ikek ender med der er 15 der bliver snydt for penge, frem for 1-2.
Brugeravatar
Esben
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 392
Tilmeldt: søn 29. nov 2009 22:49
14
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 1999

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Esben »

Jeg var en af dem der var med til at starte saltvandssiden op. Den er ikke eget af petgrossisten mere. Men af Kviller som er programmøren. Saltvandssiden vinder med flere meter over denne side mht. den informative del i form af artsbeskrivelser. Jeg ved godt at denne side også har nogle artsbeskrivelser men dem på SS er meget mere dybdegående. Når det er sagt, så er det helt korrekt at alt flowet i forumet sker her. Jeg bruger også i dag kun denne side pga. den aktivitet som der er her.

mvh
Esben
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
Brugeravatar
jesper/aarhus
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 932
Tilmeldt: søn 6. feb 2005 12:53
19
Postnummer: 7600 Struer
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Struer (7600)

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af jesper/aarhus »

Esben skrev:Jeg var en af dem der var med til at starte saltvandssiden op. Den er ikke eget af petgrossisten mere. Men af Kviller som er programmøren. Saltvandssiden vinder med flere meter over denne side mht. den informative del i form af artsbeskrivelser. Jeg ved godt at denne side også har nogle artsbeskrivelser men dem på SS er meget mere dybdegående. Når det er sagt, så er det helt korrekt at alt flowet i forumet sker her. Jeg bruger også i dag kun denne side pga. den aktivitet som der er her.

mvh
Esben
Tja.... det er vel som man tager det.
Men hvis du mener SS er SF overlegn på det område, så er det nok fordi du vælger at glemme wikien - som jo netop sker gennem denne side. :beer:
100 *100 * 50 cm cube
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Helena »

Findes Saltvandssiden stadig :dizzy:
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
verup
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 00:32
14
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hillerød

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af verup »

jesper/aarhus skrev:
Esben skrev:Jeg var en af dem der var med til at starte saltvandssiden op. Den er ikke eget af petgrossisten mere. Men af Kviller som er programmøren. Saltvandssiden vinder med flere meter over denne side mht. den informative del i form af artsbeskrivelser. Jeg ved godt at denne side også har nogle artsbeskrivelser men dem på SS er meget mere dybdegående. Når det er sagt, så er det helt korrekt at alt flowet i forumet sker her. Jeg bruger også i dag kun denne side pga. den aktivitet som der er her.

mvh
Esben
Tja.... det er vel som man tager det.
Men hvis du mener SS er SF overlegn på det område, så er det nok fordi du vælger at glemme wikien - som jo netop sker gennem denne side. :beer:

der er jeg enig med esben, der er mere info også end wiki'en vil jeg mene, men det er desværre også efterhånden det eneste jeg bruger saltvandssiden til, da den netop er ret død, vil dog tilføje at jeg finder ss mere brugervenlig, nemmere at finde rundt på, men vel nok et spørgsmål om tilvænding :beer:
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Brian C »

jesper/aarhus skrev:
Esben skrev:Jeg var en af dem der var med til at starte saltvandssiden op. Den er ikke eget af petgrossisten mere. Men af Kviller som er programmøren. Saltvandssiden vinder med flere meter over denne side mht. den informative del i form af artsbeskrivelser. Jeg ved godt at denne side også har nogle artsbeskrivelser men dem på SS er meget mere dybdegående. Når det er sagt, så er det helt korrekt at alt flowet i forumet sker her. Jeg bruger også i dag kun denne side pga. den aktivitet som der er her.

mvh
Esben
Tja.... det er vel som man tager det.
Men hvis du mener SS er SF overlegn på det område, så er det nok fordi du vælger at glemme wikien - som jo netop sker gennem denne side. :beer:
arh, skulle vi ikke lige give wikien lidt mere tid, inden vi kalder den bedre, jeg er stadig ikke imponeret af dens artsbeskrivelser
en del af dem er kun billeder af fisk... ikke sagt at den er dårlig, men jeg må tilstå, det er endnu ikke wikien jeg bruger den store tid på når der skal søges info, dertil er den i mine øjne alt for tynd... endnu, jeg regner stærkt med at det bliver bedre med tiden

men bortset fra det, så er jeg generelt enig i at SF er bedre, især fordi siden opdaterer hurtigere, der er et par små detaljer der sparer mig for en del irritation, så som at siden automatisk skifter tilbage efter eks. login

til gengæld, så er jeg i tvivl omkring muligheden for at hænge hinanden ud, det ender som oftest i en gang kasten med mudder, hvor siden bliver delt op i tilhængere og modstandere
og saglige informationer forsvinder, på den anden siden kan det osse være med til at ruske lidt op i nogen

men de fleste af de tråde jeg efterhånden har set, er der ikke kommet noget godt ud af, desuden er der altid to sider af samme sag, såeh...

men jeg bruger begge sider, men mest den her, SS er jeg oftest inde på da jeg lige skal tjekke op omkring ferskvand
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Hougaard »

Jeg er fuldstændig enig med Esben i at wikien mangler meget i forhold til den information der findes i beskrivelsene på ss, men jeg syntes til gengæld vores billedmateriale er væsentligt bedre.

Men en wiki er ikke bedre end sine brugere så jeg kan da kun opfordre til at gøre den bedre :)
spdiving
Reactions:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af spdiving »

Mange forhandlere er trætte af at blive nævt i dårligt lys her på siden ingen tvivl om det. Men som feks. da korallen ikke leverede det man bestildte og flere her inde ikke fik de vare de bestildte selv om de fik trukket pengene fra deres konto syndes jeg det er vigtigt at gøre andre opmærksom på problemmet så man kunne bestilde et andet sted fra.
Senest petgrossisten hvor folk stadig venter på varene.

Personligt har jeg ikke noget imod at køre til de nærliggene lande for at hente mine vare i gamle dage kørte jeg gerne 3-4 gange om året til grotten i hamborg for at handle fisk og koraller. Godt nok kostede det i kørsel men udvalget var også en del støre samt tingene var billigere.
Lige PT køre jeg mest til Zoogiganten hvor jeg også har købt en del billige koraller som feks. min Plerogyra sinuosa (hvid bobbel koral med hvis stribe på bobblerne) pris i svenske 400,-
Skulle jeg have købt den i DK hvis man kan finde den havde den nok ikke kostede under 800kr for den samme koral.

Så at være forhandler i DK er ikke nemt. Men hvad fanden folk bestilder også Polakker og andet for at få renoveret deres huse billigst. Det kan da mærkes nu hvor mange håndværkker i dk går arbejdsløse.


Steen
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Carsten »

Hvor mange tror I at "Gode gamle Marty" ville have kunnet køre hans show, hvis ikke der måtte komme kritik af hans metoder.
Sandsynligvis en hel del flere gange end han kom til, incl ufine tricks med at lade andre står for alt det kedelige, og han så blot strøg pengene.
spdiving
Reactions:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af spdiving »

Hvem er Marty ???? :sneaky2: :sneaky2:

Man skal lede længe efter en tråd der kom til at fylde lige så meget....Var den ikke op og runde 80 sider...haha

Steen
proplayer
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 19:34
14
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Brøndby

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af proplayer »

han var sgu osse selv uden om det...
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4736
Tilmeldt: ons 12. okt 2005 12:58
18
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Hvam »

Carsten skrev:Hvor mange tror I at "Gode gamle Marty" ville have kunnet køre hans show, hvis ikke der måtte komme kritik af hans metoder.
Sandsynligvis en hel del flere gange end han kom til, incl ufine tricks med at lade andre står for alt det kedelige, og han så blot strøg pengene.
Ja gode gamle Marty :devily:

Han køre nu stadig forretning med medimport, jeg har fået af vide han har fået lavet en ny hjemmeside :wc:

Jeg tror også han er den eneste der har formodet at blive bortvist fra SF :T
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
proplayer
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 19:34
14
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Brøndby

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af proplayer »

jeg kender til 1 mere der ikke har adgang.
dakota
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 50
Tilmeldt: fre 2. apr 2010 14:56
14
Postnummer: 7470 Karup Jylland
Saltvand siden?: 2010

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af dakota »

er det ikk osse ham der har lige flytte hans forretning til ikast pga dårlig omtale i brande eller hva
1 stk. red sea max 130D nu med mælkehvidt vand ... Det er vores første saltvandsakvarie så gode råd og hjælp modtages meget gerne. :-D
spdiving
Reactions:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af spdiving »

Er det ikke også for nemt at få forhandler status her inde på SF. Har været inde på en bruger for at se hvad han solgte men kunne desvære ikke lige finde andet end havedams udstyr og fisk.
Han har tidligere skrevet i en salgstråd at han intet solgte til saltvand så hvad er lige grunden til hans status som forhandler ??

Dem som har fået adgangs forbud de har da også selv jogget extremt i spinaten for at blive lukket ude. Havde reglerne været som på SS havde der kun været admin tilbage måske også derfor SS siden er så død... :sneaky2: :sneaky2:

Steen
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Carsten »

proplayer skrev:jeg kender til 1 mere der ikke har adgang.
Hvem er det??
proplayer
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 22
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 19:34
14
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Brøndby

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af proplayer »

brib... eller, han kan ihvertfald ikke komme ind på sf.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Hougaard »

Så vidt jeg er orienteret, så er de eneste der er udelukkede fra SF, folk der direkte har truet eller på anden måde været ubehagelige overfor Brian (Jeg mener, at Marty truede med at politianmelde Brian/forummet for bagvaskelse) - Ses i det lys er der i bund og grund "ingen" der er udelukket lige nu - Marty er for min skyld også velkommen - jeg antaget at hvis han forsøger at sætte noget til salg, så vil der vil rejse sig en tsunami mod ham :K
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Brian »

Martys udelukkelse er slettet for lang tid siden.

Idag er der spærret for 3 IP adresser, for en bruger Runningbad/Trickster som lavede spam. Ingen andre er der spærret for ! Og det er nu snart så lang tid siden at de nok godt kunne slettes igen....
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Besvar

Tilbage til "WWW"