VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
flere dværg kejser sammen
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
flere dværg kejser sammen
Jeg har en flamme kejser kan man godt holde 2 stk sammen ?
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Ølstykke
Re: flere dværg kejser sammen
http://www.saltytank.com/fishdb/index.php?ID=186
Temperament Aggressive towards its own kind & smaller fish
men som sædvanlig er der mange meninger , det er dog ikke lykkedes mig at finde en der siger ...yes , no problem
Temperament Aggressive towards its own kind & smaller fish
men som sædvanlig er der mange meninger , det er dog ikke lykkedes mig at finde en der siger ...yes , no problem
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
ok må hellere holde mig til en så
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2009
Det der er problemet er at få en han og flere hunner, kan dette opnåes er det "yes, no problem" 
Nu har jeg ikke lige mine bøger ved hånden, men jeg mener at flamme kejsere er en af de få dværgkejsere hvor der rent faktisk ER en smule forskel imellem hanner og hunner. Mener på stående fod det har noget med tykkelsen af striberne at gøre.
Jeg har bl.a. set en amerikaernes akvarie hvor han har 4 eller 5 gående sammen i en 700L.
Uanset hvad så vil jeg stadig mene at det vigtigeste er at have nok liter antal og en stenopsætning der tilbyder massere af skjul/flugtveje fra hinanden, især i starten.

Nu har jeg ikke lige mine bøger ved hånden, men jeg mener at flamme kejsere er en af de få dværgkejsere hvor der rent faktisk ER en smule forskel imellem hanner og hunner. Mener på stående fod det har noget med tykkelsen af striberne at gøre.
Jeg har bl.a. set en amerikaernes akvarie hvor han har 4 eller 5 gående sammen i en 700L.
Uanset hvad så vil jeg stadig mene at det vigtigeste er at have nok liter antal og en stenopsætning der tilbyder massere af skjul/flugtveje fra hinanden, især i starten.