Søger skribenter til produktgennemgang

Forum for nye som gamle produkter samt beskrivelser og anmeldelser her af.
Besvar
Brugeravatar
Deep Ocean
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 2625 Vallensbæk
Saltvand siden?: 1995
Geografisk sted: Vallensbæk
Kontakt:

Søger skribenter til produktgennemgang

Indlæg af Deep Ocean »

Kære saltvandsentusiater

Jeg søger nogle skribenter som her på forummet kan foretage en grundig gennemgang af nogle nye udvalgte varer inden for saltvandsbranchen.
Jeg har nogle varer som er relativt nye og ukendte men som jeg mener kunne være utrolig spændende at introducere på det danske marked. Har man selv nogle varer i tankerne som kunne være interessant kunne det også byde op til mulighed efter aftale.
Formålet er ganske enkelt. Hvis du selv har nogle varer som ikke er særlig kendt i DK eller ønsker at prøve nogle af vores foreslag til varer og kunne tænke dig at prøve det an. Skriv hele dit gennemgang af indtryk og mening om varen med billeder og videregående erfaring.
Vi har været så heldige at blive eneste agent i Dk for nogle interessante varer som vi søger en produktgennemgang af:

Elektronisk Ca måler med probe
Elektronisk nitrat måler med probe
Photometer til måling af Phosphat og nitrat
Ny bølgemaskine fra VERTEX. der fylder minmal plads
Ny "mere præcis" Kalium testsæt end KZ
Kommende LED lampe fra Vertex" Nærmere info følger.

Vil lige tilføje at jeg generelt har mulighed for at kunne få de fleste mærker hjem. Men og der er mange varer jeg ikke har tiltro.
Jeg vil derfor ikke sælge disse varer uden at havde godkendt dem først da jeg ønsker at stå inde for det. Dermed bliver varene først sat for rådighed til salg efter at produktgennemgangen er udført!

Hvis der er nogen der kunne havde interesse i at være de første til at prøve disse varer og give deres gennemgang her på forummet vil man kunne opnå en rabat på varen fra 20 til 30 % rabat varen i forhold til vejledende salgspris.
Har dette interesse kan jeg kontaktes på info@deepocean.dk.
Priser og nærmere produktinfo bliver ikke diskuteret her på forummet men via mail.

Har man nogle andre varer i tankerne er man velkommen til at poste dem på forummet så det kan tages til overvejelse.
Mvh Moby

Deep Ocean
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
KimK
Rev hummer
Rev hummer
Reactions:
15
Postnummer: 9610 Nørager
Saltvand siden?: 2009

Re: Søger skribenter til produktgennemgang

Indlæg af KimK »

Hej Moby.

Jeg synes, at det lyder som en ok ide, at være med til at lave gennemgangen og derved opnå rabat.
Personligt har jeg stor interesse i ny teknik og derfor vil jeg da gerne melde mig under fanerne. Jeg er uddannet på AAU og ved derfor, at du sikkert gerne vil have nogle sammenlignings test og ikke bare subjektive meninger. Men skriv gerne til mig, så vil jeg meget gerne hjælpe.

Venligst
Kim
Brugeravatar
trine...
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 3630 Jægerspris
Saltvand siden?: 2002

Re: Søger skribenter til produktgennemgang

Indlæg af trine... »

til -20-30% laver jeg da gerne en gennemgang af ati powercone 250:-) selvom den ikke står på listen :wink:
Besvar

Tilbage til "Produktgennemgang"