Osmose anlæg fra MSH
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Så vil jeg stille det spørgsmål, hvad bruger du dog alt det vand til???
Nu har du da annonceret med de anlæg en hel del gange. Den 26/12 -
30/12 har du lige et par stykker mere, og så igen idag er der nok et par stykker.
Og jeg synes du modsiger dig selv:
"Det er et super anlæg/pris og jeg får ikke flere hjem når den sidste om lidt er solgt. Så giv mig en mail på: micsanhan@vip.cybercity.dk
Er dog ikke forhandler og vil heller ikke være det. Købte nogle stykker på en messe for at få mit eget til en god pris"
for du får dem jo hjem ofte.
Nu har du da annonceret med de anlæg en hel del gange. Den 26/12 -
30/12 har du lige et par stykker mere, og så igen idag er der nok et par stykker.
Og jeg synes du modsiger dig selv:
"Det er et super anlæg/pris og jeg får ikke flere hjem når den sidste om lidt er solgt. Så giv mig en mail på: micsanhan@vip.cybercity.dk
Er dog ikke forhandler og vil heller ikke være det. Købte nogle stykker på en messe for at få mit eget til en god pris"
for du får dem jo hjem ofte.
-
- Forhandler
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 1990
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Nææ det er da ikke kørt af sporet - han ER IKKE forhandler og skal derfor heller ikke under forhandler katagorien - sådan er reglerne da !
At i så er nogle stykker der ikke syntes at kunne klare om han har solgt 2 eller 12, det er altså ikke noget med katagorien at gøre
Men jo det er kommentare der ikke har noget med tråden at gøre så naturligvis flyttes de da til en ny tråd !
At i så er nogle stykker der ikke syntes at kunne klare om han har solgt 2 eller 12, det er altså ikke noget med katagorien at gøre

Men jo det er kommentare der ikke har noget med tråden at gøre så naturligvis flyttes de da til en ny tråd !
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3230 Græsted
- Geografisk sted: Græsted nordsjælland
nej ret skal da være ret... men så køber jeg da også en kasse anemoner snart og sælger lidt ud af dem på diverse forums til en for mig favorabel pris(og tjener det ind jeg gav for resten så det kan dække mine egne)
jeg troede bare at det var denne politik man prøvede at undgå ved at sætte folk i "bås" som forhandlere hvis de lavede dette "trick"... for alt kan jo fås billigere ved køb af en større mængde! men ikke at jeg er så snævertsynet at jeg får ondt i røven over den slags... der skal sq mere til.
jeg troede bare at det var denne politik man prøvede at undgå ved at sætte folk i "bås" som forhandlere hvis de lavede dette "trick"... for alt kan jo fås billigere ved køb af en større mængde! men ikke at jeg er så snævertsynet at jeg får ondt i røven over den slags... der skal sq mere til.

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Se min Profil for flere oplysninger
- Kontakt:
Osmose
Hej
Jolle - jeg synes godt nok der kan arbejdes på dit ordvalg
Ja - jeg beklager ståhajet omkring mine osmoser...............men det er ellers Super grej. Sættet sælger jeg til mindre end selve "hjertet" altså membranen koster herhjemme......... Alle er vel klar på et knaldgodt tilbud
I tråden spurgte du havd jeg bruger alt det vand til og da min tråd er en "salgs-tråd" og ikke en "debat-tråd" så får du lige svaret her
Jeg er en af de få i Europa som opdrætter en stor del af den specielle Brasilianske malle L46 Hypancistrus Zebra. Jeg har et ferskvandsanlæg på 3.500 liter som stortset kører på rent osmosevand....altså en Us på kun 75.
Så udover jeg rent faktisk bruger ret meget vand så køber jeg ret mange filtre til mine mange 10" filtre. kulfilter osv. Men også vandtilberedning og meget andet. Jeg køber gerne en fire - fem gange om året og i den forbindelse køber jeg så disse osmoser med hjem.........Jeg får dem til en Super-duper "messe"pris ..............Specielt kvalitet taget i betragtning er det et røverkøb
Jeg er i fuld gang med min hjemme side http://www.L46.dk og den skal nok forklare det hele omkring min egen lille hobbyverden.
Så du kan godt se at jeg ikke har planer om at blive forhandler da jeg sælger ret mange L46 maller men egentlig ikke af tilbehøret. Men det jeg bruger/sælger er tiopgrej
Håber du kan se "sagen" fra min side og forstår mine fustrationer når jeg kun får "utak" for at hjælpe mange med et kvalitetsprodukt til foræringspris
Undskyld til jer som føler jer "trådt på"....................
Jeg har bare en god kontakt/produkt som jeg deler med jer.
Ps.
Giv mig en mail på micsanhan@vip.cybercity.dk mærket "L46 video" og jeg sender dig en lille video af mit flotte eget yngel
(En L46 koster omkring 1000,-kr. i forretningen)..............men dem er jeg ikke igang med at sælge her på siden
Mvh.
Michael
Jolle - jeg synes godt nok der kan arbejdes på dit ordvalg

Ja - jeg beklager ståhajet omkring mine osmoser...............men det er ellers Super grej. Sættet sælger jeg til mindre end selve "hjertet" altså membranen koster herhjemme......... Alle er vel klar på et knaldgodt tilbud

I tråden spurgte du havd jeg bruger alt det vand til og da min tråd er en "salgs-tråd" og ikke en "debat-tråd" så får du lige svaret her
Jeg er en af de få i Europa som opdrætter en stor del af den specielle Brasilianske malle L46 Hypancistrus Zebra. Jeg har et ferskvandsanlæg på 3.500 liter som stortset kører på rent osmosevand....altså en Us på kun 75.
Så udover jeg rent faktisk bruger ret meget vand så køber jeg ret mange filtre til mine mange 10" filtre. kulfilter osv. Men også vandtilberedning og meget andet. Jeg køber gerne en fire - fem gange om året og i den forbindelse køber jeg så disse osmoser med hjem.........Jeg får dem til en Super-duper "messe"pris ..............Specielt kvalitet taget i betragtning er det et røverkøb
Jeg er i fuld gang med min hjemme side http://www.L46.dk og den skal nok forklare det hele omkring min egen lille hobbyverden.
Så du kan godt se at jeg ikke har planer om at blive forhandler da jeg sælger ret mange L46 maller men egentlig ikke af tilbehøret. Men det jeg bruger/sælger er tiopgrej

Håber du kan se "sagen" fra min side og forstår mine fustrationer når jeg kun får "utak" for at hjælpe mange med et kvalitetsprodukt til foræringspris

Undskyld til jer som føler jer "trådt på"....................

Ps.
Giv mig en mail på micsanhan@vip.cybercity.dk mærket "L46 video" og jeg sender dig en lille video af mit flotte eget yngel

(En L46 koster omkring 1000,-kr. i forretningen)..............men dem er jeg ikke igang med at sælge her på siden

Mvh.
Michael
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3230 Græsted
- Geografisk sted: Græsted nordsjælland
selvfølgelig føler jeg mig da ikke trådt på... desuden var det vist carsten der spurgte ang alt det vand... men lad nu det ligge.
der er vel plads til at spørge så man kan være sikker i sin sag, for det er jo set før at folk kører kræmmerstilen ik? men mht forklaringen så er det jo en anden sag når du kører opdræt (om du så ser dig som forhandler af maller eller hvad? det må du jo selv vide)og derfor køber lidt mere hjem. men derfor er det vel stadig reelt at spørge, når man har set flere af dine salgstråde?
der er vel plads til at spørge så man kan være sikker i sin sag, for det er jo set før at folk kører kræmmerstilen ik? men mht forklaringen så er det jo en anden sag når du kører opdræt (om du så ser dig som forhandler af maller eller hvad? det må du jo selv vide)og derfor køber lidt mere hjem. men derfor er det vel stadig reelt at spørge, når man har set flere af dine salgstråde?
- Refling
- Rev hummer
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2660 Brøndby Strand
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: Brøndby
Koster L46 1000 kr nu
så skal jeg da igang med at opdrætte dem igen. Har stadig mine avlsfisk men har ikke gjort noget ved dem længe. Da jeg solgte mit sidste opdræt stod en L46 i 400-500 kr. Hvor mange har du lavet? Har iøvrigt også lavet L15, L66, L172, Panoqulous maccus og diverse andre.
/Refling

/Refling
Refling
- kaos
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: midt jyland/hedensted
jeg ser på de penge som jeg betaler for en vare! om så ham jeg køber den af er forhandler eller har været en tur i polen og købt billig ind! så er det stadig de penge jeg skal gi for varen der tæller! synes det er godt når nogen kan skaffe billige ting til hobby verdenen!
synes til gengæld for skulle se på deres egne sager før de snager i andres!!
så forhandler eller ikke er et fedt for mig
kaos
kaos
- kasper ibsø
- Dragefisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5471 Søndersø
- Geografisk sted: Fyn
- K.E
- Dragefisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
kaos skrev:jeg ser på de penge som jeg betaler for en vare! om så ham jeg køber den af er forhandler eller har været en tur i polen og købt billig ind! så er det stadig de penge jeg skal gi for varen der tæller! synes det er godt når nogen kan skaffe billige ting til hobby verdenen!
kaos
ENIG

The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever.
Jacques Cousteau
Jacques Cousteau
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Det kan jeg godt bakke op omMSH vil bare lige sige tak for en god handel, super anlæg og en superpris.

Det lyder bare ikke troværdig når du sælger af de sidste 2 stk igen igen.
Men tak for en god handel

Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935