Side 1 af 1

Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?

: man 14. dec 2009 17:35
af jthyge
"Bænkebiderne" kan være en Chiton.

Jeg har også lige fundet en i mit akvarium.
Se billedet her...

Dine "sommerfuglelarver" kan være Sipunculid. (Peanut Worm).

Prøv at google de to, og se om det ligner... :GO

Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?

: man 14. dec 2009 18:10
af mastou
Du kan også kigge i Hitch hiker tråden der er nogle billeder af forskellige kryb :)

/Magnus

Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?

: man 14. dec 2009 18:16
af mastou
Prøv at kigge lidt på denne side der er rigtig mange billeder:
http://www.chucksaddiction.com/hitchhikers.html

/Magnus

Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?

: man 14. dec 2009 18:38
af michael26
Kender du en børsteorm

Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?

: man 14. dec 2009 18:56
af Carsten
Dem der sidder i Porites korallerne kaldes rørorme.

Der er en art børsteorm som man bør holde fingerne fra, den såkaldte fireworm. Den er let at kende, da den er to farvet. den ene ende er orange og den anden sort.

Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?

: man 14. dec 2009 20:00
af Hougaard
jthyge skrev:Jeg har også lige fundet en i mit akvarium.
Se billedet her...
Den er jo lige til wiki'en :)