Re: Sommerfuglelarve og bænkebidere i mit akvarie.. Hvad er det?
: man 14. dec 2009 17:35
"Bænkebiderne" kan være en Chiton.
Jeg har også lige fundet en i mit akvarium.
Se billedet her...
Dine "sommerfuglelarver" kan være Sipunculid. (Peanut Worm).
Prøv at google de to, og se om det ligner...
Jeg har også lige fundet en i mit akvarium.
Se billedet her...
Dine "sommerfuglelarver" kan være Sipunculid. (Peanut Worm).
Prøv at google de to, og se om det ligner...