Side 1 af 1
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
: tirs 1. dec 2009 04:21
af joekill
Pindsvinefisken kan du godt glemme. Den er selv som lille, al for stor
Kik heller efter små gobier,
http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
: tirs 1. dec 2009 08:13
af martinknorr
Inden for den kategori ville jeg så gå udenom Amblygobius rainfordi/hectori samt Valenciennea wardi/strigata. De to første lever kun af hvad de kan finde i akvariet af levende og de 2 andre mener jeg er sandspisere.
Skal siges at jeg selv har et 58 L boyu og har prøvet med både Amblygobius rainfordi/hectori uden held.
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
: tirs 1. dec 2009 08:15
af MAKRRO
Som Joekill skriver - En gobi men ellers nævner du egentlig selv dine valgmuligheder... Et par klovnefisk og eventuelt den gobi er det eneste jeg ville smide i 58 liter...
Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?
: tirs 1. dec 2009 08:40
af ole kekkonen
hejsa,jeg ville kun vælge nogle
svampe ikke så meget andet..