"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2667
Tilmeldt: lør 9. apr 2005 20:45
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af herzberg »

Havde i dag en mildest talt "morsom" oplevelse med Carsten i Decocean. Jeg blev simpelthen konfronteret og smidt ud af butikken. Tilsyneladende afledt af denne tråd, hvor Carsten mener, at jeg udtaler mig for kritisk om hans virksomhed: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=5&t=29299 - han referede til at jeg har skrevet at han solgte de svære (umulige) fisk billigt. Nu kan jeg ikke se det i tråden, og kan ikke helt huske at jeg har skrevet det - selvom jeg ikke vil udelukke det. Han har muligvis fået det slettet af en moderator.

Men morsomt var det da manden arrigt :devily: smed mig og min kæreste ud af butikken. Ivørigt ville han ikke indgå i en diskussion om emnet, men mente, at mine kommentarer på boardet var "dum platte".

Så et råd til andre, hvis man fortsat vil handle i hans butik, så undlad at indgå i en kritisk debat om Decocean - det mås man ikke :lipssealed:

Iøvrigt oplyste jeg ham om, at jeg naturligvis ville informere andre på boardet om denne udvikling, hvortil han responderede, at det kunne jeg da bare gøre, hvilket hermed er gjort.
Senest rettet af herzberg lør 10. okt 2009 15:50, rettet i alt 1 gang.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af AndersGS »

Hehe, der er vist en der har haft en dårlig dag.. Jeg har sgu også smidt kunder ud af den butik jeg arbejder i, dog ikke pga. et debat indlæg på nettet :D

Men sjov historie - tror dog ikke det skræmmer nogen væk.. (heller ikke det var intentionen)
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af StarF »

.. efter en rolig og god samtale med carsten, har jeg valgt at fjerne dette indlæg
Senest rettet af StarF søn 11. okt 2009 22:13, rettet i alt 1 gang.
stefan_sørensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1298
Tilmeldt: lør 28. mar 2009 09:20
15
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2009

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af stefan_sørensen »

StarF skrev:Har oplevet en del underlige ting med ham, påtrods af jeg bor helt i Aalborg. F.eks. dukker han en dag op i Styr på Dyr i Aalborg, og begynder at svine butikken til, pga deres easy life ikke står som han mener de skal. Da han er distrubiotør i DK, mener han, at han skal bestemme hvor tingene skal stå. Dette sker midt i åbnings tiden, mens kunder er i butikken. Endte med han blev smidt ud.
sådan er det jo med mange ting, f.eks. i supermarkeder hvor de førende mærker kan bestemme hvor deres vare skal stå i butikken.
SÆLGES:
530 liter + 86 liter sump
kan ses her:
viewtopic.php?f=94&t=26107
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Carsten »

stefan_sørensen skrev: sådan er det jo med mange ting, f.eks. i supermarkeder hvor de førende mærker kan bestemme hvor deres vare skal stå i butikken.
De store kæder betaler supermarkederne for at bedre placering. Markedførings bidrag kaldes det.
Og hvis der ikke er indgået en aftale om det, så er det forhandlerens ret at placere det hvor han vil.
Brugeravatar
jthyge
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1453
Tilmeldt: tirs 26. okt 2004 19:40
19
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Søby, Hornslet.
Kontakt:

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af jthyge »

stefan_sørensen skrev:sådan er det jo med mange ting, f.eks. i supermarkeder hvor de førende mærker kan bestemme hvor deres vare skal stå i butikken.
De betaler også en god pris for det... :wink:
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
verup
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 00:32
14
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hillerød

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af verup »

stefan_sørensen skrev:
StarF skrev:Har oplevet en del underlige ting med ham, påtrods af jeg bor helt i Aalborg. F.eks. dukker han en dag op i Styr på Dyr i Aalborg, og begynder at svine butikken til, pga deres easy life ikke står som han mener de skal. Da han er distrubiotør i DK, mener han, at han skal bestemme hvor tingene skal stå. Dette sker midt i åbnings tiden, mens kunder er i butikken. Endte med han blev smidt ud.
sådan er det jo med mange ting, f.eks. i supermarkeder hvor de førende mærker kan bestemme hvor deres vare skal stå i butikken.
nej de "lejer" skam en speciel fordelagtig salgsplads hvis det er tilfældet, de kan ikke bare bestemme da der faktisk nogen gange er større indtjening på billigere produkter for supermarkedet
Musiker
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2586
Tilmeldt: man 30. apr 2007 18:02
17
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: København Ø

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Musiker »

I flere lande, ved ikke om det gælder i danmark.. Har visse mærker som f.eks. Proctor & Gamble ( Gilette, Pampers http://www.pg.com/common/product_sitemap.shtml ) så meget magt at de også simpelthen kan true med at nægte og levere deres mærker til supermarkederne hvis ikke deres kontrollanter kan lide placeringen i butikkerne..

DecOcean, har jeg tænkt mig at forsat kritisere hvis der er noget som jeg finder kritisabelt - Akkurat som jeg vil gøre med andre forhandlere. Har dog ikke oplevet noget mht betjeningen. Dog har jeg været lidt kritisk omkring de Zanclus der kom hjem sidste gang og jeg et par gange vist har skrevet at jeg finder de koraller han har stående ret brune i det. Er dog ikke blevet smidt ud endnu.. Hvis det sker.... Tjae så er det hans tab.. Jeg kan sagtens finde mine ting andre steder...


/Henrik
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2667
Tilmeldt: lør 9. apr 2005 20:45
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af herzberg »

Musiker skrev:
DecOcean, har jeg tænkt mig at forsat kritisere hvis der er noget som jeg finder kritisabelt - Akkurat som jeg vil gøre med andre forhandlere. Har dog ikke oplevet noget mht betjeningen. Dog har jeg været lidt kritisk omkring de Zanclus der kom hjem sidste gang og jeg et par gange vist har skrevet at jeg finder de koraller han har stående ret brune i det. Er dog ikke blevet smidt ud endnu.. Hvis det sker.... Tjae så er det hans tab.. Jeg kan sagtens finde mine ting andre steder...


/Henrik
Ja, sådan ser jeg også på det. Hans tab. Jeg har handlet en del i butikken, men den kan jeg jo af gode grunde ikke længere. Og jeg har det fint med at have luftet min kritik, det er den eneste måde at tingene kan ændres på. Jeg har jo så måtte modtage konsekvensen af det.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
TorbenC
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1253
Tilmeldt: søn 19. mar 2006 11:06
18
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2009

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af TorbenC »

Jeg har prøvet noget af det samme fra Carsten, dog pr. telefon.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Brian »

Må lige tilføje at jeg ikke tror at noget et blevet slettet af admins eller moderatorer !

Så er det vist på plads !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1750
Tilmeldt: søn 26. nov 2006 23:22
17
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af røntved »

Hvis det ikke lige var fordi det er her i saltvandsforum at jeg læste det, ville jeg bare tænke at det var løgn, sådan er der da ingen der opføre sig
http://www.mittlapp.dk


Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
verup
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 00:32
14
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hillerød

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af verup »

ja jeg har da hellere ikke umiddelbart lyst til at handle med decocean, hvis det er sådan de kører forretning...
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Engelquist »

Oftes når man længest med at gå til forhandleren med kritik- at møde personligt op og snakke om det- er en løsning begge parter kan drage nytte af: forhandleren får lidt kontruktiv kritik og kunden kan få en bedre service- dette kan faktisk godt lade sig gøre uden at nogen bliver uvenner.

Jeg kan da godt forstå at en forhandler går i forsvar og føler sig ramt, når han kan se sig selv hængt ud i et offentligt forum- han bliver jo presset op i en krog og bider selvfølgelig fra sig..

Dette er skrevet uden at tage stilling til om kritikken er berettiget eller ej- blot et godt råd til hvordan man OGSÅ kan løse tvister uden at skaffe sig fjender på halsen..
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
michael26
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1688
Tilmeldt: fre 11. aug 2006 15:41
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: amager

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af michael26 »

Hvad sker der, nogen gange kan sandheden gøre ondt!!! :-)
jim
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 297
Tilmeldt: søn 26. okt 2008 12:09
15
Postnummer: 4640 Fakse
Saltvand siden?: 2008

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af jim »

meget muligt men tal med manden hvis man har problemer det er dumt at hænge folk ud på nettet.
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1150
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 19:13
16
Postnummer: 8000 Århus C

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af AndersNT »

Enig jim. Men efter sådan en behandling ville jeg nu også beskrive forløbet. Jeg ville ikke handle i den butik hvis jeg boede i KBH når butikken ikke kan opføre sig ordentligt.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Brian C »

og butikken er jo blevet gjort bekendt med at oplevelsen ville blive lagt op på forum
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
jim
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 297
Tilmeldt: søn 26. okt 2008 12:09
15
Postnummer: 4640 Fakse
Saltvand siden?: 2008

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af jim »

jeg kan selvfølig kun tale for mig selv. men jeg har nu kun fået god service hos carsten og han er altid hjælpsom over for mig. jeg mener man nok skulle ha talt med ham i første omgang, inden man skriver negative ting om hans forretning, jeg kan da godt forstå han reagere det er jo hans levebrød vi taler om.
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 786
Tilmeldt: fre 23. mar 2007 15:59
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Bosse »

Synes jeg er noget pjat. Selvfølgelig har vi som forbrugere lov til at vurdere og kritiserer de butikker vi handler i. At Carsten som forhandler ikke magter at tage imod kritik og især smider folk ud af hans forretning pga. en konstuktiv kritik på nettet må man sku ryste på hovedet over. :BA
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Engelquist »

Min pointe i mit tidligere indlæg var at når man vælger at hænge en forhandler ud i et offentligt forum fremfor at gå til manden personligt med sin kritik- tja så skal man jo nok ikke regne med at blive modtaget med åbne arme når man møder op i butikken...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 770
Tilmeldt: søn 15. mar 2009 20:51
15
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af kenneth145 »

Bosse skrev:Synes jeg er noget pjat. Selvfølgelig har vi som forbrugere lov til at vurdere og kritiserer de butikker vi handler i. At Carsten som forhandler ikke magter at tage imod kritik og især smider folk ud af hans forretning pga. en konstuktiv kritik på nettet må man sku ryste på hovedet over. :BA
Der er jeg sgu ikke enig med dig.. tag den med forhandleren selv. det ville blive et "sjovt" forum hvis vi skulle høre om hvergang en har følt sig dårligt behandlet. jeg kan slet ikke se hvorfor der kun referes til carsten i den trådd der linkes til han er vel ikke den eneste der har disse fisk. så lidt er der jo gået efter manden i mine øjne.

Jeg personligt har kun ros tilovers for Carsten. har flere gange oplevet at han har frarådet folk at købe div fisk og koraller og nægtet at sælge fisk koraler mv, til folk hvis akvarie ikke var klart til det.
der har jeg i de andre kendte forretninger set en lidt anden holdning til tider.
Han har frarådet mig at købe varer som han havde på lager og istedet vist mig billigere og bedre løsninger.
Jeg var ved at bruge en del penge på en computer hos ham i starten hvilket han sagde var tåbeligt og jeg istedet skulle bruge pengene på en ordentlig skummer. han kunne ha solgt mig udstyr for 6-7000 kr men gjorde det ikke... det er f..... ikke ret mange forhandlere der har den pli. og kunde service.
jeg har uanset hvor travlt han har haft altid følt mig godt behandlet og fået en super service og der er altid tid til en sludder.. lidt som i gamle dage i HI FI Klubben.

En anden ting er når man sidder på sidelinien og følger med i div. tråde om kritik af forhandlere så er der lidt forskel på hvad der er i orden at skrive om dem i forum. og hvad der bør tages med manden. Afhængigt af hvilken forhandler der er tale om.. :smartass:
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2667
Tilmeldt: lør 9. apr 2005 20:45
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af herzberg »

Hvis folk lige læse den tråd jeg linker til i det oprindelige indlæg, så vil det stå klart, at det ikke umiddelbart er et emne, som nogen (ihvertfald ikke jeg) vil troppe op hos en forhandler og diskuttere. Hvor mange vil iøvrigt gøre det? Skulle jeg så også gå ned i sportsmaster og kræve at tale med butikschefen fordi de sælger Select bolde (som jo er beskyldt for at bruge børnearbejde). Den slags hører i mine øjne hjemme på nettet.

Igen med udgangspunkt i den oprindelige tråd, så føler jeg faktisk ikke, at jeg har hængt ham ud. Faktisk har jeg givet udtryk for, at han altid har ydet mig fin service og jeg skal da være den første til at beklage dette forløb. Men Carsten var absolut ikke til at tale med da jeg blev smidt ud af butikken.

Mht til at "hænge forhandlere" ud på nettet, så er jeg all for it. Jeg vil sgu gerne advares mod forhandlere . Tag f.eks. korallen.dk, hvor mange ville ikke være kommet til at handle der, hvis de ikke havde læst om problemerne med butikken på dette forum? Forhandlerne kan så tage kritikken til efterretning og forbedre deres serviceniveau derefter. Til syvende og sidst er det jo tilfreds kunder de skal leve af.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af StarF »

Bosse skrev:Synes jeg er noget pjat. Selvfølgelig har vi som forbrugere lov til at vurdere og kritiserer de butikker vi handler i. At Carsten som forhandler ikke magter at tage imod kritik og især smider folk ud af hans forretning pga. en konstuktiv kritik på nettet må man sku ryste på hovedet over. :BA
Er helt enig.

Og jer der snakker om man burde snakke med ham, har i ikke læst hvad han skrev? Han gad jo ikke snakke, det var bare ud af butikken, ingen diskution. Hvor seriøst er det som forhandler? Der ud over, er der jo ingen der ikke siger at han ikke kan/har givet gode råd til mange. De 2 ting hænger jo ikke sammen, men manden må da også kunne tage imod lidt kritik, ellers er man som menneske sku sølle!

ps. forstår ikke denne holdning her inde, at man ikke må hænge folk ud på nettet. Det giver blot butikker som korallen, og useriøse sælger/købere mulighed for at bruge siden her inde meget. Så længe det er sagligt begrundet, så ser jeg ikke et problem. Kunne måske også, skabe støre sikkerhed, eller ihvertifalde sørge for snydere ikke var her så meget.
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 770
Tilmeldt: søn 15. mar 2009 20:51
15
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af kenneth145 »

herzberg skrev:Hvis folk lige læse den tråd jeg linker til i det oprindelige indlæg, så vil det stå klart, at det ikke umiddelbart er et emne, som nogen (ihvertfald ikke jeg) vil troppe op hos en forhandler og diskuttere. Hvor mange vil iøvrigt gøre det? Skulle jeg så også gå ned i sportsmaster og kræve at tale med butikschefen fordi de sælger Select bolde (som jo er beskyldt for at bruge børnearbejde). Den slags hører i mine øjne hjemme på nettet.

Igen med udgangspunkt i den oprindelige tråd, så føler jeg faktisk ikke, at jeg har hængt ham ud. Faktisk har jeg givet udtryk for, at han altid har ydet mig fin service og jeg skal da være den første til at beklage dette forløb. Men Carsten var absolut ikke til at tale med da jeg blev smidt ud af butikken.

Mht til at "hænge forhandlere" ud på nettet, så er jeg all for it. Jeg vil sgu gerne advares mod forhandlere . Tag f.eks. korallen.dk, hvor mange ville ikke være kommet til at handle der, hvis de ikke havde læst om problemerne med butikken på dette forum? Forhandlerne kan så tage kritikken til efterretning og forbedre deres serviceniveau derefter. Til syvende og sidst er det jo tilfreds kunder de skal leve af.

Du kunne som start købe en addidas bold istedet.

Har skam læst. også at du roser ham :y Men der referes kun til ham mht. til de omtalte fisk. on ikke de også er at finde i andre butikker.

Hvornår skal det det så være ok at hænge folk ud på nettet. når en føler sig dårligt behandlet pga at han ikke har fulgt en brugsvejledning og det er gået galt og forhandleren ikke vil bytte ? når en fisk eller koral er død som følge af fejl behandling osv osv... det ville blive et mudderkasteri det som en syntes er ok og fair syntes en anden er noget svineri.
Jeg personligt er hellere fri for det. Hvis jeg vil tjekke butikkers anmeldese så er der steder på nettet til det..
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
herzberg
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2667
Tilmeldt: lør 9. apr 2005 20:45
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 2640 Hedehusene

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af herzberg »

Kenneth145> Ja det er jo en lang diskussion som man aldrig vil nå til enighed om, da det jo er individuelt hvad man mener er ok eller ej. Så umiddelbart ser jeg ingen grund til at tage emnet op ;) Men i mine øjne er der forskel på at sælge fisk som mange mener man ikke bør sælge og så ikke at følge en brugsvejledning. Det må så være op til den enkelte at vurdere, hvornår "bagatelgrænsen" er nået og om emnet er modent til at blive taget op i plenum. Anyway, så står jeg fast på, at den oprindelige kritik (som jeg iøvrigt ikke stod alene med) var berettiget og noget man med god samvittighed kan tage op i et hobby-forum som dette. Og du har ret, fiskene kan ses i andre butikker også - hvilket også har været oppe tidligere. Nu var det jo naturligt, at sagen blev bragt op, da kritikken var afledt af en tråd om en specifik sending til salg hos Decocean.

Og så var det jo også en serviceoplysning, at man ikke skal kritisere butikken, hvis man fortsat vil handle der. Om noget en oplysning, der må være almen interesse.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af Carsten »

kenneth145 skrev:
Jeg personligt er hellere fri for det. Hvis jeg vil tjekke butikkers anmeldese så er der steder på nettet til det..

link tak!!

Det der trustpilot, giver jeg ikke en brik for
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 770
Tilmeldt: søn 15. mar 2009 20:51
15
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af kenneth145 »

Det har du ret i. og det er jo præcis det jeg mener det som den ene syntes er ok, er for meget for en anden... så hvor er grænsen hvornår skal det være ok..
Er det kun Carsten de har handlet med den omtalte fisk eller har klovnfisken petsupply akvarieudstyr saltvandfyn ribe zoo og alle de andre ikke også... de nævnes ikke der bliver sagt decocean og så går man efter manden ( i mine øjne ) Jeg var også blevet tøse sur hvis det var mig og mit levebrød. det må jeg indrømme..
I mine øjne havde det været bedre at oprette en seperat tråd om emmnet uden at nævne forhandlere men om problemstillingen ved denne fisk. bare min mening.
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 770
Tilmeldt: søn 15. mar 2009 20:51
15
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af kenneth145 »

Carsten skrev:
kenneth145 skrev:
Jeg personligt er hellere fri for det. Hvis jeg vil tjekke butikkers anmeldese så er der steder på nettet til det..

link tak!!

Det der trustpilot, giver jeg ikke en brik for
det er vel fordi folk er for dårlige til at bruge det.. hvis alle skrev godt og ondt der så slap man for det på div forum og forhandleren ha mulighed for at svare igen.. det er da det bedste.
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 145
Tilmeldt: man 14. jul 2008 21:06
15
Postnummer: 4000 Roskilde

Re: Carsten/Decocean - Så har man sgu prøvet det med!

Indlæg af jens lyn »

Jeg vil sige at Carsten er en super god forhandler, der er ikke så meget der. At man ikke har lukket denne tråd ned forbavser mig meget. Jeg kan da huske at da jeg hængte petsupply ud på forummet blev jeg da ganske upopulær, og tråden blev lukket ned inden for få timer. Muligvis blev du smidt ud af forretningen som jeg er enig i ikke var særlig fedt, og jeg kan heller ikke se på din tråd at du har givet hans butik den store kritik, da næsten alle forhandlere kommer med umulige fisk.
Da petsupply engang reklameret med at han havde dk billigeste zeovitudstyr sendte jeg ham en mail at det kunne være han skulle rette det da der var mindst 2 andre der var billigere end ham blev Jeg blev da truet af petsupply om at gå ud og lege på motorevejen da jeg sagde at jeg ville lægge hans mail ud på forummet, sagde han da også og jeg citerer "værsgod hvis du får ståpik af at gøre det så go ahead". Jeg er blevet raget ned af folk der mente at joachim var god nok og jeg skulle tage en tudekiks samt at den slags skulle jeg tage personligt med forhandleren.
Jeg tager sgu da også tingene personligt, og alle kan have en dårlig dag, men man forventer ikke den slags fra en forhandler. Synes dog ikke at det var det klogeste træk af Carsten.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"