Indstilling af Schuran Jetskim 150
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Indstilling af Schuran Jetskim 150
Jeg har købt en brugt Schuran Jetskim 150 til min balje. Den står pt i sumpen. Jeg har et spørgsmål angående det "løse" rør inde i skummeren, hvor der er limet en plade i. Hvordan skal denne plade vende, i forhold til der hvor skummeren bliver fodret fra fødepumpen, for at skummeren skummer optimalt?
Angående sænkning af lydniveauet? Er der nogle som har gode fifs til dette? Det lyder som om den aquabee fødepumpen står og ryster op af skummeren, men det gør den ikke.
Angående sænkning af lydniveauet? Er der nogle som har gode fifs til dette? Det lyder som om den aquabee fødepumpen står og ryster op af skummeren, men det gør den ikke.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
Re: Indstilling af Schuran Jetskim 150
mit "løse" rør står på tværs af indgangshullet, men tror ikke det har noget at sige.. det har kun til opgave at få boblerne til at stoppe med at snurre, og så at de stiger langsomt op gennem rørret..
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Okay. Det gør mit også. Ham jeg købte den af, sagde at jeg skulle finde en manual på nettet, og så læse mig til hvordan det stod bedst, men jeg kan ikke finde nogen manual på nettet til den skummer!
Men hvad med støjen fra fødepumpen? Den lider du ikke under?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
min er bygget om med en ATB pumpe fra en bubble king 180, og der er akslen slidt, så jo lider lidt af støj..Schwensen skrev:Okay. Det gør mit også. Ham jeg købte den af, sagde at jeg skulle finde en manual på nettet, og så læse mig til hvordan det stod bedst, men jeg kan ikke finde nogen manual på nettet til den skummer!
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Jeg tror ikke det betyder så voldsomt meget hvordan røret står. Jeg sætter altid mit tilfældigt i efter rensning og den skummer lige godt.
Med hensyn til støjen tror jeg ikke der er andet at gøre, end at prøve at skifte pumpen. Der sidder også en Aquabee på min og den ryster og brummer som om det hele er ved at falde af. Har tit overvejet at skifte den, men har endnu ikke fået det gjort
Med hensyn til støjen tror jeg ikke der er andet at gøre, end at prøve at skifte pumpen. Der sidder også en Aquabee på min og den ryster og brummer som om det hele er ved at falde af. Har tit overvejet at skifte den, men har endnu ikke fået det gjort
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Okay. Min den brummer også helt vildt meget!Bruno skrev:Jeg tror ikke det betyder så voldsomt meget hvordan røret står. Jeg sætter altid mit tilfældigt i efter rensning og den skummer lige godt.