Total lækkert og stilrent, lige min smag. Drømmer om et teknikrum som dit en dag

Helt enig - det kunne 99% af brugerne på SF lære noget afpeder skrev:Glemte lige at sige at dit teknik rum er totalt fedt, husker da jeg havde teknik rum i kælderen hvor vi boede før, hvor var det fedt at kunne stå oprejst når man skulle rode i sump og lignende.
GHL over sumpen... Jeg skal vidst have et nyt job!MarkBruhn skrev:Hej Nørder.
Så blev der tid til en lille update.
Det hele kører super stabilt og der er for alvor kommet vækst i de forskellige sps koraller.
Hvor er det skønt at følge med i de forskellige koraller som sætter skud på skud. Føler mig rigtig heldig at det hele kører som det gør.
Jeg har her i weekenden fået næsten solgt ud af de forskellige lps, så der kan komme fokus på sps.
Beholder dog nogle zoa samt 2 forskellige Duncans og en enkelt Fungia...
Der er også kommet nyt lys over fragtanken i sumpen, så korallerne deri kan blive rigtigt forkælede.![]()
Sådan en GHL Mitras HV er nu en lækker sag.
Er nu personligt mere til den kombi af t5 rør med led som jeg kører med over display. Men det er jo self en smagssag.
Næste skridt er en Tysklandtur i sommerferien, så der kan hamstres lidt flere sps til revet.
God weekend til jer alle.
Thomas kan du ikke uddybe din holdning, for i mine øjne er netop en kalkreactor klart at foretrække i et SPS akvarium. Dette baseres på egne erfaringer samt et utal besøg hos andre akvarister.Thomas fra Stockholm skrev:Nicemen jeg er ikke selv for pjattede med kalkreaktorer i SPS baljer da der altid er en risiko...
@ ThomasLord Mike skrev:Stor ros herfraDejligt setup hvor det tydeligt vises der er tænkt over tingene. Stenopsætning og indretning vil så altid være en smagssag. Personligt syntes jeg der mangler noget som bryder overfladen, men igen det vil altid være individuelt.
Bliver spændene at se hvordan akvariet udvikler sig som tiden går, pøj pøj herfra![]()
Thomas kan du ikke uddybe din holdning, for i mine øjne er netop en kalkreactor klart at foretrække i et SPS akvarium. Dette baseres på egne erfaringer samt et utal besøg hos andre akvarister.Thomas fra Stockholm skrev:Nicemen jeg er ikke selv for pjattede med kalkreaktorer i SPS baljer da der altid er en risiko...