Carsten skrev:AndersGS skrev:Nu stopper du altså!
Er simpelthen så træt af at høre på det negative ævl - jeg er eneste admin på saltvandssiden og har været det de sidste 3 år. Jeg garanterer dig for at der er blevet taget grundig hånd om samtlige svindlere.
Vi to er helt enige om der er en åbenlys fejl i regelsættet ift. "personlig udhængningen", men der er ikke nogen der slipper afsted med svindel.
Der er i tidens løb smidt både forhandlere og brugere ud pga. dette. Men jeg ville da gerne om du kunne komme med et grundlag der retfærdiggører en offentlig udhængning på baggrund af én person udtalelser??
Det er en skæv kurs at hænge folk ud på så spinkelt et grundlag, manden kunne jo fx være på ferie...
Det er noget slemt fis du lukker ud.
Kviller er så pisse bange for sine penge at han gør alt for at forhindre negativ omtale af alt der kan opfattes som negativt.
Hvor mange tråde er ikke forsvundet fordi en har skrevet noget om ikke opfattes som positivt overfor en forhandler.
Jeg tvivler stærkt på at det kun er her på forummet at Marty har huseret, men find lige en tråd på akvariesiden, hvor der advares om manden.
Hvordan synes du selv at den sidste sætning du har skrevet lyder??? Temmelig dum ikke??
Jeg synes bestemt ikke det lyder dumt - det var et tænkt eksempel. Men fx har der været flere eksempler herinde, hvor folk har hængt en forhandler ud ganske ubegrundet.
At Jakob er bange for sine penge ved jeg ikke og må indrømme at jeg egentlig er ligeglad. Kender ikke manden og har kun mødt ham sporadisk en enkelt gang.
Der er i tidens løb forsvundet RIGTIG mange tråde, det er helt sikkert. Og vi er bestemt ikke uenige om, at der var flere af dem der havde haft bedst af at stå fremme i dagslys endnu. Fx. dem om Emmazonas, gerne med navns nævnelse, cpr-nummer, familierelationer og livret m.m.
Jeg kan bare ikke lave det regelsæt om, desværre! Du skriver konfliktsky - det er måske også rigtigt at regelsættet ér. Men admins er bestemt ikke - de værste politimænd er også for nyligt blevet sorteret fra og det har faktisk hjulpet en del på stemningen, at der ikke konstant bliver grebet ind over for de mindste ting.
Men ovenstående gælder nu kun for Akvariesiden m.fl. på saltvandssiden har der ikke været problemer de sidste 3 år - det hænger selvfølgelig tildels sammen med det ret begrænsede antal brugere og det faktum, at siden kun er et startsted for dem der tager springet fra fersk- til saltvand og det er også den eneste grund til jeg gider beskæftige mig med det - altså at hjælpe nybegyndere i gang.
Men nu synes jeg også du gør problemet større end det er. Hobbyen handler trods alt om andet end at tage r**** på hinanden.