Han kom af en fejl til at give en steward $100,- (skulle havde været 10) i drikkepenge, men på den anden side har han aldrig fået så god service.
Da han kom hjem sagde tolderne bare at han ikke fik lukke fiskene ud i havet... Det var tider dengang

Thomas fra Stockholm skrev:Vel engtlig utroligt hvor livskraftig de fleste dyr er. I dag blev begge koraller dyppet i 20 minutter i et mix af levende phytoplankton, frosset artemia og lidt LPS pellets. Jeg faldt også over min gamle og næsten døde "sun Coral", og det var den sidste der reagerede mest på behandlingen. Den er meget træt og der er vel bare 1 polyp tilbage, men den kom frem med munden (ikke tentaklerne) men jeg kunne se munden.
Det ser ikke for godt ud for den røde, men efter behandlingen var der lidt tentakler ude, meget lidt... Nye skader er der også kommet, den her bliver ikke let at redde.
Det er ingen rocket sience, jeg tager ca. 5 liter akvarievand i en spand, ca 0,5 liter levende phytoplankton, blander det og lægger i korallerne, derefter lidt optøet frosset mad, og lidt LPS pellets. Vandet går tilbage i akvariet da der jo er masser af mad til fiskene i.ttkthomsen skrev:Thomas fra Stockholm skrev:Vel engtlig utroligt hvor livskraftig de fleste dyr er. I dag blev begge koraller dyppet i 20 minutter i et mix af levende phytoplankton, frosset artemia og lidt LPS pellets. Jeg faldt også over min gamle og næsten døde "sun Coral", og det var den sidste der reagerede mest på behandlingen. Den er meget træt og der er vel bare 1 polyp tilbage, men den kom frem med munden (ikke tentaklerne) men jeg kunne se munden.
Det ser ikke for godt ud for den røde, men efter behandlingen var der lidt tentakler ude, meget lidt... Nye skader er der også kommet, den her bliver ikke let at redde.
Thomas hvordan laver du disse dyp?