Ugens tråd: Hvad er det dummeste du har hældt i baljen ?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Re: Ugens tråd: Hvad er det dummeste du har hældt i baljen ?

Indlæg af Hvam »

pederrevnørd skrev:For ca 10 år siden havde jeg over 20 Tridacnaer - mega flotte og fra guld til blå i farverne.

Jeg købte så et par af fuglegylterne, en efter en udryddede de muslinger - nåede kun at redde 3-5 stykker.

Dyr og ærgelig lektie :-(

Foruden Ultra Algenex som slog ca 7 fisk og 10% af min sps ihjel, var en fulgegylte også et af min trælse valg, stærkt efterfuldt af en pastelgrøngylte!
Dramsler er jo barnemad i forhold til de skide gylter :y :wc:
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
Nolan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8970 Havndal
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Demstrup

Indlæg af Nolan »

Naiv, som jeg var, valgte jeg at hælde 1L Rowaphos på mit 250L fordi mit fosfatniveau var omkring 1mg/l......

Det kostede alle SPS og LPS i baljen - og der var mange :/

/Kim
laursen
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Postnummer: 8981 Spentrup
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Gassum, Randers

Indlæg af laursen »

Jeg tror også at jeg er ved at indse at det er ret dumt at jeg har smidt en månegylte i min balje, men af skade bliver man klog :wink:
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Indlæg af Hvam »

laursen skrev:Jeg tror også at jeg er ved at indse at det er ret dumt at jeg har smidt en månegylte i min balje, men af skade bliver man klog :wink:
Men sjældent rig :beer:
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Brugeravatar
9000 l+5000l sump
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
15
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af 9000 l+5000l sump »

Fisk!!!!!
For en del år siden da det stadig var lovligt at tage fisk med hjem havde vi efter en jordomrejse taget to kasser fisk med hjem fra Singapore. Vi havde en dygtig ferskvandsgut til at passe det dengang 250 l store saltvandsakvarie. Han skulle fodre og efterfylde mod at få gratis husleje mens vi var væk i 3 mdr. Fed deal mente vi:-)

Da vi kommer hjem står akvariet godt 70% fyldt med vand og er komplet "væltet" Nu var gode råd dyre så jeg ringede til flere importører i København for at høre om de kunne have dem gående i nogle dage eller så, indtil jeg fik styr på den gamle balje.

Det ville de sgu ikke

Nå men, gik igang med at blande nyt vand og efterfylde hvorefter de nu meget iltdifficiente og stressede fisk kom i baljen - det tog ikke lang tid inden alt resterende døde. Nu godt 20 år senere er jeg på banen igen.....................
Akvarie 3,2x2,44x1,6 m= 12493 l
Sump 2,80x2.22x0.8 m= 4973 l
Samlet volumen= 17466 l
Salt 611 kg
Aktuel pumpekapacitet 310.000 l/t
Belysning 5x400 W HQI 12-18000 Kelvin
Natlys 2 T5 blå
Se friske billeder her http://dk.fotoalbum.eu/Jimbo/a668954
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V

Indlæg af Tykki »

Det er en gammel tråd jeg godt kanhuske at have grinet af, men på daværende tidspunkt ikke turde skrive i. Det tør jeg nu. Erhvervet mig en stor ufattelig smuk tæppe annemone i skrigende grøn til mine klovne, og det på trods af utallige advarsler af brugere herinde. Jeg havde nemlig været en god dengse og rådført mig før den skulle købes. Havde et stort nok akvarie mente jeg selv (800 l) og mente simpelthen ikke at den kunne være så slem som der blev fortalt. Glæden var da også stor da mine klovne på andendagen accepterede den nye ven. Dog varede glæden kort. En pæn stor gul kirug var en dag bare væk! Selv om anemonen så smukkere ud end nogen sinde, nægtede jeg at tro at den vár skurken. Den blev jo fodret to gange om ugen. Senere samme måned forsvandt en hvidbrystet i størrelse l , en gul og en grøn gylte, en Fox Faxe str l , plus lidt rejer og andre småfisk. Der havde ringet en klokke, og jeg var lidt øv, men besluttede mig for bare at holde den og klovnene, også koraller for resten, men da en dag jeg kom hjem fra job og så at der stak en klovnehale ud af den grønne satans mund va det slut. Mon man skulle prøve igen? Bare med en lille en? BYD ind med en bommert! Mvh Dan
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Tykki skrev:Det er en gammel tråd jeg godt kanhuske at have grinet af, men på daværende tidspunkt ikke turde skrive i. Det tør jeg nu. Erhvervet mig en stor ufattelig smuk tæppe annemone i skrigende grøn til mine klovne, og det på trods af utallige advarsler af brugere herinde. Jeg havde nemlig været en god dengse og rådført mig før den skulle købes. Havde et stort nok akvarie mente jeg selv (800 l) og mente simpelthen ikke at den kunne være så slem som der blev fortalt. Glæden var da også stor da mine klovne på andendagen accepterede den nye ven. Dog varede glæden kort. En pæn stor gul kirug var en dag bare væk! Selv om anemonen så smukkere ud end nogen sinde, nægtede jeg at tro at den vár skurken. Den blev jo fodret to gange om ugen. Senere samme måned forsvandt en hvidbrystet i størrelse l , en gul og en grøn gylte, en Fox Faxe str l , plus lidt rejer og andre småfisk. Der havde ringet en klokke, og jeg var lidt øv, men besluttede mig for bare at holde den og klovnene, også koraller for resten, men da en dag jeg kom hjem fra job og så at der stak en klovnehale ud af den grønne satans mund va det slut. Mon man skulle prøve igen? Bare med en lille en? BYD ind med en bommert! Mvh Dan

I "ano da zumal" - virkeligt mange år siden lavede jeg et lignede stunt. En mægtig flot blå tæppe anemone, som ikke var ret stor i butikken, flyttede ind i mit 250 liters akvarie.
Der stod den sammen med 2 Jack in the box og så et par pincet fisk. Anemonen svulmede op til flere gange størrelsen fra butikken og først forsvandt der en Jack in the box og så nok en. Men da anemonen en dag gylpede kraniet op af en pincetfisk. Så røg den ud. Men flot var anemonen nu alligevel. Siden den dag har jeg ikke haft anemoner i akvariet
Brugeravatar
Kimkjaer
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af Kimkjaer »

Tilføjet en fisk til 1200 kr. i et Akvarie med en sulten revhummer..

Nåede heldigvis at hive alle sten op af akvariet, og fange bæstet, inden det som ikke måtte ske, ville ske..
Den var ved at tage fat i den 3-4 gange, i mens jeg så på det..

3 Uger forinden havde den slået min C.Loricula til 700,- ihjel...

Idet jeg skriver dette kan jeg godt se, at jeg har været meget dum
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
10
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Indlæg af Anden »

Her hjemme er det bare lidt dyre zoa og noget lim der ik holder til en mitrax piller i det så alle ens High end zoa's blæser rundt i akvariet og forsvinder.
Billede
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af Kasper j. »

Seaklar og jf. anbefalet dosis. På 4 uger døde alle snegle, 1 reje, emerit krebs, små søstjerner og de fleste pods.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

HAAA ha, jeg blev enda advaret af dig Carsten, med den anemone!
Brugeravatar
Hareskov
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
13
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2013

Indlæg af Hareskov »

Tja man må vel hellere byde ind til skræk og advarsel. :HA

For ca små 2 år siden, kom jeg træt hjem fra job en fredag, konen havde ryddet op i huset, da vi skulle have gæster dagen efter. Da jeg kom hjem var konen og ungerne gået i seng, så lyset i stuen var slukket. Jeg kunne så høre at akvariet skulle have påfyldt vand ( stod og rislede ), så i mørket og træthed, vandrer jeg over og tager den første og bedste dunk på mit osmoselager, smider den i sumpen, og tænker " det var sgu da en underlig stank ". Tænder lyset, og finder ud af at jeg lige har hældt 5L eddike i akvariet :OO :OO :BangHead: :BangHead: .
I sin oprydning havde konen, lige sat mit afkalknings eddike ind til mine andre dunke, og selvfølgelig var det da den jeg skulle få fat på i mørket. Behøver jeg at sige at koraller var noget i Datiden, men rene pumper fik jeg da :hehe: :hehe:

Anders
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=75788" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Kimkjaer
Foxface
Foxface
Reactions:
11

Indlæg af Kimkjaer »

Hareskov skrev:Tja man må vel hellere byde ind til skræk og advarsel. :HA

For ca små 2 år siden, kom jeg træt hjem fra job en fredag, konen havde ryddet op i huset, da vi skulle have gæster dagen efter. Da jeg kom hjem var konen og ungerne gået i seng, så lyset i stuen var slukket. Jeg kunne så høre at akvariet skulle have påfyldt vand ( stod og rislede ), så i mørket og træthed, vandrer jeg over og tager den første og bedste dunk på mit osmoselager, smider den i sumpen, og tænker " det var sgu da en underlig stank ". Tænder lyset, og finder ud af at jeg lige har hældt 5L eddike i akvariet :OO :OO :BangHead: :BangHead: .
I sin oprydning havde konen, lige sat mit afkalknings eddike ind til mine andre dunke, og selvfølgelig var det da den jeg skulle få fat på i mørket. Behøver jeg at sige at koraller var noget i Datiden, men rene pumper fik jeg da :hehe: :hehe:

Anders
:T :T :T
Fandme uheldigt :BA
kanstrup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2002
Geografisk sted: Vestsjælland

Indlæg af kanstrup »

Da jeg var ung flyttede jeg sammen med min første rigtige kæreste. Da vi havde boet sammen et års tid eller to, sad jeg og snakkede med min kammerat som lige var gået fra sin kæreste. Vi sad selvfølgelig og snakkede om hvor pisse irriterende de piger var at bo sammen med. Det var jo slet ikke det samme som når man bare overnattede sammen med dem i weekenden. Vi blev hurtigt enige om at det kunne være skide sjovt at bo sammen to gutter der forstår hinanden og bare vil ha det sjovt og vaske op når man har lyst osv.
Jeg overtaler dagen efter min kæreste til at flytte hjem til hendes mor for en periode under påskud af at jeg er bange for at det vil ødelægge vores forhold hvis vi ikke giver det lidt luft.
Samme dag som hun er flyttet ud, der flytter min kammerat ind. Det finder min kæreste selvfølgelig ud af fordi vi holder "indflytnings" fest den først kommende weekend. Og mandag efter arbejde kommer jeg hjem til en lejlighed der er totalt oversvømmet. Mit 700liters akvarie havde lige fået en flaske sulfo af den mopsede kæreste, og min gigantiske luftskummer skummede som en sindsyg.! Der stod en fuldstændig perfekt sæbeboble søjle op fra skummer koppen og ca 1,5m ind på stue gulvet. Så blev akvariet solgt, og mig og min makker brugte pengene på en druktur i Jylland. Kæresten hun kunne ikke sælges, så hun blev bare skrottet.! :-)
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Jones »

Jeg venter stadig på at Wiinberg byder ind med batteri og dobbeltklæbende tape :D jeg har selv tabt en håndfuld reef cement i mit gamle fluval edge. Alt var Hvidt.
o_O
Brugeravatar
niels228
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 3450 Allerød

Indlæg af niels228 »

Flemmings klovn gylte.

Han advarede mig men det havde jeg styr på!!! Jeg har den stadig og nu er det meste klistret fast med epoxy. Den åd dog alle planarier så noget godt har den da gjort.

Med den roder rundt i alt hele tiden.
Akvarier skal vejes i ton.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Bingocaller »

kanstrup skrev:Da jeg var ung flyttede jeg sammen med min første rigtige kæreste. Da vi havde boet sammen et års tid eller to, sad jeg og snakkede med min kammerat som lige var gået fra sin kæreste. Vi sad selvfølgelig og snakkede om hvor pisse irriterende de piger var at bo sammen med. Det var jo slet ikke det samme som når man bare overnattede sammen med dem i weekenden. Vi blev hurtigt enige om at det kunne være skide sjovt at bo sammen to gutter der forstår hinanden og bare vil ha det sjovt og vaske op når man har lyst osv.
Jeg overtaler dagen efter min kæreste til at flytte hjem til hendes mor for en periode under påskud af at jeg er bange for at det vil ødelægge vores forhold hvis vi ikke giver det lidt luft.
Samme dag som hun er flyttet ud, der flytter min kammerat ind. Det finder min kæreste selvfølgelig ud af fordi vi holder "indflytnings" fest den først kommende weekend. Og mandag efter arbejde kommer jeg hjem til en lejlighed der er totalt oversvømmet. Mit 700liters akvarie havde lige fået en flaske sulfo af den mopsede kæreste, og min gigantiske luftskummer skummede som en sindsyg.! Der stod en fuldstændig perfekt sæbeboble søjle op fra skummer koppen og ca 1,5m ind på stue gulvet. Så blev akvariet solgt, og mig og min makker brugte pengene på en druktur i Jylland. Kæresten hun kunne ikke sælges, så hun blev bare skrottet.! :-)
Hahahahahaha sådan
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Bingocaller skrev:
kanstrup skrev:Da jeg var ung flyttede jeg sammen med min første rigtige kæreste. Da vi havde boet sammen et års tid eller to, sad jeg og snakkede med min kammerat som lige var gået fra sin kæreste. Vi sad selvfølgelig og snakkede om hvor pisse irriterende de piger var at bo sammen med. Det var jo slet ikke det samme som når man bare overnattede sammen med dem i weekenden. Vi blev hurtigt enige om at det kunne være skide sjovt at bo sammen to gutter der forstår hinanden og bare vil ha det sjovt og vaske op når man har lyst osv.
Hahahahahaha sådan
Der er sgu ingen retfærdighed til, hvis ikke du vinder denne konkurrence Kanstrup. Det er da godt det dummeste jeg nogensinde har hørt.
Enhver kender da de der regler, "gå aldrig længere ud end til navlen" og "kun en tåbe frygter ikke en forsmået kvinde"
At smide tøsebarnet på gaden uden at have mindst een anden i baghånden er da også som at hælde al det snavsede vand fra baljen i den store Bing & Grøndahl uden at have noget rent at erstatte det med
Ku' du ikke bare have sendt hende et par dage på kursus hos Carl Mar Møller, eller noget? (jeg fatter i øvrigt ikke hvorfor der ikke eksisterer nogle konekurser man kunne sende sin samlever på, hvor hun f.eks. kunne lære at een håndtaske er rigeligt og at man faktisk kan overleve med så lidt som 20 par sko o.s.v.)
Og det med "to gutter der forstår hinanden og bare vil ha det sjovt og vaske op", hvad sker der lige for det? Var du usikker på din seksuelle orientering eller hva'?
"En druktur i jylland", total gangsta, Kanstrup badass. Kan i øvrigt godt forstå du fravalgte Ibiza. Det ville jo bare være som derhjemme - skum over over det hele.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

jeg husker faktisk at PoulD på et tidspukt havde hænderne i min balje

Tæller det i denne tråd(sikker vinder ?)........ :-)
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af PoulD »

pederrevnørd skrev:jeg husker faktisk at PoulD på et tidspukt havde hænderne i min balje

Tæller det i denne tråd(sikker vinder ?)........ :-)
Kan slet ikke stoppe med at grine :biggrin: :biggrin: :biggrin: 1 - 0 til Peder
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Dyhr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
13
Kontakt:

Indlæg af Dyhr »

Det dummeste jeg har haft i baljen er mine egne hænder - under stenen med min læderkoral forståes.
Der lever nogle klamme sataner der ligner regnorme parret med tusindben og de efterlader en mulliard fimrehår i fingrene, der stikker som glasuld og giver flere dages lammelser.
En kat er heller ikke det bedste at komme i akvariet, men det tæller nok ikke, hvis den selv har gjort det, - det var jo ikke mig.
Søg og du skal lede.....
Mit 350l hjørne med specialdesignet LED top ver. 3.0 http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=52803
Nyeste projekt - 530l http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 44#p757898
Bokelund
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
17
Postnummer: 2650 Hvidovre
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Bokelund »

For satan Kanstrup, du har godt nok ikke været den perfekt kæreste, overfor hende. Men at hælde sulfo i 700 liter vand??? Der finder godt nok nogle specielle mennesker på denne jord. haha
Så har du vel brugt de fleste år efter episoden i fængslet? (Jeg tror sku jeg havde slået hende ihjel ;) hehe)
Brugeravatar
dekoin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9520 Skørping
Geografisk sted: Rebild

Indlæg af dekoin »

en horseshoe crap i 128 liter, hold nu maule den kunne pløje sådan en bund og vælte sten lærte den også på de 5 dage jeg havde den.
VH dekoin alias Claus
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Indlæg af peder »

I mit Faxekalk og fine døde koralskelet akvarie (1975) havde jeg endelig fået fat i en Platax pinnatus min drømmefisk til den nette sum af 250kr og det var mange penge den gang!
I med dyret og hvilket fantastisk syn da den elegant nærmest svævede rundt i baljen lige til mit klovnfiske par fik øje på den, i løbet af få sekunder var den "barberet" ned til nærmest ingenting så det var en meget kort fornøjelse og dyre lærerpenge.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
kanstrup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2002
Geografisk sted: Vestsjælland

.

Indlæg af kanstrup »

.
Senest rettet af kanstrup lør 20. feb 2016 12:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Geografisk sted: Birk(Herning)

Indlæg af dyne »

peder skrev:I mit Faxekalk og fine døde koralskelet akvarie (1975) havde jeg endelig fået fat i en Platax pinnatus min drømmefisk til den nette sum af 250kr og det var mange penge den gang!
I med dyret og hvilket fantastisk syn da den elegant nærmest svævede rundt i baljen lige til mit klovnfiske par fik øje på den, i løbet af få sekunder var den "barberet" ned til nærmest ingenting så det var en meget kort fornøjelse og dyre lærerpenge.

Fuck peder i fik også kun rød sodavand om søndagen når i havde været søde og en hold kæft bolsje var så stor så børnene rent faktisk holte kæft når de fik en :T
180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af PoulD »

Kanstrup, mit totalt useriøse indlæg var ikke ment som andet en fis, pjank og kammeratligt drilleri. Beklager hvis det var manglende situationsfornemmelse. Jeg opfattede "tonen" i dit indlæg som let humoristisk, men jeg jo kan jo se af det du skriver nu, at det var mere alvorligt end jeg troede.

Brugeravatar
Dyhr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
13
Kontakt:

Indlæg af Dyhr »

Hvis der kommer en tråd "Hvad er det bedste du har smidt i havnen" så håber jeg den kælling ryger på listen....
Søg og du skal lede.....
Mit 350l hjørne med specialdesignet LED top ver. 3.0 http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=52803
Nyeste projekt - 530l http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 44#p757898
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

Hvorfor? Det er da rart med lidt modspil, eller? Hun har måske været med til at bygge manden op til hvad han er idag. ( stort teenage fnis )
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Indlæg af peder »

Uha hun minder mig om den grumme kvinde i filmen Fatal attraction med Glen Close og Michael Douglass (1988)
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"