Bingocaller skrev:kanstrup skrev:Da jeg var ung flyttede jeg sammen med min første rigtige kæreste. Da vi havde boet sammen et års tid eller to, sad jeg og snakkede med min kammerat som lige var gået fra sin kæreste. Vi sad selvfølgelig og snakkede om hvor pisse irriterende de piger var at bo sammen med. Det var jo slet ikke det samme som når man bare overnattede sammen med dem i weekenden. Vi blev hurtigt enige om at det kunne være skide sjovt at bo sammen to gutter der forstår hinanden og bare vil ha det sjovt og vaske op når man har lyst osv.
Jeg overtaler dagen efter min kæreste til at flytte hjem til hendes mor for en periode under påskud af at jeg er bange for at det vil ødelægge vores forhold hvis vi ikke giver det lidt luft.
Samme dag som hun er flyttet ud, der flytter min kammerat ind. Det finder min kæreste selvfølgelig ud af fordi vi holder "indflytnings" fest den først kommende weekend. Og mandag efter arbejde kommer jeg hjem til en lejlighed der er totalt oversvømmet. Mit 700liters akvarie havde lige fået en flaske sulfo af den mopsede kæreste, og min gigantiske luftskummer skummede som en sindsyg.! Der stod en fuldstændig perfekt sæbeboble søjle op fra skummer koppen og ca 1,5m ind på stue gulvet. Så blev akvariet solgt, og mig og min makker brugte pengene på en druktur i Jylland. Kæresten hun kunne ikke sælges, så hun blev bare skrottet.!

Hahahahahaha sådan
Der er sgu ingen retfærdighed til, hvis ikke du vinder denne konkurrence Kanstrup. Det er da godt det dummeste jeg nogensinde har hørt.
Enhver kender da de der regler, "gå aldrig længere ud end til navlen" og "kun en tåbe frygter ikke en forsmået kvinde"
At smide tøsebarnet på gaden uden at have mindst een anden i baghånden er da også som at hælde al det snavsede vand fra baljen i den store Bing & Grøndahl uden at have noget rent at erstatte det med
Ku' du ikke bare have sendt hende et par dage på kursus hos Carl Mar Møller, eller noget? (jeg fatter i øvrigt ikke hvorfor der ikke eksisterer nogle konekurser man kunne sende sin samlever på, hvor hun f.eks. kunne lære at een håndtaske er rigeligt og at man faktisk kan overleve med så lidt som 20 par sko o.s.v.)
Og det med "to gutter der forstår hinanden og bare vil ha det sjovt og vaske op", hvad sker der lige for det? Var du usikker på din seksuelle orientering eller hva'?
"En druktur i jylland", total gangsta, Kanstrup badass. Kan i øvrigt godt forstå du fravalgte Ibiza. Det ville jo bare være som derhjemme - skum over over det hele.