Ja, nu mangler jeg ikke ret meget mere! Salt får jeg formentlig Torsdag, PVC bestiller jeg ved lønningsdag, lampen skal lige i vatter, og så skal der sgu bare sten i + brygges ~400L Osmosevand!
åh okHan$en skrev:Jeg har også lige sat et forsøg i gang på om ikke jeg kunne få mig enten 6x39w eller 8x39w T5 i stedet. Jeg har ikke råd til at købe ny, uden at sælge Giesemann'en først
Han$en skrev:Jeg har tilgengæld lys nok!
Husk at gemme nu lidt mønter til saltHan$en skrev:Jeg har også lige sat et forsøg i gang på om ikke jeg kunne få mig enten 6x39w eller 8x39w T5 i stedet. Jeg har ikke råd til at købe ny, uden at sælge Giesemann'en først
Alt for meget.. Jeg satser på at vi kommer til at sidde for omkring 900,-/md i strøm, i følge mine hurtige hoved beregningermicogmaj skrev:Han$en skrev:Jeg har tilgengæld lys nok!hvad siger elmåleren til det.. hvad regner du med at det vil koste kr og øre om året?
Saltmanden kommer da i morgenronny.w skrev:Husk at gemme nu lidt mønter til saltHan$en skrev:Jeg har også lige sat et forsøg i gang på om ikke jeg kunne få mig enten 6x39w eller 8x39w T5 i stedet. Jeg har ikke råd til at købe ny, uden at sælge Giesemann'en først
Hold da kæft et armatør arbejde !spdiving skrev:Hansen vil du se et skævt akvarie så dyrk det lort jeg fik leveret fra Aqualine.
http://www.saltvandsgalleri.dk/index.ph ... rie?page=1
Akvariet var så skævt at det blev hentet af Aqualine selv og et Geis blev leveret istedet for.
Det akvarie du har fået syndes jeg ser rigtig lækkert ud.
De kalkalger du har på overløbet vil jeg bare lade side. De vil sikkert komme der igen når det er oppe at køre.
Steen
Bygger nok et par enkle op oven vande med Reef-Cement.. Det tager 5min, og så er de under vand igen. Resten bliver stablet.Johnny skrev:vil du bygge og lime sten over eller stable under vand?
Naaah, der har været et 250L inde over en overgangJohnny skrev:ja men du har jo også kun haft kobber med små krus ihe he