Lækkert setup og fedt møbel at have i stuen

Mvh Lars
Var det dig jeg snakkede med dernede i dag ?kodyl skrev:Haha det var da en fin gorgonia.. har en magen tilFedt akvarie du har der Gizze.
Hyggeligt at snakke med digkodyl skrev:Yep
I lige måde da.Gizze skrev:Hyggeligt at snakke med digkodyl skrev:Yep
har du en tråd med dit akvarie ??
Er vi ikke enige om at du ikke fodrer denne koral vi købte ?
Superkodyl skrev:I lige måde da.Gizze skrev:Hyggeligt at snakke med digkodyl skrev:Yep
har du en tråd med dit akvarie ??
Er vi ikke enige om at du ikke fodrer denne koral vi købte ?
Har ikke en tråd med noget af mit sorrykan være det kommer en dag.
Og det er nu ikke helt rigtigt at jeg ikke vil fodre min. De er jo filterfeeders og spiser småting i vandet. Der er nogle af dem der udover det også er fotosyntetiske. Om det du har i dit akvarie i form af "småting" er nok, det ved jeg ikke. I min balje fodrer jeg med Reef-Roids og cyclop-eeze et par gange om ugen. Der findes andre produkter på markedet der ligner reef-roids. Blandt andet Nyos Reef Pepper, Two Little Fishies ZoPlan/PhytoPlan og Reefperls. Det er alle produkter din fine pink goniopora også ville kunne lide. Det skulle dog være en af de nemmere gorgonians og om den er fotosyntetisk kan jeg ikke lige finde et helt præcist svar på.
Håber du finder ud af det
Haha Det er ved at være tiden det skal væk, hvis det skal være.AndersGS skrev:Ser godt ud Larsså skal det vel snart sælges?
![]()
![]()
Hej Jimmijimmi skrev:Fedt at se det kører videre! Håber alt spiller som det skal og algerne er væk!
Fungerer den "nye" sump som den skal?
Hvad er din plan med fisk?
Det skal der helt sikkert også i.niko9260 skrev:Begynder sku og se godt ud nu mangler du bare nogle sps
Hahaha kun til en med et STORT checkhæfte denne gangCido skrev:Det der, det er f..... lækkerier, Smukt
Har du salgsannoncen klar?
Mvh Lars
AndersBoerglum skrev:Top dollar
Jeg har en mega fed søjle i sumpen som jeg egentlig havde planer om skulle op.hellfish skrev:Ser sgu godt ud! så mangler der bare en mikro søjle lige i midten fyldt med lækre acro!
Hej Charlie.charlie saltvand skrev:Hej Lars. Totalt lækkert setup!
Jeg kan forstå det er en diy led lampe, eller hvad?
Kan du fortælle lidt mere om styrringen? Kan se det er noget fra rapid led.... eller? Og hvilke drivere sidder de på? Selvf dæmpbare, men hvilke? Jeg har en fin diy led lampe og søger noget elektronisk styrring i stedet for potmeter.
FED tank!
Charlie
Ja han har hænderne skruet godt på ham Jimmi!TOSTRA skrev:Mega fedt akvarie!!!