Sidst jeg var i petworld(14 dages tid siden) var der kun halvsløje små, men dyre koral fragmenter, og et par småfisk til store priser.
Hvordan går det med salget derude, er saltvandseventyret en vinder, og kommer der en større sending engang imellem som kan lokke en derud?
Ny saltvandsbutik i Århus
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Århus
Re: Ny saltvandsbutik i Århus
Indtil videre har vi ikke det store udvalg og jeg tror heller ikke, at det bliver meget større lige foreløbig. Men det lukker heller ikke ned, så noget må jo gå den rigtige vej. Det er muligt, at det kommer nogle større sendinger i fremtiden (måske med nogle fine lps og sps), men det er tidligst om 2-3 månneder. Men det bliver ikke som fødselsdag i klovnefisken hvis det er hvad du tænker 
Priserne er lidt højere på mange af de levende ting vi har, sammenlignet med mange andre steder. Men priserne er udregnet i forehold til hvad der kan betale sig, hvor tab og drift selvfølgelig også koster, og sådan er det bare
Vi ligger ikke en artsliste ud, så i må ringe og høre Amund om hvad vi har gående.

Priserne er lidt højere på mange af de levende ting vi har, sammenlignet med mange andre steder. Men priserne er udregnet i forehold til hvad der kan betale sig, hvor tab og drift selvfølgelig også koster, og sådan er det bare

Vi ligger ikke en artsliste ud, så i må ringe og høre Amund om hvad vi har gående.
For akvarie setup - se min profil...
Venlig Hilsen
Frederik