PS Black Python 200w software problem
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: PS Black Python 200w software problem
virker knuts som de skal?
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1999
Godt spørsmål StarFStarF skrev:virker knuts som de skal?

Regner med att Steen/Moby gjør sitt beste,utifra alle pb og mailer jig haver fått fra de begge to de siste uger,og nu når Moby er reist vekk på ferie,så kan jig godt forstå alt stresset dette medfører for Steen,og selv om jeg aldrig haver truffet Steen personligt (ennu),så haver jig dannet mig ett usedvanligt godt og stabilt indtrykk af denne mand,og ser nu virkeligt frem til ett besøg hjem til han.

Han haver tilbydet sig med å hjelpe meg med å tilrettelegge/skaffe frem ting til mig så alt er klart til jig kommer nedover på en lynvisitt til København om noen uker,så jig ikke må kaste vekk altfor meget tid på å kjøre rundt og lete efter aktuelle ting jig trenger,så regner med de gjør så godt de kan,og mere kan man nesten ikke forlange av de heller

Må jo som nevnt før gjentege att det jig var og er mest skeptisk til med tanke på slige nymotens duppeditter er att alt skal være så avansert/komplisert laget til og må jo nesten være ingeniør for å få utnyttet slige finesser,noget jig ikke er

Haver jo alltid egentligt følt mig mest fortroligt med slikt "plug,n.play" udstyr,hvor en sitter støppslet i kontakten,og Voila.. alt bare virker,og virker godt også

Jeg er ked at de heller ikke virkker.
De har det samme problem desvære.
Det ser ud til at efter den har kørt handlingen Duration under Sunrise/Sunset så slukker lampen og laver man en opdate på Par Table så står der stadig 100% Hvid og 100% Blå.
Men som Pacific sun siger når de logger på min maskinge er problemmet at Par Table står til 0% på hvid og blå.
De har brugt den forbutte knap og slettet firmwaret for at igen instalere en anden firmware.
Har er lige blevet færdig med mine lamper men desvære skulle jeg lige rette tiden og så var den gal igen. Så nu venter jeg svar fra ham så han IGEN kan få lov at rode med det.
Jeg skal ikke have lys på akvariet fra kl. 7 morgn til 20 aften og på 100% styrke.
Steen
De har det samme problem desvære.
Det ser ud til at efter den har kørt handlingen Duration under Sunrise/Sunset så slukker lampen og laver man en opdate på Par Table så står der stadig 100% Hvid og 100% Blå.
Men som Pacific sun siger når de logger på min maskinge er problemmet at Par Table står til 0% på hvid og blå.
De har brugt den forbutte knap og slettet firmwaret for at igen instalere en anden firmware.
Har er lige blevet færdig med mine lamper men desvære skulle jeg lige rette tiden og så var den gal igen. Så nu venter jeg svar fra ham så han IGEN kan få lov at rode med det.
Jeg skal ikke have lys på akvariet fra kl. 7 morgn til 20 aften og på 100% styrke.
Steen
Knut jeg har bedt Pacific sun om at kigge på din lampe også...Men desvære fik de den heller ikke igang ved første forsøg. Så lige nu ligger den på mit skrivebord klar til suport. Mine er taget ejene er taget brug og jeg er lidt afhænig af at der er lidt lys. Det værste er at jeg ikke kan skrive engelsk og det er desvære den måde de helt vil gøre det på i polen.
Steen
Steen
- smukfisk
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8900 Randers
Når jeg skriver med udlandet bruger jeg Google oversæt det virker fint.spdiving skrev:Knut jeg har bedt Pacific sun om at kigge på din lampe også...Men desvære fik de den heller ikke igang ved første forsøg. Så lige nu ligger den på mit skrivebord klar til suport. Mine er taget ejene er taget brug og jeg er lidt afhænig af at der er lidt lys. Det værste er at jeg ikke kan skrive engelsk og det er desvære den måde de helt vil gøre det på i polen.
Steen
den oversætter for dig både den ene og anden vej.
Med Venlig Hilsen
Morten Nielsen
Randers
Morten Nielsen
Randers
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
min par tabel hedder bare 100% hvid 100% blå, men det er ikke en jeg bruger, så som standard skal den hedde det. Steen hvis du probe ved par tabellen, og der efter clear og så save virker det så ikke?
Nu har jeg brugt langt tid på at snakke med ham.
Ved ikke om ikke bare jeg skal undskylde og rive hovedet af mig selv...haha
Problemmet ligger i programeringen ud over de 24 timmer der er i døjnet.
Steen
Ved ikke om ikke bare jeg skal undskylde og rive hovedet af mig selv...haha
Problemmet ligger i programeringen ud over de 24 timmer der er i døjnet.
Steen
Senest rettet af spdiving lør 26. feb 2011 21:29, rettet i alt 1 gang.
Så ved man det. Efter kl 23:59 kan man ikke have lys. Så solnegangen skal være afsluttet der. Ellers over skriver man de 24 timer der er i uret. Forstår jeg det helt rigtigt...Det har jeg i hværtfald skrevet til min ven i polen...
Men efter det kan man vel lave måne lys der starter og slutter feks. kl 00:30 ??
Steen.

Men efter det kan man vel lave måne lys der starter og slutter feks. kl 00:30 ??
Steen.
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Hvordan har du da programmeret dem, siden det er et problem?