Jeg kunne godt gå hen og tage dig på ordet i den kommende måned, hvis du har noget LPS der kræver trimning
Det er for tidligt at trimme - akvariet er 4 måneder gammelt. det skal vokse mere. Men bare rolig, jeg er ikke nærig, og du står først i kø. Men der skal gå lidt mere tid. Af respekt for dyrene. OK ?
pederrevnørd skrev:Det er for tidligt at trimme - akvariet er 4 måneder gammelt. det skal vokse mere. Men bare rolig, jeg er ikke nærig, og du står først i kø. Men der skal gå lidt mere tid. Af respekt for dyrene. OK ?
Gud, jeg troede sgu det var et "voksent" akvarie - Der er jo koraller for en milliard
Så er det jo en hel anden snak - Selvfølgelig skal vi ikke begynde at pille rundt i det så. Jeg ser om ikke hende den gravide kan lokkes til en udflugt mod Nord, ellers tager mig og kameraet sgu afsted selv!
pederrevnørd skrev:Akvariet er 140 bredt og 120 dybt, fint nok Rene, og tak:-)
Men viser jo ikke farver - men det må folk vente på.
nielsk kommer til at få kamp til stregen ser godt ud! især for sådan et nyt system.
Takker, jeg har respelt for din mening.
Men jeg er IKKE med i konkurrencen som Niels udskrev - jeg blev blot rykket for lidt billeder som jeg havde lovet tidligere.
Og nu kan man da om ikke andet få et indtryk, af hvad jeg er ved at lave.
pederrevnørd skrev:Akvariet er 140 bredt og 120 dybt, fint nok Rene, og tak:-)
Men viser jo ikke farver - men det må folk vente på.
nielsk kommer til at få kamp til stregen ser godt ud! især for sådan et nyt system.
Takker, jeg har respelt for din mening.
Men jeg er IKKE med i konkurrencen som Niels udskrev - jeg blev blot rykket for lidt billeder som jeg havde lovet tidligere.
Og nu kan man da om ikke andet få et indtryk, af hvad jeg er ved at lave.
det skal nok blive godt, jeg får allerede ondt i maven over jeg er ved at lave mindre akv. keep it up!
Peder : hvad er højden på dit kar ?. Du har tidl. i tråden skrevet 140 bred og 120 dyb med hvad er højden ?.Og hvor stor er sumpen ?.
Udover det så fuld respekt herfra. Det bliver sindsygt flot efterhånden som det udvikler sig, ingen tvivl om det.
Hilsen
Henrik
650 l + 400 l sump Pandora Hyperion S 3x145w + 4x54WT5 LED fra Pacific Sun ATI PowerCone 250iS GHL Profilux SA doseringsmaskine til Balling
Maack skrev:Peder : hvad er højden på dit kar ?. Du har tidl. i tråden skrevet 140 bred og 120 dyb med hvad er højden ?.Og hvor stor er sumpen ?.
Udover det så fuld respekt herfra. Det bliver sindsygt flot efterhånden som det udvikler sig, ingen tvivl om det.
Hej Mack,
Akvariet er 140X120X75 sump vil jeg tro er på små 200l
Og tak for de pæne ord. Værdsætter jeg
T.B.P. skrev:Super akvarier begge to, men definér flotteste....Er det flest koraller, farver eller det mest naturlige aquascape...?
Jeg vil bare godt se nogle flere. (c8
"Flotteste" bør være det setup som tilgodeser dyrene bedst, uanset størrelse. Og her spiller "AquaScape" også ind.
- Begge er her værdige kandidater når der gælder dyrenes tarv...
Desværre ses ofte at flotteste er lig med som er investeret mest udstyr i, da dette desværre har en tendens til at "imponere" først!! (!)
- "Nano" ses desværre kun sjældent at konkurrere om denne titel...
Og tilsidst må flotteste bero på en smagssag!!
______