ronny.w skrev:pederrevnørd skrev:Hej Ole,ole. skrev:fordi jeg er nysgerrig på at finde en bakteriel foderkilde som ikke kun fodrer koraller men også mange andre organismer og ved at prøve det i akvariet så vil det kun have en effekt på bakterier i akvariet og det er der faren ligger...måske det var en ide at prøve med nogle kulturer af en art udenfor systemet..?
God og sund ide - ingen af os ønsker at risikere ens setup med bakterier eller andet for den sags skyld, som vi ikke kender effekten af.
Jeg vil overveje din ide lidt - jeg har faktisk plads til at lave et ekstra setup, og kunne prøve noget af, uden at risikere det liv i mit akvarie som jeg elsker
I mit SPS køre jeg selv både Zeofood7, Prodibio Reefbooster, Prodibio Digest, VSV og Zeovit reactor - indtil videre med glimrende resultater - men jeg er meget konservativ med dosering.
Mvh
Peder
NU må du lige ind i kampen Peder, vi vil se din balje fra siden / over / bunden, ja selv inde fra![]()
Med alt teknik og andet godt fra havet
Hej Ronny,
Jeg ER inde i kampen

Men hvis du mener at jeg skal vise mit akvarie frem, så gør jeg gerne det - og det vil ske snart. Jeg skal nok lave en tråd eller lignende med mit akvarie.
Tak for opfordringen.

Peder